شبکه های اجتماعی

وقتی پلیس دهلی به توییت زوماتو “واکنش” نشان داد

اپلیکیشن تحویل غذا زوماتو در پلتفرم های رسانه های اجتماعی از جمله پلت فرم میکروبلاگینگ توییتر کاملاً فعال است. دسته Zomato اغلب توییت‌های شوخ‌آمیزی را در مورد اتفاقات جاری یا مورد بحث ارسال می‌کند. پلیس دهلی دسته در توییتر نیز کاملا فعال است. به غیر از اشتراک‌گذاری توییت‌های مهم امنیتی و اطلاعاتی، دهلی کنترل پلیس بیش از حد توئیت های شوخ و جالبی از جمله پاسخ ارسال می کند.

زوماتو اخیراً توییتی در مورد یکی از ساکنان گورگان به اشتراک گذاشته است که ظاهراً به نام شوبهام است. “یکی لطفا به شوبهم از گرگان بگوید ما تحویل نمی دهیم بانگ کی گلی او 14 بار از ما خواسته است 😭” زوماتو توئیت کرد. پلیس دهلی به نقل از توییت، اطلاعات/توصیه مهمی را به اشتراک گذاشت. پلیس دهلی در توییتی نوشت: “اگر کسی شوبهام را ملاقات کرد… به او بگویید در صورت مصرف باانگ، رانندگی نکند.”

برای کسانی که نمی دانند، بانگ یک ماده مسموم کننده است که از گیاه شاهدانه به دست می آید. برخی از افراد در این مناسبت بانگ مصرف می کنند هولی. زمانی که قانون مواد مخدر و مواد روانگردان (NDPS) در سال 1985 حشیش را به عنوان یک “مواد مخدر” طبقه بندی کرد، از باانگ به دلایل اجتماعی و فرهنگی معاف شد.

کاربران اینترنتی نیز در یک روز میدانی به توییت Zomato واکنش نشان دادند.

یکی از کاربران توییتر نیز پلیس بمبئی را تگ کرد و از آنها خواست اخطاری صادر کند و افزود که شهر بمبئی نیز مملو از چنین شوبهم ها است.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا