شبکه های اجتماعی

سهام Lordstown 23٪ سقوط کرد زیرا سرمایه گذار فاکسکان ادعا می کند که توافق نامه نقض شده است

سهام Lordstown Motors روز دوشنبه سقوط کرد و پس از سهامدار اصلی 23 درصد کاهش یافت فاکسکان ادعا شده است 170 میلیون دلار آنها را نقض کرد سرمایه گذاری معامله و سازنده کامیون های برقی هشدار داد که ممکن است مجبور به ورشکستگی شود.

Lordstown در پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده هشدار داد که “شک و تردید اساسی در مورد توانایی ما برای ادامه فعالیت وجود دارد.” بدون وضوح با فاکسکان، دیگر منابع مالی و یا شرکای جدید، ممکن است مجبور به ورشکستگی یا توقف فعالیت شود.

لردستون گفت که در حال مذاکره با قرارداد تایوانی است سازنده به دنبال راه حل

این شرکت ادعای فاکسکان مبنی بر نقض توافق خود را رد کرد و گفت که این ادعا بر اساس اعلامیه ای است که نزدک برای این خودروساز مستقر در اوهایو ارسال کرده بود. Lordstown ماه گذشته گفت که این اخطار هیچ تاثیر فوری بر فهرست سهام آن نداشته است و تا 16 اکتبر فرصت داشت تا دوباره با قوانین نزدک مطابقت کند.

Lordstown در بیانیه ای گفت: “اقدامات Foxconn کاملاً غیرقابل توجیه است. رفتار آنها منجر به آسیب های مادی – و آنچه در حال تبدیل شدن غیرقابل جبران است – به شرکت شده است.”

“در صورت عدم وجود یک قطعنامه به موقع، ما تمام اقدامات لازم را برای محافظت از منافع تجاری خود و اجرای همه حقوق و راه حل های خود انجام خواهیم داد.”

فاکسکان فوراً به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

سهام Lordstown که روز دوشنبه بیش از 50 درصد سقوط کرد، با 12 سنت کاهش در معاملات سنگین، با 40 سنت بسته شد. آنها در معاملات بعد از ساعت 8 درصد کاهش یافتند.

فاکسکان در ماه نوامبر قراردادی را برای تصاحب سهام نزدیک به 20 درصد در تولیدکننده کامیون های برقی ایالات متحده که زیان ده بود، تا سقف 170 میلیون دلار منعقد کرد.

در می 2022، Lordstown قراردادی را برای فروش کارخانه اوهایو به مبلغ 230 میلیون دلار به فاکسکان، بدون در نظر گرفتن دارایی هایی مانند مونتاژ موتور هاب و خطوط بسته باتری، تکمیل کرد.

لردستون گفت فاکسکان از خرید 47.3 میلیون دلار سهام خودداری کرد، که قرار بود به زودی پس از اینکه کمیته سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده در 25 آوریل به این نتیجه رسید که هیچ نگرانی امنیت ملی حل نشده ای در این توافق وجود ندارد.

Lordstown Motors یک دستگاه قبلی خرید جنرال موتورز کارخانه و تجهیزات مونتاژ خودرو کوچک به قیمت 20 میلیون دلار در اوهایو پس از تعطیلی خودروساز دیترویت در مارس 2019.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا