بازی

عبور حیوانات از افق های جدید: بهترین آدرس های رویایی

Animal Crossing: New Horizons در جولای 2020 با اضافه کردن Dream Addresses به بازی، بازیکنان را شگفت زده کرد. این ویژگی قبلا در Animal Crossing: New Leaf وجود داشت و با آغوش باز مورد استقبال قرار گرفت. یک NPC به نام Luna این ویژگی را اجرا می کند که به شما امکان می دهد در هر زمان، روز یا شب، از یک جزیره تصادفی یا انتخابی خاص بازدید کنید.


مطالب مرتبط: Animal Crossing: New Horizons – How To Meet Luna & Visit Dream Islands

برای رسیدن به جزیره دلخواه شما به جای جزیره بازیکن تصادفی نیاز به کد آدرس رویایی دارد. بازیکنان کد آدرس رویایی خود را در رسانه های اجتماعی آپلود می کنند، به آنها اجازه می دهد تمام تلاش خود را به نمایش بگذارند. این یک راه سرگرم کننده برای کشف جزایر جدید و الهام گرفتن برای خودتان ایجاد می کند. در اینجا برخی از بهترین ها وجود دارد.

به روز شده در 28 آوریل 2023 توسط گابریل هیوستون: ما چند مورد دیگر از آدرس‌های رویایی مورد علاقه خود را برای شما اضافه کرده‌ایم تا آنها را مطالعه کرده و لذت ببرید!

در مدخل پنجم تصاویری از خون وجود دارد.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

13 جانوران

آدرس رویایی

DA-8623-1042-1328

این جزیره زیبا Faunaria نام دارد و توسط SarahZephyrHoyt در Reddit ساخته شده است. مطمئناً به رتبه 5 ستاره خود می رسد. گل ها و درختان در هر گوشه ظاهر می شوند شما بروید و زیبایی گیاهان را در Animal Crossing به نمایش بگذارید. این مکان دارای چندین نقطه بی عیب و نقص است، مانند یک نقطه زیبا برای تماشای ستارگان، یک ساحل پنهان، یک باغ صخره ای و یک باغ قارچ.

این جزیره در سرتاسر متقارن است و باعث می‌شود که چشم هم دلپذیر باشد. این جزیره پر از طرح های سفارشی است، مانند تابلوهای باغ میوه که هر نوع میوه را نشان می دهد. هر طرحی توسط مالک جزیره ایجاد شده است که 100 درصد اصالت را ارائه می دهد.

12 خاکستر سنت

عبور حیوانات از New Horizons St Ashes Island

آدرس رویایی

DA-4699-7249-4778

St Ashes جزیره ای خیره کننده است که توسط کاربر Candy Ashes در Reddit ایجاد شده است. اگر به دنبال جزیره ای برای نشان دادن رنگ صورتی هستید، این همان است. با ریزش شکوفه های زیبای گیلاس در اطراف، احساس قدم زدن در میان ابرها می شود. کارناوالی با درخشان ترین رنگ هایی که تا به حال دیده اید، تزئین شده با خرس های یخی زیبا.

شیرینی ها و شکلات ها جزیره را تزئین می کنند و آنچه را که هر کودکی آرزویش را می بیند به تصویر می کشد. یکی از ویژگی های شایان ستایش دهکده ای کوچک با خانه های کوچک است که در کنار ریل قطار نشسته اند. یک جزیره عالی برای کسی که شیرینی دارد. اگر شیرینی ها واقعی بودند.

11 هالووین بانی هاپ

عبور حیوانات از افق های جدید - جزیره با موضوع هالووین

آدرس رویایی

AND 5976-2462-0367

این یک جزیره دیدنی با موضوع هالووین از 77Rabbit در Pinterest است! برای بازی با بسیاری از آیتم های شبح آور دیدنی و یک رویداد شگفت انگیز هالووین، شرم آور است که فقط یک ماه از سال از همه آن استفاده کنید.

وارد شوید: هالووین بانی هاپ! این نقشه به شما این امکان را می‌دهد که تمام دنیایی را که در آن هالووین است، 24 ساعته کاوش کنید. فضای داخلی و خارجی همگی با مضمون هالووین هستند و آیتم های زیادی به نمایش گذاشته شده است که برخی از بازیکنان حتی کمی تاخیر را گزارش کردند (که کاملا ارزشش را داشت).

10 سرزمین سرگردان

عبور حیوانات از New Horizons Wanderland

آدرس رویایی

DA-7029-1536-3902

سرزمین سرگردان است یک تفریح ​​فوق العاده از دیزنی لند بدنام توسط کاربر Reddit KuriWanderland در Reddit ایجاد شده است. دارای 43 مکان مختلف است که شما می توانید آن را کشف کنید. نمونه‌های شگفت‌انگیز عبارتند از یک نوار Tiki Enchanted، یک بازی استثنایی از “It’s A Small World” و یک زیردریایی Finding Nemo. موسیقی منطبق با هر منطقه در سراسر جزیره پخش می شود و جوهر واقعی دیزنی را برای شما به ارمغان می آورد.

مطالب مرتبط: عبور حیوانات از افق های جدید: طرح های جالب برای جزیره شما

همچنین جزئیات خارق العاده ای از 14 میکی مخفی وجود دارد که می توانید در سراسر جزیره پیدا کنید! شما هرگز حوصله کاوش در کل جزیره و گرفتن عکس های زیادی را نخواهید داشت. اگر مایل به پخش جریانی بازدید خود از این جزیره هستید، لطفاً از طریق رسانه های اجتماعی با آنها تماس بگیرید. از اینستاگرام و یوتیوب Kuriwonderland دیدن کنید.

9 پرکننده

Animal Crossing New Horizons Fillory

آدرس رویایی

DA-4121-0239-8029

این جزیره که توسط کاربر SaphireSage21 در Reddit ایجاد شده است، پر از ماجراجویی است. با دکوراسیون دنج و فضای جنگلی آن احساس خوبی در خانه خواهید داشت. دارای آهنگری خوش دست و میخانه قدیمی است. هر دو سر تا پا با اتاق‌های متعدد، از جمله اسپا در میخانه تزئین شده‌اند.

راه های زیادی برای استراحت وجود دارد، از جمله دریاچه ای زیبا برای نشستن پس از سفر به موزه. برای افرادی که دوست دارند زمان خود را به ماهیگیری در بازی بگذرانند، یک اسکله دستی در جزیره قرار دارد. بازدیدکنندگان مکان های متعددی را برای کاوش، عکس گرفتن و استراحت در محیط پیدا خواهند کرد.

8 آندرومدا

عبور حیوانات از جزیره افق های جدید آندرومدا

آدرس رویایی

DA-8037-5177-6075

آندرومدا مقصد ساحلی کاملی است که توسط کاربر ButIDigress79 در Reddit ساخته شده است پر از فعالیت های سرگرم کننده برای کل خانواده. این جزیره با جاده های واقعی و ویژگی های شهرها مانند تیرهای چراغ برق، تیرهای برق و مسیرها تزئین شده است. همچنین مناطقی برای پیک نیک در این جزیره وجود دارد که می توانید پس از یک روز طولانی استراحت کنید. یک میخانه قدیمی، دکه‌های بازار دنج، یک پاساژ، و یک منطقه زیبای zen ویژگی‌ها را در بر می‌گیرد.

علاوه بر واقعیت، یک منطقه اجاره ای با اسکوتر، دوچرخه، و تخته موج سواری وجود دارد. این جزیره واقعاً شبیه تعطیلات ساحلی عالی است. همچنین می توانید از آندرومدا رز دیدن کنید توییتر حساب کاربری برای دیدن ویدیوهای بیشتر

7 میانه زمین

عبور حیوانات از افق های جدید - جزیره با موضوع ارباب حلقه ها زمین میانه

آدرس رویایی

DA-1238-1826-7152

این طرح از @acnh_dreaming در اینستاگرام به ما می رسد. اگر اهل کتاب هستید – به خصوص، اگر از طرفداران ارباب حلقه ها هستید – این جزیره را دوست خواهید داشت! آنها گنجانده شده اند تمام نقاط دیدنی مورد علاقه شما، از پرنسینگ پونی گرفته تا ریوندل تا میناس تیریت و خود کوه دووم!

پوشیدن لباس مناسب با موقعیت را فراموش نکنید. مطمئناً چند انتخاب عالی درست در بازی وجود دارد، اما شما همچنین می توانید چیزی برای خود طراحی کنید!

6 Waddles: The Scavenger Hunt

عبور حیوانات از جزیره‌های نیوهورایزنز

آدرس رویایی

DA-2984-1392-9949

Waddles یک جزیره سرگرم کننده و تعاملی است که توسط کاربر Puff-n-Stuff در Reddit ایجاد شده است. BulbaMomma@ در توییتر، و @maru_oneesan در اینستاگرام. ایجاد این جزیره نامه ای عاشقانه به کتاب های iSpy بود. هدف این کتاب ها برای خواننده است پیدا کردن آیتم های پنهان در دید. این مفهوم از طریق جزیره نشان داده شده است، زیرا شما باید 39 مورد مختلف فهرست شده، هفت مکان مخفی و یک میانبر پنهان را پیدا کنید.

مطالب مرتبط: همه بازی های عبور از حیوانات، رتبه بندی شده

شما مدت زیادی را در اینجا صرف خواهید کرد تا هر آیتم و مکان پنهان را پیدا کنید، بنابراین این جزیره راهی عالی برای گذراندن زمان است. حتی می توانید آن را با دوستان خود امتحان کنید و ببینید چه کسی می تواند اول شکار را تمام کند. حتما مواردی را که باید پیدا کنید بررسی کنید.

5 الیزیا

عبور حیوانات از جزیره الیزیا از نیوهورایزنز

آدرس رویایی

DA-4623-4267-1252

این جزیره توسط کاربر ButUCanCallMeZ در Reddit ایجاد شده است. در این جزیره، بهتر است با یک دوست بروید، بیشتر برای حمایت معنوی به دلیل تعداد لکه های خون روی زمین. این جزیره ترسناک به خود افتخار می کند باعث می‌شود بازیکنان بترسند که به گوشه‌ای بچرخند و ببینند چه چیزی پنهان است. هیچ کمبودی در نمادهای ترسناک، روستاییان و مکان های مخفی وجود ندارد.

مطمئن شوید که به طور کامل کاوش کنید زیرا چیزهای مخوف پنهان زیادی برای کشف وجود دارد. جزئیات کوچک بزرگترین تفاوت را ایجاد می کند و این جزیره کاملاً این را منتقل می کند. خانه خالق کاملاً منظره ای است که یکی از وحشتناک ترین خانه هایی است که در Animal Crossing تا به حال دیده اید.

4 Paeon

عبور حیوانات از جزیره پائون نیوهورایزنز

آدرس رویایی

DA-5020-1189-4517

Paéon است بر اساس اساطیر و جهان یونانی رومی. این مملو از طلا، هنر و قدرت است. توسط کاربر JayTrench در Reddit ایجاد شده است. با استفاده از مجسمه های باستانی، سنگ و سفال های نقاشی شده، دکور آن زمان را به دقت به تصویر می کشد. میوه های پراکنده در سبدها بر روی جزیره نیز غذاهای معمولی داده شده به امپراتورها را نشان می دهد که قدرت خود را نشان می دهد.

زیاده خواهی مردم در آن زمان باور نکردنی بود و در این جزیره به خوبی منعکس شده است و هر گوشه آن با طلا پوشانده شده است. شخصیت‌هایی که در اطراف قدم می‌زنند نیز مطابق با موضوع تزئین شده‌اند، مانند یک شخصیت مرد که لباسی ساده و تاج گل طلایی به تن دارد.

3 لوئیزیانا

عبور حیوانات از افق های جدید - جزیره ای با موضوع لوئیزیانا

آدرس رویایی

DA-0697-6569-9014

از @cozy_core_crossing در اینستاگرام و پینترست، این جزیره خیره کننده با مضمون لوئیزیانا می آید. هر کسی که از لوئیزیانا بازدید کرده باشد، می‌داند که چقدر متنوع است، از دریاچه‌های زیبا گرفته تا مزارع برنج پوشیده از خرچنگ گرفته تا مراکز فرهنگی شهری پر از فعالیت.

این سازنده بیشتر بر جنبه bayou محیط تاکید کرده است. باید بگوییم فضا کامل است. پیاده‌روهای تخته‌ای چوبی، حال‌وهوای بارانی، و دکورهای خوش‌قرار نمی‌توانند کمکی به شما نکنند، مگر اینکه آرزوی هوای شیرین لوئیزیانا را داشته باشید.

2 آیلک

عبور حیوانات از جزیره نیو هورایزنز آیلک

آدرس رویایی

DA-4615-5909-5142

Ailech توسط کاربر RYP31514 در Reddit ایجاد شده است جزیره ای از نوع پیچ و خم با داستانی عمیق برای بازدید شما. یک هیولا به جزیره حمله کرده است و شما باید با فعالیت های مختلف جانور را شکست دهید و برای شکست دادن آن سه آیتم کلیدی به دست آورید. این جزیره تعاملی حتی راهی برای به دست آوردن بلیط Nook Miles برای خرید اقلام و یک سیستم معاملاتی نیز دارد.

خانه های شخصیت به شما کمک می کنند تا در جستجوی خود باشید و کاوش آنها سرگرم کننده است. اگر گیر کردید یک راهنما هم وجود دارد که به شما کمک می کند. این جزیره خلاق از راه‌های منحصربه‌فردی برای خلق یک داستان خوب با استفاده از تنها یک جزیره استفاده می‌کند. یک تور نیز برای مشاهده در دسترس است.

1 مکان شاد

عبور حیوانات از جزیره New Horizons HappyPlace

آدرس رویایی

DA-2685-3519-4123

HappyPlace یک جزیره خیره کننده است که توسط کاربر tahtah4now در Reddit ایجاد شده است. آی تی هرجا قدم می زنید، آفتاب و شادی می تابد، با گل های رنگین کمانی ثابت و رنگ های روشن. Terraforming به طور بی عیب و نقصی استفاده می شود و سازنده حتی رودخانه را به صورت زمینی ساخته است تا کلمه happy در جزیره را به زبان بیاورد.

یک «قصر مهمانی» در ساحل است که با کیک، موسیقی، چراغ‌ها و موارد دیگر تزئین شده است. سلست و فلیک نیز در جزیره هستند و از ستاره های در حال تیراندازی لذت می برند. HappyPlace مطمئنا بعد از یک روز سخت حال شما را بهتر می کند.

بعدی: عبور از حیوانات: مکان های جزیره با مضمون هری پاتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا