شبکه های اجتماعی

آیفون 15 پرو مکس ممکن است این ارتقاء عظیم دوربین را به ارمغان بیاورد

با آیفون 14 پرو، سیب به یک سنسور 48 مگاپیکسلی ارتقا یافته است و به نظر می رسد که مدل های بعدی آیفون Pro در حال ارتقاء دوربین های بزرگ هستند. را آیفون 15 پرو مکس، یا آیفون 15 اولترا می تواند با یک سنسور جدیدتر و بزرگتر عرضه شود سونی.

به گفته سازنده IceUniverse، نسخه آینده آیفون 15 پرو مکسانتظار می رود که طبق شایعات آیفون 15 اولترا، از سنسور دوربین سونی IMX903 استفاده کند که اندازه آن تقریباً 1 اینچ است. این سنسور بزرگتر از سنسور IM803 موجود در آیفون 14 پرو مکس است که اندازه آن 1/1.28 اینچ است.

سنسور دوربین بزرگتر اجازه می دهد تا نور بیشتری وارد شود و به طور بالقوه منجر به بهبود کیفیت تصویر و وضوح بالا می شود.

شایعه شده است که آیفون 15 اولترا با ارتقاء دوربین های بیشتری همراه خواهد بود، از جمله لنز پریسکوپ که می تواند قابلیت زوم تا 6 برابر را بدون کاهش کیفیت تصویر فعال کند. این یک پیشرفت قابل توجه در مقایسه با قابلیت های زوم سنتی خواهد بود آیفون ها، که برخی از رقبا از نظر محدوده بزرگنمایی بهتر عمل کرده اند.

شایعه شده است که سنسور دوربین بزرگتر و لنز پریسکوپ در انحصار مدل سطح بالا، آیفون 15 اولترا یا آیفون 15 پرو مکس، در مجموعه آیفون های آینده است.

سه مدل دیگر یعنی آیفون 15، آیفون 15 پلاس و آیفون 15 پرو. برخی ارتقاء دوربین برای آیفون 15 پرو در نظر گرفته شده است، اما اطلاعات زیادی در مورد دو مدل وانیلی – آیفون 15 و آیفون 15 پلاس در دست نیست.

آیفون‌های امسال تغییرات جزئی طراحی خواهند داشت. مدل های وانیلی – آیفون 15 و آیفون 15 پلاس – تغییرات قابل توجهی در طراحی دارند. گفته می شود مدل های پرو سری آیفون 15 دارای فریم تیتانیومی هستند و دکمه اکشن روی آیفون 15 پرو اولترا وجود دارد. با جزیره پویا شایعه شده است که به مدل‌های غیرپرو می‌رسد، سری آیفون 15 ممکن است کمابیش یکسان به نظر برسد، با این حال گفته می‌شود که مدل‌های Pro حاشیه‌های نازک‌تری دارند. علاوه بر این، در هر چهار مدل USB-C وجود خواهد داشت.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا