بازی

بهترین بازی ها مانند کلش رویال

کلش رویال یک بازی موبایل محبوب است که به طور یکپارچه عناصر جنگ، استراتژی، بازی های کارتی و موارد دیگر را با هم ترکیب می کند. ایجاد آن به عنوان یک بازی برجسته که هست. این برنامه نه تنها برای بازی سرگرم کننده است، بلکه رایگان نیز هست، و چه کسی آن را دوست ندارد؟ این یکی از دلایلی است که بسیاری از مردم در سراسر جهان آن را دوست دارند و ساعات زیادی را صرف آن می کنند. با این حال، به عنوان یک بازیکن کلش رویال، ممکن است به دنبال بازی های مشابه بیشتری باشید که تجربه سرگرم کننده ای را نیز ارائه دهند.


مطالب مرتبط: کلش رویال: بهترین کارت ها برای دک شما

ممکن است به دنبال بازی ای باشید که هوس های شما را برای جمع آوری کارت و جمع آوری شخصیت های مختلف که توانایی های منحصر به فردی دارند برطرف کند. شاید شما یک بازی استراتژی نبرد می خواهید که درگیری های بی پایان را فراهم کند. هر موردی که ممکن است باشد، بازی های بیشتری برای امتحان کردن وجود دارد.

10 فرماندهی نبرد!

اگر واقعاً اهل بازی های استراتژیک هستید، Battle Command! یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد. داستان در آینده است که در آن شما باید فرماندهی یک پایگاه را بر عهده بگیرید و به آرامی نیروها و ارتش خود را افزایش دهید. فرماندهی نبرد! یک حالت PvP را ارائه می دهد، که در آن می توانید با همان هدف تسلط، آن را در مقابل دیگران قرار دهید.

مشابه کلش رویال، شما می توانید با اهدای نیرو و کمک به یکدیگر با منابع بسیار بد، به دوستان خود کمک کنید. بازی میزبان طیفی از شخصیت ها و سلاح های هیجان انگیز مانند نیروهای زمینی، وسایل نقلیه مخرب، هواپیما و غیره است.

9 دوئل های نظم و هرج و مرج – بازی با کارت

بازی کارتی تجاری Order & Chaos Duels

آیا می خواهید یک بازی کارتی کلکسیونی نبرد PvP را تجربه کنید؟ در Order & Chaos Duels باید با عرشه کارت حماسی خود با نیروهای شیطان مبارزه کنید. در این بازی می توانید با افراد بین المللی بازی کنید که همیشه داشتن یک ویژگی عالی است. بیش از 300 کارت برای جمع آوری وجود دارد که نه تنها زیبا به نظر می رسند بلکه شما را مشغول می کنند.

با اعمال تاکتیک های استراتژیک در مسیر پیروزی، می توانید از جلوه های ویژه جذاب لذت ببرید. ناگفته نماند، ماموریت های زیادی برای انجام و بازی برای کمک به دنیای خیالی هارادون وجود دارد. این بازی برای دستگاه های تلفن همراه رایگان است، پس از آن بهره ببرید!

8 X-War: Clash Of Zombies

X War Clash of Zombies زامبی ها به پایگاه حمله می کنند

این برنامه خاص یک بازی استراتژی بقا است که شامل موجودات بدنام، زامبی ها می شود. در دنیایی که انسان ها به ویروس آلوده شده اند، شما به عنوان یکی از معدود بازماندگان باید پایگاه خانه خود را در برابر مزاحمینی که می خواهند آخرین موجودات سالم را بکشند محافظت کنید.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های زامبی

در X War: Clash of Zombies، شما تیم قهرمانان خود را ایجاد می کنید که پایگاه شما را به پیروزی می رساند. از میان انواع مختلف نیروها را انتخاب کرده و آموزش دهید. با اصلاح ترکیب و استراتژی خود، مطمئناً پایگاه خود را بارها و بارها در برابر این هیولاهای عفونی محافظت خواهید کرد!

7 وینگلوری

آثار هنری بازی Vainglory

Vainglory یک بازی استراتژیک MOBA است که در آن با بازیکنان دیگر متحد می شوید تا با عجله به برج دشمن حمله کنید. این یک بازی چشمگیر است، زیرا گرافیک آن نه تنها فوق العاده است، بلکه روان و کاملاً قابل بازی از دستگاه تلفن همراه شما است.

شما می توانید در نزاع های 5 دقیقه ای یا در یک میدان نبرد 5 در 5 بازی کنید – رقابت شدید اما سرگرم کننده است. Vainglory دارای بیش از 48 قهرمان برای انتخاب است که هر کدام بازی و تاکتیک های مبارزه منحصر به فرد خود را دارند. اگر می خواهید یک نوع تجربه دفاع از برج سه بعدی داشته باشید، Vainglory را امتحان کنید.

6 Tower Conquest: Tower Defense

نیروهای فتح برج در برابر هیولاها

آیا بازی های دفاع از برج را هیجان انگیز می دانید؟ آیا این یکی از جنبه هایی است که در مورد کلش رویال از آن لذت می برید؟ اگر از کاربران اندروید هستید، بازی Tower Conquest: Tower Defense را دانلود کنید. گرافیک دوبعدی دوستانه آن لذت بخش است زیرا شاهد تعداد زیادی شخصیت ها و قهرمانان مختلف برای محافظت از اموال خود هستید.

از مانا عاقلانه استفاده کنید تا نیروها را مستقر کنید و علیه هیولاهای خطرناکی که به پایگاه شما می آیند حمله کنید. در Tower Conquest، دشمنان گاهی اوقات پس از مرگ، گوی های مانا را رها می کنند و به شما برتری در بازی می دهند.

5 Deck Heroes: Legacy

گرافیک Deck Heroes

اگر به بازی‌های مجموعه کارت علاقه زیادی دارید، Deck Heroes: Legacy بهترین بازی است. این دارای یک سبک هنری خارق العاده با گرافیک سه بعدی زیبا است که چشمان شما را به موجودات جادویی موجود در بازی سرگرم می کند.

شما می توانید قهرمانان جادویی مورد علاقه خود را برای ایجاد جناح نهایی و شرکت در نبردهای جدی انتخاب کنید. وقتی Deck Heroes: Legacy را بازی می کنید، انتظار داشته باشید که واقعاً وارد داستان شوید! این بازی مملو از ماجراجویی است و یک انتخاب فوق العاده برای بازیکنانی است که عاشق PvP هستند.

4 سنگ آتش

2-hearthstone_10_best_neutral_cards_in_march_of_the_lich_king_720

یک بازی جمع آوری کارت رایگان که برای دستگاه های تلفن همراه و رایانه شخصی در دسترس است. این بازی توسط بلیزارد ساخته شده است و شامل همان عناصر بازی محبوب World of Warcraft است. شما 30 کارت در دسته خود دارید که شما و رقیبتان به نوبت از آنها استفاده می کنید. همچنین بسته به قهرمانی که انتخاب کرده اید، قدرت ویژه ای دریافت می کنید.

مرتبط: Hearthstone: بهترین مکان ها

چندین حالت بازی مختلف در Hearthstone وجود دارد، شما می توانید خود را در حالت خواننده-بازیکن غوطه ور کنید، در دوئل ها رودررو شوید، به چندین نفر در Battlegrounds ملحق شوید و چندین مورد دیگر.

3 جنگ قبایل

شخصیت های Clash of Clans در ساحل یک جزیره

سوپرسل، توسعه‌دهنده کلش رویال، پیش از این عنوان بزرگ دیگری را به نام کلش آف کلنز ساخته بود. هر دو بازی دارای شخصیت‌های مشابهی هستند، بنابراین با بازی این یکی احساس می‌کنید که در خانه هستید. به جز، بازی بیشتر مبتنی بر استراتژی است و بر دفاع از روستا متمرکز است.

در کلش آف کلنز، حمله به پایگاه های دشمن منابعی را در اختیار شما قرار می دهد تا پایگاه خود را رشد دهید و شما را قوی تر و قدرتمندتر می کند. مشابه کلش رویال، می توانید به قبیله هایی بپیوندید که در مجموع 50 نفر دارند. اگر از طرفداران پر و پا قرص رویال هستید، باید بازی خواهرش را امتحان کنید.

2 کارت ها و قلعه ها

صفحه اصلی کارت ها و قلعه ها

اگر از احساسات ابتدایی کلش رویال لذت می برید، به این بازی کارتونی زیبا ضربه بزنید. در کارت‌ها و قلعه‌ها، می‌توانید کارت‌ها را جمع‌آوری کنید و یک عرشه قدرتمند برای شکست دادن حریف در صفحه بازی بسازید.

انیمیشن‌های دوبعدی ممکن است کمی متفاوت از کلش به نظر برسند، اما اگر به جمع‌آوری کارت‌ها و شکست دادن پایگاه دشمن علاقه‌مند هستید، این بازی خوبی برای امتحان کردن است. بعلاوه، می‌توانید وایکینگ‌ها، نینجاها و شخصیت‌های بسیار بیشتری را بازی کنید و چیزی تازه را به تجربه جمع‌آوری کارت‌تان ارائه دهید.

1 طلسم کننده ها

صفحه عنوان Spellbinders با 3 تایتان

یک بازی استراتژی دقیق با هدفی مشابه کلش رویال. به عنوان یک Spellbinder، شما فرماندهی پایگاه خود را دارید تا یک استراتژی برنده را علیه رقیب خود هدایت کنید. بسته به تیتان انتخابی خود، توانایی های قدرت منحصر به فردی خواهید داشت. شما می توانید جادوها را انجام دهید و از بین نیروهای مختلف برای دفاع و نابود کردن پایگاه دشمن در یک نبرد شدید انتخاب کنید.

درست مانند Elixir از کلش رویال، Mana در Spellbinders منبعی است که دائماً تولید می کند که به شما امکان می دهد نیروها را مستقر کنید و از جادوها استفاده کنید. این یک بازی جذاب است که شبیه رویال است، اما با احساس بسیار متفاوت، در عین حال بازی بسیار سرگرم کننده است!

بعدی: کلش رویال: بهترین کارت های حماسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا