بازی

Halo Infinite Fan بطور تصادفی حالت Counter-Strike سفارشی را دوباره ایجاد می کند

یکی از حالت‌های اجتماعی کلاسیک Counter-Strike در این جانشین روحانی تصادفی Halo زنده می‌ماند، جایی که شما تونل‌هایی را برای پیدا کردن دشمنان حفر می‌کنید.


Counter-Strike یک حالت سفارشی داشت که در آن بازیکنان تونل‌هایی را از طریق مکعب‌های سنگی حفر می‌کردند تا بازیکنان دیگری را پیدا کنند که سپس آنها را بکشند. من تا آخر عمر نمی توانم نام این حالت را به خاطر بسپارم (به جای آن با نگاه کردن به اطراف، نقشه های سفارشی درباره تونل ها به دست می آید)، اما زمان بسیار خوبی بود و یکی از طرفداران Halo به طور ناخواسته شروع به زنده کردن آن با Forge کرده است.


DanTheBloke نمونه اولیه را در subreddit Halo نشان داد و آن را “یک نوع بازی بالقوه که حول حفر تونل ها و پایگاه ها از طریق بلوکی که دو تیم را از هم جدا می کند” نامید. تفاوت اصلی بین این حالت و حالت قدیمی Counter-Strike این است که به جای تیراندازی از طریق بلوک ها، باید بارهای انفجاری قرار دهید. سپس اینها از راه دور برای ادامه مسیر منفجر می شوند.

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: Halo Infinite سزاوار شکست نبود

خطر این حالت همیشه این بود که به طور تصادفی وارد تونل کسی شوید و یک درگیری غیرمنتظره و غیرآماده با اسلحه شروع کنید. شما معمولاً می‌خواهید از این برخوردهای برنامه‌ریزی نشده اجتناب کنید، اما عجله‌ای در خاموش کردن تپانچه وجود داشت تا سریعاً هر کسی را که پیدا می‌کردید بپرید. معمولاً این یک برنامه رایگان برای همه بود، نه مبتنی بر تیم، اما فرض کلی یکسان است.

با این حال، در حالی که در CS هر کسی می‌تواند بلوک‌ها را بشکند تا از آن عبور کند و تونل‌ها را تشکیل دهد، این حالت به ماینرها نیاز دارد تا از هرگونه اختلال در عملکرد جلوگیری شود. همانطور که پیش می‌رود، هر تیم دو نفر هستند که در مجموع چهار نفر هستند. این همچنین باعث می شود که نقشه خیلی سریع پاره نشود. در پایان بازی‌های CS، احتمالاً خود را در فضایی غول‌پیکر، وسیع و خالی می‌بینید که تنها چند بلوک در اطراف آن نقطه‌گذاری شده است و به سمت دشمنان تیراندازی می‌کند. اینجاست که این حالت Halo به ناچار متفاوت خواهد بود و بیشتر تاکتیکی و متمرکز بر تیم است. ماینرها باید با هم کار کنند تا مسیری را بسازند که به تیم آنها کمک کند، نه اینکه بیهوده امیدوار به یافتن یک بازیکن تصادفی باشند.

در حال حاضر، این حالت سفارشی یک نمونه اولیه است، اما اگر محبوبیت آن در Counter-Strike قابل قبول باشد، نسخه نهایی به خوبی می تواند در بین بازیکنان موفق شود. این یک تغییر بزرگ از گیم پلی معمولی FPS است، یعنی دویدن در اطراف نقشه های از پیش ساخته شده و یافتن نقاط خوب برای استفاده، و به آرامی در اطراف شکار بازیکنان می چرخد. شما در عوض نقشه خود را می سازید، نقشه ای که هر بار متفاوت است. و وقتی وارد تونل شخص دیگری بشوی هیچ پوششی وجود ندارد.

این شباهت‌ها مطمئناً مانند یک تصادف به نظر می‌رسند (به هر حال، FPS یک دایره صاف است)، با توجه به اینکه DanTheBloke اصلاً به Counter-Strike اشاره نمی‌کند. در عوض، آنها گفتند که نقش Ace of Spades را بازی کرده اند، یک سازنده نبرد بلوک، که ممکن است به عنوان الهام بخش باشد. دیگران آن را به Blockland، Brickforce، Tunnel Wars، Minecraft، Rock and Stone و غیره تشبیه کردند. اما واقعاً، این ضد حمله است، به من اعتماد کنید. با توجه به اینکه طرفداران Halo Infinite حالت‌های بازی مانند Surf را نیز ارائه کرده‌اند (جایی که روی سطوح مثلثی می‌چرخید)، مناسب است که تعداد بیشتری از CS همچنان به خونریزی ادامه دهند.

بعدی: چه اتفاقی برای وسواس ژانر FPS با Deagles افتاد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا