شبکه های اجتماعی

پیشنهادات سهامداران آمازون برای دومین سال متوالی رکورد زد

تعداد مشاغل کاهش یافته: 27101 | بخش خرده فروشی شاهد کاهش 2 درصدی بود

Amazon.com Inc با 18 پیشنهاد سهامدار مواجه است که رکورد 15 سهام خود را در سال 2022 شکسته است، زیرا سرمایه گذاران متمرکز بر محیط زیست، اجتماعی و حاکمیت (ESG) برای تغییرات بیشتر در تجارت الکترونیک غول، آمازونبیانیه پروکسی منتشر شده در روز پنجشنبه نشان می دهد.

این پیشنهادها شامل درخواست تغییر بسته غرامت اجرایی آمازون، ممیزی برای اطمینان از عدم استفاده از فناوری های آن برای نقض حقوق بشر، و گزارش اضافی از استانداردهای رفاه حیوانات آمازون است.

سهامداران برای برنده شدن به حداقل 53 درصد آرا نیاز دارند، اما نتایج غیرالزام آور است.

هیئت مدیره آمازون توصیه کرده است که سهامداران در جلسه سالانه خود در 24 می به هر یک از 18 پیشنهاد رای منفی دهند.

بر اساس گزارش PWC، پیشنهادات سهامداران در سراسر صنایع از سال 2020 افزایش یافته است، اما حمایت از آنها از سال 2021 تا 2022 کاهش یافته است.

پس از اینکه اداره ایمنی و بهداشت شغلی وزارت کار ایالات متحده نقض ایمنی محل کار را در شش انبار در سراسر کشور مشاهده کرد، سرمایه گذار فعال Tulipshare امسال مجبور به رأی دیگری برای ارائه گزارش مستقل در مورد ایمنی انبار آمازون شد.

در پیشنهاد Tulipshare آمده است که این گزارش به جزئیات «تاثیر سیاست‌ها، مدیریت، معیارهای عملکرد و اهداف (آمازون) می‌پردازد.

Tulipshare که دارای 13 سهم یا حدود 7000 دلار در سهام آمازون است، 44 درصد از آرای سرمایه گذاران را در سال 2022 به دست آورد.

ناتاشا لمب، شریک مدیر و یکی از بنیانگذاران Arjun Capital، گفت که این حمایت “بسیار قابل توجه است” و اشاره کرد که او به ویژه به پیشنهاد Tulipshare علاقه مند است زیرا “باید بهبودهایی در ایمنی انجام شود.”

آمازون توصیه می کند که سهامداران پیشنهاد Tulipshare را رد کنند و می گوید که این شرکت به طور مداوم برای بهبود “فرآیندها، برنامه ها و فناوری ایمنی” کار می کند.

آمازون در پروکسی خود اعلام کرد که در افشای نرخ حوادث نیروی کار خود به همراه داده های صنعت از طریق گزارش “تحویل با مراقبت” شفاف بوده است. این شرکت در سال جاری حدود 550 میلیون دلار در طرح های ایمنی سرمایه گذاری کرده است.

پیشنهاد Arjun Capital برای آمازون برای گزارش در مورد شکاف دستمزد میان نژاد و جنسیت 22٪ از آرا را در سال 2022 دریافت کرد و برای رای نیابتی امسال مجدداً ثبت و ارسال شد.

آمازون همچنین از سرمایه گذاران می خواهد که این پیشنهاد را رد کنند و می گوید که کارمندان زن آن در ایالات متحده و خارج از کشور حداقل 99 سنت به ازای دلار دستمزد کارگران مرد دریافت می کنند و کارگران اقلیت نژادی با نرخ های مشابهی دستمزد می گیرند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا