شبکه های اجتماعی

بهترین زمان برای ارسال پست در فیس بوک در سال 2023

چگونه بهترین زمان خود را برای ارسال در فیس بوک پیدا کنم؟

برای پیدا کردن بهترین زمان برای ارسال پست در فیس بوک، باید کمی جستجو (و آزمایش) انجام دهید تا بفهمید چه زمانی مخاطبان شما بیشتر فعال هستند.

برای شروع، در اینجا سه ​​تاکتیک آزمایش شده و واقعی وجود دارد:

  1. از اطلاعات صفحه فیس بوک استفاده کنید

  2. بینش مخاطبان فیس بوک را بررسی کنید

  3. زمان ارسال را آزمایش کنید

شماره 1: از اطلاعات صفحه فیس بوک برای یافتن زمان های تعامل برتر استفاده کنید

بینش صفحه فیس بوک تعداد زیادی داده مفید پیرامون عملکرد صفحه شما وجود دارد – که می تواند به شما کمک کند زمان های ارسال پست خود را کشف کنید!

دانستن اینکه چه زمانی مخاطبان شما بیشترین درگیر شدن را دارند، یک شاخص عالی برای این است که بهترین زمان شما برای ارسال پست چه زمانی است.

با باز کردن صفحه فیس بوک و کلیک کردن روی “Insights” می توانید این داده ها را پیدا کنید.

در سمت چپ صفحه، بخش‌های مختلفی از اطلاعات صفحه خود را خواهید دید، در حالی که سمت راست نمودارها و نمودارها را نشان می‌دهد.

برای شروع، به بخش “5 پست اخیر شما” بروید و روی عنوان کلیک کنید. با این کار نموداری باز می شود که نشان می دهد فالوورهای شما چه زمانی آنلاین هستند:

نکته: اگر مکان‌نمای خود را در روزها در بالای صفحه نگه دارید، می‌توانید ببینید که کدام یک بیشترین تعامل را در صفحه شما دارند.

فیس‌بوک همچنین میزان دسترسی و تعامل پست‌های فیس‌بوک شما را ردیابی می‌کند تا بفهمد چه زمانی دنبال‌کنندگان شما احتمالاً چه زمانی واکنش نشان می‌دهند، نظر می‌دهند و محتوای شما را به اشتراک می‌گذارند.

برای مشاهده این معیار، روی «پست‌ها» از اطلاعات صفحه خود کلیک کنید و به «همه پست‌های منتشرشده» بروید:

در اینجا می‌توانید پست‌ها را بر اساس کلیک‌ها، واکنش‌ها و موارد دیگر مرتب کنید تا کل تعامل را بر اساس نوع هر پست ببینید:

به مهر زمانی ستون منتشر شده توجه کنید – این نشان می دهد که هر پست چه زمانی در صفحه فیس بوک شما منتشر شده است و راهی عالی برای ردیابی اینکه چه زمانی مخاطبان شما به احتمال زیاد با محتوای شما درگیر می شوند.

توجه داشته باشید: به خاطر داشته باشید که اگر پست‌های فیسبوک خود را تقویت کنید، ممکن است تعداد نامزدی شما کمی تغییر کند.

برای پست های فیسبوک خود برنامه ریزی کنید برای انتشار خودکار با Later، به صورت رایگان! بدون ورود صبح زود مورد نیاز است!

شماره 2: بینش مخاطبان فیس بوک را برای مناطق زمانی بهینه بررسی کنید

بینش مخاطبان فیس بوک برای کمک به برنامه‌ریزی و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی فیس‌بوک شما طراحی شده است – اما همچنین نقطه شروع ارزشمندی برای یافتن مکان‌های مخاطبان و مناطق زمانی برتر است.

برخلاف Page Insights – که تعاملات با صفحه شما را از طریق واکنش‌ها، نظرات و اشتراک‌گذاری‌ها ردیابی می‌کند – Audience Insights به سن، جنسیت، و مهم‌تر از همه مکان مخاطبان فعلی یا بالقوه شما در تمام فیس‌بوک نگاه می‌کند.

برای شروع، «مخاطب» را انتخاب کنید.

برای یافتن برترین شهرها و کشورهایی که دنبال کنندگان شما در آن زندگی می کنند، به پایین بروید. این برای تعیین دقیق مناطق زمانی شما و تشخیص اینکه چه زمانی مخاطبان شما به احتمال زیاد آنلاین و فعال هستند بسیار مفید است:

به عنوان مثال، کولینگ خاطرنشان می کند، “بیشتر مخاطبان ما در فیس بوک از ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و آفریقای جنوبی هستند، بنابراین ارسال پست زمانی که آن سه کشور آنلاین هستند برای ما بهترین کار را داشته است.”

بنابراین اگر متوجه شدید که اکثر فالوورهای شما در سواحل غربی آمریکای شمالی هستند، پست کردن در منطقه زمانی PST را امتحان کنید.

نکته: همچنین می توانید با استفاده از استودیوی خالق فیس بوک، تفکیک مکان های مخاطب را کشف کنید.

شماره 3: زمان های ارسال را آزمایش کنید و پیشرفت خود را اندازه گیری کنید

هنگامی که ایده روشنی از محل زندگی مخاطبان خود دارید، وقت آن است که آزمایش کنید و پیشرفت خود را اندازه گیری کنید!

برای این کار، توصیه می‌کنیم صفحه‌گسترده‌ای ایجاد کنید تا میزان تعاملی که در زمان‌های مختلف و در روزهای مختلف پست می‌کنید را پیگیری کنید.

با انتخاب پنج زمان مختلف در طول هفته شروع کنید.

به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که فالوورهای شما بین ساعت 5 تا 9 بعد از ظهر به وقت شرقی بیشترین فعالیت را دارند، پست های خود را برنامه ریزی کنید برای حضور در ساعت های 5، 6، 7، 8 و 9 شب.

در صفحه‌گسترده خود، تعداد لایک‌ها و نظراتی که هر پست دریافت می‌کند، همراه با تاریخ و ساعت ارسال آن‌ها را پیگیری کنید:

هفته بعد، زمان ارسال پست های خود را برای هر روز تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر در هفته 1 دوشنبه ساعت 5 بعد از ظهر پست ارسال کرده اید، در هفته 2 ساعت 6 بعد از ظهر پست کنید:

ممکن است چند هفته طول بکشد، اما می‌توانید از این اطلاعات برای کمک به تعیین بهترین روزها برای اشتراک‌گذاری محتوا با مخاطبان خود، همراه با زمان‌هایی که بهترین کار را برای افزایش ترافیک دارند، استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا