شبکه های اجتماعی

ایتالیا متا را به دلیل سوء استفاده از موقعیت در پرونده حقوق موسیقی مورد بررسی قرار می دهد

ایتالیامقام ضد انحصار روز چهارشنبه گفت که این موضوع را بررسی خواهد کرد متا پلتفرم در مورد سوء استفاده احتمالی از موقعیت خود در گفتگوها در مورد حقوق موسیقی ارسال شده در متاپلتفرم ها و به طور بالقوه به رقابت در این بخش آسیب می رساند.

این مناقشه درگیر جامعه نویسندگان و ناشران ایتالیا بود. SIAE.

به گفته رگولاتور ضد انحصار، شرکت مارک زاکربرگ ممکن است “مذاکرات برای تعیین مجوز برای استفاده بر روی پلتفرم های خود” SIAE را “بی دلیل قطع کرده باشد”. حقوق موسیقی، در بیانیه ای آمده است.

رگولاتور گفت: متا مذاکرات برای تمدید قراردادهای منقضی شده را با حذف محتوای موسیقی محافظت شده توسط SIAE از پلتفرم های اجتماعی خود قطع کرد، اما اطلاعات مورد نیاز را در اختیار SIAE قرار نداد تا تحت “اصل انصاف و شفافیت” مذاکره کند.

رفتار آن می‌تواند به رقابت در بازارهای مربوطه لطمه بزند و به مصرف‌کنندگان آسیب جدی وارد کند.

ماه گذشته متا که مالک فیس بوک، واتساپ و اینستاگرام است، نتوانست با SIAE برای تمدید مجوز کپی رایت به توافق برسد. در نتیجه، تمامی آهنگ های زیر مجموعه SIAE از 16 مارس بر روی پلتفرم های آن مسدود شده است.

سخنگوی متا روز چهارشنبه گفت: “ما به طور کامل با درخواست سازمان رقابت ایتالیا همکاری خواهیم کرد. حفاظت از حق چاپ ترانه سرایان و هنرمندان یک اولویت مهم برای ما است.”

این تحقیقات شامل Meta Platforms Inc، Meta Platforms Ireland Limited، Meta Platforms Technologies UK Limited و Facebook Italy Srl است.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا