بازی

Assassin’s Creed راه خود را گم کرده است

یوبی‌سافت بر اساس سود، بهترین کار را برای حاشیه‌های خود انجام می‌دهد به‌جای آنچه برای بازیکنان بهترین است.


Assassin’s Creed مدتهاست که مشکل تکراری بودن دارد و همه ما این را می دانیم. به عنوان یک فرنچایز طولانی مدت و با بودجه کلان، به طور گسترده در نظر گرفته می‌شود که «بسیار بزرگ برای شکست» – علیرغم اینکه یوبی‌سافت تعدادی فلاپ نسبی را به نمایش گذاشت، یوبی‌سافت همچنان بازی به بازی به بازی راه‌اندازی می‌کند و با تغییر جزئی مکانیک‌های خود و کاوش در تنظیمات جدید با هر نسخه


Assassin’s Creed سال هاست که خوب نبوده است. جادوی دوران اتزیو آدیتوره مدت هاست که از بین رفته است و این سریال هرگز نتوانسته است شخصیتی را در دهه بعد تولید کند که محبوب تر باشد. تمرکز این سری بر روی آرک‌های شخصیت‌ها و دیالوگ‌های شوخ‌آمیز با تلاش‌های جانبی خسته‌کننده برای افزایش ساعت‌های گیم‌پلی و وسواس در معاملات خرد جایگزین شده است. گیم پلی مخفیانه اصلی و حرکات صاف پارکور علیرغم اینکه ظاهراً یک بازی در مورد قاتلان است، با تمرکز جدید بر سطوح قدرت و تجهیزات برای از بین بردن دشمنان، کنار گذاشته شده است. البته، این به بازیکنان انگیزه می‌دهد تا به جای خرید سطوح بالاتر، تجهیزات بهتری را از طریق فروشگاه‌های پول واقعی خریداری کنند و سود بیشتری نصیب یوبی سافت شود.

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: سیستم ستایش Destiny چیزی جز ژست های خالی نیست

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه Assassin’s Creed Mirage به ریشه های خود باز خواهد گشت و کوچکتر از نسخه های قبلی خود خواهد بود، اگرچه ما اطلاعات بسیار کمی در مورد معنای واقعی آن از نظر گیم پلی، داستان و طراحی داریم. بازی‌های اولیه قطعاً در حال حاضر منسوخ شده‌اند، و ما مطمئناً راه‌های بهتری برای طراحی بازی‌های جهان باز در حال حاضر داریم، اما اینکه آیا این نشانه‌ای از آمادگی یوبی‌سافت برای اولین بار در سال‌های اخیر است، هنوز مشخص نیست. از آنجایی که اکثر تغییرات Assassin’s Creed بیشتر از ستون های اولیه سری حرکت می کند و تلاش می کند تا جایی که ممکن است پول بیشتری از پایه پخش کننده آن جمع کند، من متوجه می شوم که Ubisoft واقعاً تا چه حد مایل است در مورد آن پیش برود. سراب.

آرنو دوریان هدف قرار دادن یک دشمن در Assassin's Creed Unity

Assassin’s Creed Infinity نیز قرار است به زودی منتشر شود. Infinity یک پلتفرم سرویس زنده است که برای یوبی‌سافت آماده شده است تا در عین حال که نیاز به اشتراک از بازیکنان دارد، پر از غم و اندوه بیهوده شود – کاملاً منطقی است که آنها سعی کنند Assassin’s Creed را با توجه به محبوبیت فعلی آن وارد بازار خدمات زنده کنند. اینکه آیا این منجر به تجربه ای می شود که واقعاً برای بازیکنان سرگرم کننده است یا در نهایت به یک آشفتگی دیگر از رویدادهای تکراری جهان، واکشی ماموریت هایی که چیزی به روایت اضافه نمی کند و مشکلات تولیدی که یوبی سافت سپس راه حل آنها را به شما می فروشد، به پایان می رسد.

در هر دو مورد، حرکت مناسب برای یوبی‌سافت بازگشت به ریشه‌های خود، تمرکز بر شخصیت‌هایی است که با عشق خلق شده‌اند و در طول زمان توسعه می‌یابند، روایت‌هایی با مضامین پیچیده، و کاهش حجم بازی‌ها تا بازیکنان هدر ندهند. زمان با ماموریت های بیهوده علیرغم تضمین‌هایش، من فکر نمی‌کنم یوبی‌سافت این کار را با موفقیت انجام دهد، و این برای بازیکنانی که در همه جا از ریزتراکنش‌ها و بازی‌های بیش از حد طولانی خسته شده‌اند، ضرر می‌کند. هنوز هم امیدوارم Mirage و Infinity ثابت کنند که اشتباه می کنم، اما در این مدت، ممکن است برگردم و Assassin’s Creed 2 را دوباره بازی کنم.

بعدی: فضای مرده ارزشش را دارد حتی اگر یک ترسو بزرگ باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا