برنامه نویسی

آکادمی داکیرد. پاس دادن باتوم.

من با شما صحبت می کنم، تازه کار آکادمی داکیارد. این منم همین چهار ماه پیش من در آستانه راه اندازی آکادمی Dockyard هستم و مهارت های خود را به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار ارتقا می دهم. هنوز نمی دانم این یکی از سخت ترین کارهایی است که تا به حال انجام داده ام. این چیزی است که من می خواهم بدانم:

– به برنامه درسی پایبند باشید: تمام چیزی که نیاز دارید وجود دارد یافتن منابع دیگر دانش، کتاب ها، فیلم ها، انجمن ها و غیره وسوسه انگیز خواهد بود. بهتر است بپذیرید که بروک برنامه درسی را با در نظر گرفتن رشد شما نوشته است: این تنها کتابی است که در حال حاضر به آن نیاز دارید.

– ایجاد کارت حافظه: قرار است روزانه صد واحد دانش به شما داده شود و مغز شما قادر خواهد بود سی تا از آن ها را درک کند. از این سی، ده نفر را به خاطر خواهید آورد. اگر به نوشتن و استفاده از کارت حافظه عادت کنید، این درصدها را افزایش خواهید داد. می توانید آنها را به صورت فیزیکی یا در برنامه ای مانند anki بنویسید. این به اطلاعات فرصتی می دهد تا در مغز فرو برود و به عنوان داربستی برای بقیه برنامه درسی عمل کند. تکرار به سادگی کار می کند.

– سینتکس را تکرار کنید. آن را تاتو کنید. آن را تمرین کنید: طبق اصل تکرار بالا، مته کردن و دریل کردن دستورات رایج خاص هزینه زیادی دارد: اعلان یک تابع، نوشتن Enums، مقادیر تو در تو، نقشه ها در مقابل تاپل ها در مقابل لیست ها… این چیزها، اگر خودکار شوند، بال هایی خواهند بود که شما را وادار به پرواز می کنند. . آن را سوراخ کنید. انجام فشارهای نحوی

– پاس های متعدد چند روز قبل درس ها را بخوانید: خواندن درس ها از چند روز قبل و چندین بار انجام این کار هزینه دارد. می خواهید بدانید کدام کلمات و مفاهیم آشنا هستند و کدام یک مغز شما را به کره بادام زمینی تبدیل می کند. نقشه برداری از قلمرو قبل از ورود به آن عاقلانه است و نتیجه خواهد داد.

– جهل عمومی را به فضیلت شجاعانه تبدیل کنید: با عبارات زیر بسیار راحت باشید: “من گم شده ام”، “من متوجه نمی شوم”، “لطفاً می توانید این را تکرار کنید؟”. درک چیزی را مهمتر از احساس ناراحت کننده احمق نشان دادن (یا اینکه خود را) احمقانه می پندارید، مهم تر بدانید.

– پاس های متعدد (قسمت 2: بازگشت): در صورت امکان، تمرینات را چندین بار تکرار کنید. این به شما اعتماد به نفس بیشتری می دهد تا ذهن خود را ببینید و انگشتانتان با هر پاس کارآمدتر می شوند.

– به همکلاسی هات کمک کن: ممکن است فکر کنید که به عنوان یک تازه کار، کمک زیادی برای ارائه ندارید. این در تعدادی از موارد صادق خواهد بود. همچنان سعی کنید مثبت باشید و به عنوان موقعیت پیش فرض خود دست یاری بدهید. چیزی برای از دست دادن و چیزهای زیادی برای به دست آوردن (و آموختن) از آن وجود ندارد. خود را به سمت فردی که چیزی برای ارائه دارد، دراز کنید.

– سوار ببر: مگر اینکه شما همان نیمه خدای کدنویسی باشید که آرزو می کردم من بودم، مطمئناً برخی از شادی های زیر را تجربه خواهید کرد: اضافه بار شناختی، محرومیت از خواب، نابودی خودپنداره (تردید کلاسیک خوب قدیمی)، اضطراب، سرخوشی، افسردگی، استرس… به یاد داشته باشید که آنها به دلیل خوبی به آن بوت کمپ می گویند. این به معنای کشش شما است. در چنین مواقعی به یاد داشته باشید که فردا و فردای آن روز خورشید طلوع می کند و مطمئناً با وجود فراز و نشیب ها آن را به پایان خواهید رساند. در ابرقدرت های پنهان خود کاوش کنید. اصرار ورزیدن. نتیجه می دهد.

– عرشه را پاک کنید: تا جایی که می توانید، فضا را برای بوت کمپ، درس ها، و مقدار شگفت انگیز دانش و مفاهیم جدیدی که قرار است در راه شما قرار گیرد، ایجاد کنید. “مکث” را در بسیاری از مواردی که می توانید فشار دهید “مکث” را فشار دهید، و اجازه دهید تمرکز شما مانند لیزری باشد که کاری برای انجام دادن دارد.

– مواظب خودت باش خواهش میکنم: به مغزتان اجازه دهید تا با خوابیدن به همان اندازه که نیاز دارید، چیزها را جذب کند. یک برنامه روتین خوب انجام دهید تا سیستم شما از کورتیزول و آدرنالین خارج نشود، به بیرون بروید و اجازه دهید نور خورشید به پوست شما ضربه بزند. به باشگاه بروید، با دوستان خود ملاقات کنید، زندگی سالمی ایجاد کنید که شما را حفظ کند و خواسته های بوت کمپ را برطرف کند. محدودیت های خود را بشناسید و به آنها احترام بگذارید. سیستم شما بابت آن از شما تشکر خواهد کرد.

و در نهایت: از آن لذت ببرید! شما در آستانه تجربه ای هستید که پتانسیل تغییر زندگی شما را دارد. بعید است به این زودی ها چنین کاری را انجام دهید. این همان تعریف یک ماجراجویی است. آن را تیز کنید. آن را بچشید. به آن احترام بگذارید. تمام توانت را بده.

git add .
git commit -m "Academy Completed. Massage at 4pm."
وارد حالت تمام صفحه شوید

از حالت تمام صفحه خارج شوید

BigSpaces

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا