بازی

Overwatch 2 Story Mode به زودی عرضه می شود، تعداد زیادی محتوا کاهش می یابد

زمانی که Overwatch 2 برای اولین بار در اکتبر گذشته عرضه شد، بلیزارد مجبور شد از طرفدارانی که از اینکه حالت کمپین تک نفره وعده داده شده همراه با آن ارائه نشده بود، عذرخواهی کند. در عوض، Overwatch 2 به عنوان یک عنوان فقط چند نفره مشابه Overwatch 1 عرضه شد و به طرفداران گفته شد که “ممکن است کمی صبر کنند” تا کمپین تک نفره از راه برسد.


آرون کلر، کارگردان Overwatch 2، گفت که پیشرفت کندتر از آنچه بلیزارد می‌خواست، پیش می‌رود، اما دو فهرست کتاب نشان می‌دهد که محتوای تک‌نفره سرانجام در نوامبر 2023 وارد می‌شود. به نظر می‌رسد که این فهرست‌ها بسیار دقیق هستند، زیرا آخرین به‌روزرسانی توسعه‌دهنده Overwatch است. دارد به ما نقشه راه داده است این می گوید که Story Missions در فصل 6 می آید.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: با Overwatch 2 چه اتفاقی می افتد؟

متأسفانه، این «ماموریت‌های داستانی» احتمالاً زمانی که بلیزارد وعده یک کمپین تک نفره برای Overwatch 2 را داده بود، آن چیزی نیست که مردم انتظارش را داشتند. در ابتدا، بلیزارد نسخه‌ای مستقل از Overwatch 2 را با درخت‌های پیشرفت و استعداد جداگانه تصور می‌کرد، اما این ایده از آن زمان کنار گذاشته شد. به طور کامل در عوض، بازیکنان با هر فصل جدید «ماموریت‌های» کوچک‌تری دریافت خواهند کرد که بخش‌هایی از داستان Overwatch را بیان می‌کند. آنها همچنین با رویدادهای مبتنی بر داستان و سایر ماموریت‌های همکاری غیرقانونی ترکیب خواهند شد.

طرفداران Overwatch با پخش استریمر Overwatch 2 از این خبر ناامید شدند KarQ بلیزارد را متهم به وعده‌دهی بیش از حد و کم‌فروشی می‌کند. او در توییتر نوشت: «بنابراین استراتژی کسب و کار اکنون همیشه اولویت بازی خدمات زنده است. می‌دانم که این تصمیم آسانی برای تیم نبود، اما این یک آدم بد است.»

انتظار داشته باشید که این ماموریت های داستانی داستان های مستقل و مستقلی باشند که بر روی یک قهرمان خاص تمرکز دارند.

اما قبل از رسیدن به آن، Overwatch 2 فصل 5 را با رویداد زمان محدود Questwatch و Mischief & Magic، یک حالت بازی بسیار غیرکانون با مضمون فانتزی دریافت خواهد کرد. همچنین می‌توانیم منتظر یک رونمایی سینمایی باشیم (احتمالاً برای قهرمان پشتیبانی جدید که در فصل ششم عرضه می‌شود) و همچنین بازی‌های تابستانی، نسخه Overwatch از المپیک. همچنین یک فصل مینی رقابتی 5v5، بازگشت مکانیک On Fire و حالت کارگاه سازنده وجود خواهد داشت.

فصل 6 نسخه جفت شده محتوای داستانی Overwatch 2، یک قهرمان پشتیبانی جدید، بازگشت Flashpoint و ماموریت های Hero Mastery را به همراه خواهد داشت. همچنین یک ویژگی که مدت هاست از طرفداران درخواست شده است وجود خواهد داشت: یک محدوده شلیک جدید. پیشرفت بازیکن بازنگری خواهد شد و Overwatch بار دیگر سالگرد خود را با رویداد سالانه خود جشن خواهد گرفت.

فصل 7 از نظر محتوا تبدیل به یک باندبازی می شود. منتظر یک قهرمان تانک جدید، یک رویداد همکاری جدید و حالت محدود، یک نقشه کنترلی جدید، یک رویداد زمستانی جدید، ماموریت های تسلط قهرمان جدید، اولین نمایش های سینمایی بیشتر، یک کدکس Lore و بازگشت حالت بازی مورد علاقه طرفداران باشید. قهرمانان رمز و راز رقابتی. Roadhog یک کار دوباره دریافت خواهد کرد، چیزی که از زمانی که ترکیب تک‌شات او در ژانویه اعصاب خورده بود، از زمانی که شرکت اصلی Roadhog برای آن التماس می‌کرده است، و همچنین Sombra نیز همینطور خواهد بود.

انتظار داشته باشید که Overwatch 2 فصل 5 ماه آینده آغاز شود و فصل 6 در اواخر تابستان یا اوایل پاییز منتشر شود.

بعدی: بعد از TOTK و Elden Ring، چه شانسی وجود دارد که GTA 6 یک منطقه زیرزمینی بزرگ داشته باشد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا