دیجیتال مارکتینگ

7 قطعه از محتوایی که مخاطب شما واقعاً می خواهد ببیند [New Data]

ترجیحات مصرف کننده به طور مداوم در حال تغییر است، که چیزها را جالب نگه می دارد.

اکنون دانلود کنید: گزارش وضعیت روند مصرف کنندگان ایالات متحده در سال 2022

برای کمک به آماده‌سازی استراتژی‌های خود برای برآوردن نیازهای مخاطبان، این پست عمیقاً به یافته‌های گزارش وضعیت مصرف‌کننده در مورد ترجیحات مصرف‌کننده می‌پردازد، در مورد اینکه چگونه بازاریابان در حال حاضر با این اولویت‌ها اندازه‌گیری می‌کنند و آنچه را که می‌توانید برای برآورده کردن بهتر نیازهای مصرف‌کننده می‌توانید انجام دهید، بحث می‌کند.

چه نوع محتوایی برای مصرف کنندگان به یاد ماندنی است؟

بر اساس نظرسنجی روند مصرف کنندگان ما، جالب ترین و به یاد ماندنی ترین محتوایی که برندها می توانند به اشتراک بگذارند، محتوای خنده دار، محتوای مرتبط و محتوایی است که ارزش های برند را منعکس می کند.

1. مطالب خنده دار

49 درصد از مصرف کنندگان می گویند که محتوای خنده دار جالب ترین و به یاد ماندنی ترین است.

محبوب ترین انواع محتوا: نمودار نشان می دهد که محتوای خنده دار به یاد ماندنی ترین است

منبع تصویر

چگونه بازاریابان اندازه گیری می کنند

طبق گزارش ما در سال 2023 بازاریابی رسانه های اجتماعی، 36 درصد از بازاریابان در حال حاضر محتوای خنده دار را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. نیمی از کسانی که قبلاً از آن استفاده می کنند، قصد دارند در سال 2023 سرمایه گذاری خود را در آن افزایش دهند (مستقیماً با منافع مصرف کننده صحبت می کنیم)، و این دومین سرمایه گذاری در نوع محتوا در سال 2023 خواهد بود.

بازاریابان چه کاری می توانند انجام دهند؟

محتوای خنده‌دار می‌تواند هر چیزی باشد، از ارسال ایمیل‌هایی با موضوع شوخ‌آمیز یا استفاده از قالب‌های میم پرطرفدار و مرتبط کردن آن با کسب‌وکارتان.

به عنوان مثال، مک دونالد ساخته شده است توییت در طول هجوم افرادی که سعی می کنند بلیط تور آتی تیلور سویفت را تهیه کنند، گفت: «تهیه این بسته های میان وعده آسان تر از تهیه بلیط است». بسته بندی میان وعده دیگر در منو موجود نیست، بنابراین کمکی ساده و خنده دار به یک گفتگوی جهانی به موقع بود.

یکی دیگر از فرصت های ارزشمند، ایجاد محتوای ویدیویی خنده دار است که در واقع بیشترین احتمال ویروسی شدن را دارد.

محبوب ترین انواع محتوا: محتوای ویدیویی خنده دار بیشتر احتمال دارد که ویروسی شود

منبع تصویر

2. محتوای مرتبط

36 درصد از مصرف کنندگان می گویند محتوای مرتبط دومین محتوای جالب و به یاد ماندنی است که برندها می توانند در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. تقریباً 70 درصد از مصرف‌کنندگان نیز می‌گویند که معتبر بودن و مرتبط بودن محتوای رسانه‌های اجتماعی مهم‌تر از محتوای صیقلی و باکیفیت است.

بازاریابان چگونه اندازه گیری می کنند:

42 درصد از بازاریابان در حال حاضر محتوای مرتبط را به اشتراک می گذارند، و آنها می گویند که این دومین نوع محتوای موثر برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی است.

محبوب ترین انواع محتوا: نموداری که مؤثرترین محتوای رسانه های اجتماعی را نشان می دهد

منبع تصویر

بازاریابان چه کاری می توانند انجام دهند؟

محتوای مرتبط زندگی، تجربیات و نیازهای مخاطبان را یادآوری می کند. برای اینکه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، باید آنها را درک کنید. آنها چه کسانی هستند؟ نقاط درد آنها چیست؟ ترجیحات آنها چیست؟

دانستن اینکه چه کسانی به شما کمک می کنند تا محتوایی ایجاد کنید که به آنها به عنوان افراد مرتبط باشد. مصرف‌کنندگان همچنین می‌خواهند با برندهای مورد علاقه‌شان روابط برقرار کنند، بنابراین احساس اینکه می‌توانند با کسب‌وکار شما و داستان کسب‌وکار شما ارتباط برقرار کنند، می‌تواند ارتباطی را که به دنبال آن هستند تقویت کند.

یک راه عالی برای ایجاد ارتباط، محتوایی است که ارزش های برند شما را بیان می کند.

3. محتوایی که ارزش های برند را منعکس می کند.

محتوایی که ارزش های برند شما را منعکس می کند، سومین محتوای جالب و به یاد ماندنی برای مصرف کنندگان است. این امر منطقی است زیرا مصرف‌کنندگان، اکنون بیش از هر زمان دیگری، به تجارت با برندهایی اهمیت می‌دهند که سیستم‌های ارزشی یکسانی دارند و از همان دلایلی حمایت می‌کنند که آنها انجام می‌دهند.

چگونه بازاریابان اندازه گیری می کنند

30 درصد از بازاریابان محتوایی تولید می کنند که ارزش های برند آنها را منعکس می کند، بنابراین جا برای بهبود وجود دارد.

45 درصد از بازاریابان این نوع محتوا را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و 16 درصد قصد دارند برای اولین بار در سال 2023 از آن استفاده کنند. از بازاریابانی که آن را به اشتراک می گذارند، 89 درصد قصد دارند سرمایه گذاری های خود را در آن حفظ یا افزایش دهند و می گویند که این محتوا را دارد. پنجمین ROI بالاتر از هر روند.

ارزش نام تجاری افزایش سرمایه گذاری

بازاریابان چه کاری می توانند انجام دهند؟

48 درصد از بزرگسالان ایالات متحده می گویند که برندها باید بیشتر در مورد حمایت اجتماعی انجام دهند و مهمترین مسائل مربوط به عدالت نژادی، تغییرات آب و هوا و حقوق LGBTQ+ است.

با در نظر گرفتن این موضوع، ارزش‌های برند خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید – به آن‌ها اجازه دهید بدانند به چه چیزی اهمیت می‌دهید و برای اتخاذ موضع چه می‌کنید. مصرف کنندگان می دانند که شما به چه چیزی اهمیت می دهید، و شما افرادی را جذب خواهید کرد که علایق مشابهی دارند و می توانند مرورگرهای کنجکاو را به مشتریان پولی تبدیل کنند، اگر متوجه شوند که واقعاً با شما ارتباط دارند.

ضروری است که در این تلاش‌ها صادق باشیم، زیرا مصرف‌کنندگان خجالتی نیستند از برندهایی که احساس می‌کنند وعده‌های پوچ یا اظهارات نادرست می‌دهند، صدا بزنند.

مصرف کنندگان چه نوع محتوایی را برای یادگیری محصولات و خدمات ترجیح می دهند؟

هنگام یادگیری محصولات و ویژگی‌های آنها، مشتریان جستجو در اینترنت را ترجیح می‌دهند، فروشگاه‌های خرده‌فروشی و تبلیغات دهان به دهان در رتبه دوم و تبلیغات تلویزیونی در رتبه سوم قرار گیرند. Gen Z تنها نسلی است که اولویت اول متفاوتی دارد، که یادگیری در مورد یک محصول و ویژگی های آن از طریق رسانه های اجتماعی است.

با در نظر گرفتن این موضوع، بازاریابان می توانند کارهایی مانند این را انجام دهند

  • ایجاد یک استراتژی کلیدواژه SEO موثر برای دسترسی به کاربران در حال مرور اینترنت.
  • استفاده از تصاویر و تصاویر با کیفیت بالا برای تبلیغات در فروشگاه برای جلب توجه بازدیدکنندگان.
  • نظرات مشتریان را بخواهید و نظرات را برای مشتریان آسان کنید تا بتوانند از نظرات دیگران در مورد کسب و کار شما بیاموزند.

تحت همین سوال، یادگیری در مورد یک محصول و ویژگی های آن در رسانه های اجتماعی در رتبه چهارم قرار گرفت. در میان مصرف‌کنندگانی که این اولویت را دارند، پست‌های فید، تبلیغات یا محتوای حمایت‌شده و ویدیوهای کوتاه (مانند TikToks یا Reels) را دوست دارند.

با این حال، تقسیم این ترجیحات بر اساس نسل، تصویر متفاوتی را ترسیم می کند.

  • ژنرال Z اولویت اصلی برای یادگیری، ویدیوی کوتاه، پست‌های داستانی یا از تأثیرگذارانی است که آنها دنبال می‌کنند.
  • هزاره ها ویدیوهای کوتاه، تبلیغات یا محتوای حمایت شده و پست‌های فید را ترجیح دهید.
  • ژنرال Xers پست‌های فید، انجمن‌های آنلاین و ویدیوهای کوتاه را ترجیح می‌دهند.
  • بیبی بومرها تبلیغات یا محتوای حمایت شده، پست‌های فید و انجمن‌های آنلاین را ترجیح می‌دهند.

gen z و millenial Learnمنبع تصویر

بازاریابان چگونه اندازه گیری می کنند؟

در اینجا نحوه اندازه گیری بازاریابان در حال حاضر با اولویت مصرف کننده آمده است:

  • بازاریابان اغلب از ویدیوهای کوتاه به عنوان بخشی از استراتژی های رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنند (58٪) – در مجموع رتبه سوم را به خود اختصاص می دهند، اما به ویژه برای Gen Z و Millennials مهم است.
  • در حال حاضر از هر 4 بازاریاب 1 نفر از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده می‌کنند و 89 درصد از بازاریابانی که در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند، سرمایه‌گذاری خود را افزایش می‌دهند یا حفظ می‌کنند – به ویژه برای اولویت دوم برای تبلیغات و محتوای حمایت‌شده و تمایل ژنرال Zs برای یادگیری از اینفلوئنسرها مهم است.
  • 20٪ از بازاریابان رسانه های اجتماعی روزانه، 22٪ چند بار در روز، و 34٪ چندین بار در هفته پست می گذارند و اطمینان حاصل می کنند که محتوای آنها هنگام مرور فیدهای آنها دیده می شود – پست های فید بهترین روشی است که مصرف کنندگان می خواهند در شبکه های اجتماعی یاد بگیرند. رسانه ها.

بازاریابان چه کاری می توانند انجام دهند؟

به سه اولویت برتر برای یادگیری محصولات توجه کنید و از آنجا بروید.

  • مصرف کنندگان دوست دارند پست های فید را ببینند، بنابراین یک برنامه پست ثابت ایجاد کنید تا در ذهن خود باقی بمانید و احتمال دیده شدن محصولات خود را افزایش دهید.
  • مصرف‌کنندگان می‌خواهند تبلیغات یا محتوای حمایت‌شده را ببینند، بنابراین می‌توانید تبلیغاتی را در پروفایل‌های اجتماعی خود مانند مشارکت‌های پولی، کمپین‌های تأثیرگذار یا تبلیغات پولی (مانند تبلیغات فید خبری فیس‌بوک) اجرا کنید.
  • مصرف‌کنندگان همچنین می‌خواهند ویدیوهای کوتاه‌مدت را ببینند، بنابراین TikToks، YouTube Shorts، و غیره را ایجاد کنید — محتوای خوراکی برای هر پلتفرمی. (گزارش بازاریابی ویدئویی Wyzowl نشان داد که 93٪ از بازاریابان می گویند که ویدیو درک کاربر را افزایش می دهد، بنابراین نتیجه خواهد داد).

همچنین، اگر مخاطبان هدف شما در درجه اول بخشی از یک نسل خاص هستند، به تفاوت های نسلی توجه داشته باشید.

برای مثال، اگر Gen Z و Millennials مخاطبان اصلی شما هستند، می‌توانید روی ویدیوهای کوتاه و حضور در پلتفرم‌هایی که به آن پاسخ می‌دهند تمرکز کنید. اگر مخاطبان شما Baby Boomers یا Gen Xers هستند، می‌توانید انجمن‌های آنلاین را در کانال‌هایی که قبلاً در آن هستند ایجاد کنید تا در مورد نیازهای آنها صحبت کنید.

بازاریابان داده محور جلوتر از منحنی هستند

بازاریابان مبتنی بر داده در سال 2023 برنده خواهند شد، بنابراین ترجیحات مصرف کننده در این پست را با آنچه کسب و کار خود انجام می دهد مقایسه کنید، زمینه های فرصت را شناسایی کنید و برای مشتری خود حل کنید.

دعوت به اقدام جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا