بازی

بازیکنان Hollow Knight در ماه ژوئن، Hope Of Promised Silksong را رها کردند

ما مطمئناً می دانیم که Hollow Knight: Silksong در راه است. این برای ایکس باکس، پلی استیشن و حتی نینتندو سوییچ تایید شده است. ما می‌دانیم که آزمایش‌کنندگان در حال وصل کردن هستند، باگ‌ها را برطرف می‌کنند و گیم‌پلی را تنظیم می‌کنند، و می‌دانیم که در روز اول، زمانی که در نهایت رسید، به Game Pass ضربه می‌زند. در مراسم Summer Game Fest سال گذشته، ایکس باکس تریلر جدیدی از گیم پلی بازی را به نمایش گذاشت و سپس قول داد که هر بازی نمایش داده شده – از جمله Silksong – تا 12 ماه آینده قابل بازی خواهد بود.


تا کنون این وعده عملی شده است. Wo Long در حال حاضر منتشر شده است و Redfall تاریخ انتشار در ماه می دارد. تنها استثنا Silksong است و برخی از طرفداران Hollow Knight را نگران کرده است.

مطالب مرتبط: گیمرها، ژوئن ما را می کشد

یک نظرسنجی از ResetEra کاربر fantalas از کاربران پرسید: “آیا فکر می کنید هنوز قبل از 12 ژوئن 2023 در راه است؟” پاسخ 10 درصد از کاربران بود که هنوز امیدوار بودند، اما 90 درصد گفتند که انتظار ندارند تا تاریخ وعده داده شده Silksong را ببینند.

fantalas نوشت: “ما هم حساب توییتر رسمی Xbox و هم یک Playtester در Discord تأیید کردیم که Silksong باید در 12 ماه آینده از تریلر منتشر شده در 12 ژوئن 2022 منتشر شود.” اما کمتر از دو ماه دیگر باقی مانده است و ما هنوز چیزی از آن نشنیده ایم [Team Cherry] خودشان، من شروع به شک و تردید جدی کرده ام… اگر Silksong به پاییز یا دسامبر فشار بیاورد، دنیا به پایان نمی رسد، زیرا ما بازی های فوق العاده زیادی در ماه های آینده داریم، اما با این حال، من بدش نمیاد در تابستان بازیش کنم…”

همه این بازی‌های عالی که به زودی عرضه می‌شوند ممکن است دلیلی باشد که ما چیزی در مورد Silksong نشنیده‌ایم. تنها چند هفته دیگر، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom از راه می رسد، و سپس ژوئن، Diablo 4، Street Fighter 6 و Final Fantasy 16 را به ارمغان خواهد آورد. برنامه ها

از سوی دیگر، بیش از چند کاربر (احتمالاً از 10 درصد امیدوار) پیشنهاد کردند که مایکروسافت می‌تواند Silksong را «همانطور که در مورد Hi-Fi Rush انجام داد» سایه انداخت. در حالی که Hi-Fi Rush با غافلگیری در ژانویه سروصدای زیادی به پا کرد، در مورد اینکه آیا این یک استراتژی برنده بود یا خیر، سردرگمی وجود داشت. جف گراب گفت که Hi-Fi Rush “پول مورد نیاز خود را به دست نیاورده است”، در حالی که معاون بازاریابی مایکروسافت، آرون گرینبرگ، گفت که این بازی “در همه اندازه‌گیری‌ها و انتظارات کلیدی برای ما و بازیکنان ما یک موفقیت بزرگ بود. ”

شاید Silksong هم همینطور باشد و طرفداران حاضر باشند برای بازگشت به دنیای Hollow Knight در Final Fantasy 16 منتظر بمانند. در چند هفته آینده به این یا آن روش پی خواهیم برد.

بعدی: نفس تنهایی وحشی قرار است از دست برود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا