شبکه های اجتماعی

راهنمای نهایی IGTV

IGTV خانه محتوای ویدیویی با فرم طولانی تر در اینستاگرام است.

این یک کانال باورنکردنی برای نمایش محصولات، نکات استایل و آموزش های گام به گام است – نوعی از محتوایی که واقعاً با مخاطبان طنین انداز می شود و می تواند به ایجاد روابط بلندمدت کمک کند.

در این راهنمای نهایی، ما همه چیزهایی را که باید در مورد IGTV بدانید، از راه‌اندازی کانال خود و ایجاد سریال‌های ارزشمند گرفته تا تجزیه و تحلیل عملکردتان، به اشتراک می‌گذاریم:

فهرست مطالب:

  1. IGTV چیست؟

  2. چگونه یک ویدیو را در IGTV به اشتراک بگذاریم

  3. نحوه ایجاد ویدیو برای IGTV

  4. چگونه یک پیش نمایش از ویدیوی IGTV خود را در فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید

  5. نحوه برنامه ریزی یک ویدیوی IGTV

  6. چگونه یک سری بسازیم

  7. درک تجزیه و تحلیل

IGTV چیست؟

IGTV پاسخ اینستاگرام به YouTube است – یک پلتفرم بهینه شده برای موبایل برای مشاهده محتوای ویدیویی تا 60 دقیقه.

در ابتدا، IGTV فقط از ویدیوی عمودی (9:16) پشتیبانی می کرد. با این حال، این پلتفرم از آن زمان برای پشتیبانی از فرمت‌های ویدیویی افقی (16:9) تکامل یافته است – فرصت‌های جدیدی را برای سازندگانی که قبلاً ویدیوها را در YouTube به اشتراک می‌گذارند باز می‌کند.

هنگام انتشار یک ویدیوی جدید، کاربران می توانند یک را به اشتراک بگذارند پیش نمایش 15 ثانیه به فید اینستاگرام آنها این یکی از مؤثرترین راه‌ها برای به دست آوردن نوردهی در ویدیوی IGTV و افزایش بازدید ویدیو است.

به علاوه، هنگامی که یک ویدیو را به اشتراک گذاشتید، الف برگه جدید در پروفایل اینستاگرام شما در دسترس خواهد بود – جایی که بازدیدکنندگان می توانند تمام سریال ها و ویدیوهای IGTV شما را در یک مکان پیدا کنند.

IGTV همچنین دارای برگه اختصاصی خود در صفحه کاوش اینستاگرام است – و آن را به فرصتی بزرگ برای افزایش دسترسی و جذب مخاطبان جدید تبدیل می کند.

در اینجا، ویدیوهای IGTV توسط الگوریتم اینستاگرام بر اساس تعاملات و تعاملات تاریخی کاربر تنظیم می شوند. اساساً، این الگوریتم ویدیوها را بر اساس آنچه که دارد ارائه می دهد *فکر می کند* یک بیننده به احتمال زیاد لذت می برد.

IGTV همچنین اخیرا ویژگی های جدیدی را برای کمک به کسب و کارها و سازندگان برای کسب درآمد از این پلتفرم منتشر کرده است.

خرید IGTV به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا محصولات را مستقیماً در محتوای ویدیوی خود برچسب‌گذاری کنند، بنابراین بینندگان می‌توانند در حین مصرف محتوای ویدیویی، به‌طور یکپارچه برای خرید ضربه بزنند.

برای سازندگان، تبلیغات IGTV راه دیگری برای کسب درآمد در اینستاگرام است. جاستین اوسوفسکی در مصاحبه ای با The Verge، مدیر اجرایی اینستاگرام، گفت که سازندگانی که تبلیغات IGTV را فعال کرده اند، یک “استاندارد صنعت” دریافت می کنند. 55 درصد از کل تبلیغات در IGTV، همان نرخ YouTube.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره IGTV برای برندها و سازندگان آماده هستید؟ جون یوشاییمدیر بازاریابی محصول اینستاگرام بهترین نکات خود را در مورد نحوه ایجاد یک استراتژی موفق در این ویدیو به اشتراک می گذارد:

چگونه یک ویدیو را در IGTV به اشتراک بگذاریم

ویدیوهای IGTV باید خارج از اینستاگرام ایجاد شده و سپس در پلتفرم آپلود شوند.

برای به اشتراک گذاشتن اولین IGTV خود، این راهنمای گام به گام را دنبال کنید:

مرحله شماره 1: برنامه اینستاگرام را باز کنید، به صفحه پروفایل خود بروید و نماد “plus” را انتخاب کنید.

گام 2: یک ویدیو از رول دوربین خود انتخاب کنید. فقط می توانید ویدیوهایی را انتخاب کنید که بیش از 60 ثانیه طول دارند. برای اکثر حساب‌ها، حداکثر مدت زمان 15 دقیقه است، اما برخی از آنها می‌توانند ویدیوهای تا 60 دقیقه را به اشتراک بگذارند.

مرحله شماره 3: هنگامی که یک ویدیو را انتخاب کردید، با انتخاب یک فریم از ویدیو یا انتخاب یک تصویر از رول دوربین خود، یک تصویر جلد تنظیم کنید.

مرحله شماره 4: عنوان و توضیحاتی برای ویدیوی خود اضافه کنید.

توجه داشته باشید: برای بینندگان، توضیحات ویدیو با ضربه زدن روی یک فلش کوچک در کنار عنوان ویدیو قابل دسترسی است – و می‌تواند حاوی آن باشد قابل کلیک پیوندها برای برندها، این می تواند راهی عالی برای هدایت ترافیک به سایت شما باشد. برای سازندگان، این فرصتی برای به اشتراک گذاری پیوندهای وابسته قابل کلیک است.

مرحله پنجم: ویدیوی IGTV خود را به یک مجموعه اضافه کنید (اختیاری) و تصمیم بگیرید که آیا با روشن یا خاموش کردن دکمه، یک پیش نمایش 15 ثانیه ای در فید خود ارسال کنید.

مرحله شماره 6: روی «ویرایش پیش‌نمایش» ضربه بزنید تا تنظیم کنید کدام بخش از ویدیوی 9:16 شما در پیش‌نمایش فید 4:5 نمایش داده شود.

مرحله شماره 7: نحوه نمایش تصویر جلد IGTV خود را در شبکه اینستاگرام خود با انتخاب «ویرایش جلد نمایه» ویرایش کنید.

مرحله 8: با انتخاب «تنظیمات پیشرفته» و روشن کردن دکمه «زیرنویس‌های تولید شده خودکار»، زیرنویس‌های خودکار را به ویدیوی IGTV خود اضافه کنید.

مرحله 9: “پست به IGTV” یا “ذخیره به عنوان پیش نویس” را انتخاب کنید تا بعداً منتشر شود!

هنگامی که اولین ویدیوی خود را پست می کنید، متوجه بخش جدیدی در پروفایل اینستاگرام خود خواهید شد – یک تب اختصاص داده شده به ویدیوهای IGTV شما.

نحوه ایجاد ویدیو برای IGTV:

برخلاف حلقه‌های اینستاگرام، ویدیوهای IGTV ایجاد می‌شوند خارج از از برنامه اینستاگرام و آپلود شد.

برای بهترین نتیجه، این مشخصات فنی را دنبال کنید:

  • فرمت ویدئو: MP4

  • طول: ویدیوها باید حداقل یک دقیقه باشند. حداکثر مدت زمانی که ویدیوی شما می تواند داشته باشد در هنگام آپلود از دستگاه همراه 15 دقیقه و هنگام آپلود از وب 60 دقیقه است.

  • اندازه: 650 مگابایت برای ویدیوهای کمتر از 10 دقیقه؛ 3.6 گیگابایت برای ویدیوهای تا 60 دقیقه

  • گرایش: عمودی (عمودی) یا افقی (منظره)

  • نسبت تصویر: اینستاگرام توصیه می کند که ویدئوهای IGTV عمودی باید دارای نسبت تصویر 9:16 باشند، در حالی که ویدئوهای افقی باید 16:9 باشند.

هنگام ایجاد ویدیوهای IGTV خود، در نظر داشته باشید که پیش نمایش فید همیشه وجود دارد 15 ثانیه اول از ویدیوی شما

اطمینان حاصل کنید که مقدمه شما یک قلاب قوی برای جلب توجه بینندگان شما و جلب توجه آنها دارد و فیلم خود را برای نمایش ویدیوی درون فید 4:5 بهینه می کند.

چگونه یک پیش نمایش از ویدیوی IGTV خود را در فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید

اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که یک پیش نمایش 15 ثانیه ای از ویدیوی شما را در فید اینستاگرام شما به اشتراک بگذارند.

اگر این کار را انتخاب کنید، ویدیوهای IGTV شما در شبکه پروفایل اینستاگرام شما با نماد کوچک IGTV در گوشه سمت راست قرار می گیرند.

شما این کار را نمی کنید دارند برای اشتراک‌گذاری ویدیوهای IGTV در فید اینستاگرام، کاملا اختیاری است – اما به شما کمک می‌کند تا بازدیدهای بیشتری از محتوای خود داشته باشید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه «پست پیش‌نمایش» را روشن کنید. هنگامی که آن گزینه را انتخاب کردید، یک پیش نمایش از ویدیوی IGTV شما در فیدهای دنبال کنندگان شما ظاهر می شود و تصویر جلد در شبکه پروفایل اینستاگرام شما ظاهر می شود.

هنگامی که پیش نمایش ویدیوی IGTV خود را ارسال می کنید، عنوان و توضیحات به عنوان عنوان پست کپی می شود. فقط به خاطر داشته باشید که پیوندهایی که در توضیحات خود وارد کرده اید، هنگام مشاهده در فید، قابل کلیک نیستند.

همچنین می‌توانید روی «ویرایش پیش‌نمایش» ضربه بزنید تا نحوه پیش‌نمایش ویدیوی IGTV شما در فید را تنظیم کنید (فقط اگر ویدیوی شما 9:16 باشد، این گزینه را خواهید داشت. اگر 16:9 باشد، ویدیوی شما به طور کامل نشان داده می‌شود).

برای ویرایش نحوه نمایش تصویر جلد IGTV خود در شبکه فید اینستاگرام (1:1) گزینه “Edit profile cover” را انتخاب کنید و موقعیت تصویر را تغییر دهید.

به اشتراک گذاری یک پیش نمایش در فید اینستاگرام خود یکی از بهترین راه ها برای افزایش دسترسی به ویدیوهای IGTV شما است – و با گزینه های بسیار زیاد ویرایش و تصاویر کاور سفارشی، هرگز مجبور نیستید زیبایی اینستاگرام خود را مختل کنید.

نحوه برنامه ریزی یک ویدیوی IGTV

اکنون می‌توانید ویدیوهای IGTV را برنامه‌ریزی کنید تا به‌طور خودکار در فید شما با استودیوی خالق فیس‌بوک پست شوند.

Creator Studio که روی دسکتاپ موجود است، به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌هایی را در IGTV ایجاد و زمان‌بندی کنند.

توجه داشته باشید: ویدیوهای IGTV در API اینستاگرام گنجانده نشده است، بنابراین هیچ پلتفرم شخص ثالثی در حال حاضر قادر به برنامه ریزی یا انتشار ویدیوهای IGTV نیست. اگر این مورد در دسترس قرار گیرد، Later به دنبال اجرای برنامه ریزی برای IGTV خواهد بود. در حال حاضر، توصیه می کنیم محتوای IGTV خود را از طریق Creator Studio برنامه ریزی کنید.

اگر حساب کاربری Creator Studio ندارید، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید تا حساب فیسبوک خود و صفحه تجاری فیس‌بوک را به حساب اینستاگرام خود متصل کنید.

زمان‌بندی محتوای IGTV یک راه واقعا عالی برای اطمینان از اینکه همیشه محتوای جدید منتشر می‌کنید و به یک تقویم محتوای قابل دستیابی پایبند هستید!

راهنمای گام به گام ما را در مورد نحوه انجام بخوانید IGTV خود را برنامه ریزی کنید محتوا با Creator Studio اینجا.

چگونه یک سری بسازیم

ویژگی سری IGTV یک فرصت بزرگ برای برندها است – اگر مرتباً برای مخاطبان خود مراجعه کنید و محتوای با کیفیت را به اشتراک بگذارید، به زودی شاهد افزایش تعامل و تعداد فالوورهای خود خواهید بود.

اما محتوای باکیفیت لزوماً به معنای محتوای گران قیمت نیست – در واقع، برخی از بهترین سریال‌های موجود در محیطی با تنظیمات نسبتاً کم‌هزینه فیلم‌برداری می‌شوند.

نگاهی به سریال Lululemon’s Boob Truths بیندازید:

این مجموعه ویدیویی دارای بخش‌های هفتگی در مورد یک موضوع است (چگونه می‌توان مناسب سوتین ورزشی را پیدا کرد) و از نظر مجموعه و قالب منسجم است. فقط چند صندلی و یک پس زمینه ساده در یک محیط استودیویی که به راحتی قابل تکرار است.

بنابراین اگر به راه اندازی اولین سری خود فکر می کنید، اکنون زمان آن است که برنامه ریزی استراتژیک را شروع کنید تا بتوانید دنبال کنندگان خود را افزایش دهید.

در اینجا نحوه ایجاد یک سری آمده است:

برای شروع، با ضربه زدن روی «افزودن به سری» یک ویدیو به مجموعه خود اضافه کنید. اگر این اولین ویدیوی شما در این مجموعه است، باید نام و توضیحات مجموعه را تنظیم کنید.

همچنین اضافه کردن محتوای موجود به یک مجموعه آسان است! فقط تب IGTV را از نمایه خود انتخاب کنید، روی ویدیویی که می خواهید اضافه کنید ضربه بزنید و روی «ویرایش» کلیک کنید.

شما یک گزینه جدید با عنوان “افزودن به سری” را مشاهده خواهید کرد. از اینجا می توانید یک سری جدید بسازید یا یک سری موجود را انتخاب کنید. برای اتمام، فقط روی «پست» در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

ایجاد سریال های مختلف راهی عالی برای این است که بینندگان بدانند دقیقاً چه انتظاراتی می توانند از شما داشته باشند.

برای استفاده کامل از این روند، جون یوشایی از اینستاگرام توصیه می‌کند که «موضوع و سبکی تکراری داشته باشید که مخاطبان شما در هر قسمت انتظار داشته باشند».

وقتی یک بازدیدکننده می‌داند که هر بار که پست می‌کنید چه انتظاری از کانال شما می‌تواند داشته باشد، به احتمال زیاد دکمه «دنبال کردن» را زده و به دنبال اطلاعات بیشتر است.

نکات مهم بیشتری را برای ایجاد جذاب و پر ارزش بیابید سری IGTV اینجا!

درک تجزیه و تحلیل

در حالی که بینش IGTV به اندازه تجزیه و تحلیل معمول اینستاگرام دقیق نیست، هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد عملکرد ویدیوی شما وجود دارد.

ابتدا برای دسترسی به تجزیه و تحلیل خود، روی 3 نقطه در پایین صفحه هنگام پخش ویدیو ضربه بزنید، سپس روی «View Insights» ضربه بزنید.

با این کار یک پنجره بازشو باز می‌شود که تعاملات ویدیوی شما از جمله بازدیدها، لایک‌ها، نظرات و ذخیره‌ها را نشان می‌دهد.

یک “نما” در IGTV برای هر باری که شخصی حداقل سه ثانیه از ویدیوی شما را تماشا کرده است، محاسبه می شود.

IGTV Insights برای دیدن اینکه چه چیزی برای مخاطبان شما مفید است و چه چیزی برای شما مفید نیست عالی است. اگر به مقداری الهام نیاز دارید، پست وبلاگ ما را در مورد مارک هایی که با ویدیوهای IGTV از بین می برند، بررسی کنید.

IGTV اخیراً به دلیل تمرکز زیاد اینستاگرام روی حلقه‌های اینستاگرام، در جایگاه دوم قرار گرفته است.

اما با گزینه‌های قالب انعطاف‌پذیر، زیرنویس‌هایی که به‌طور خودکار تولید می‌شوند، و چندین روش جدید برای برندها و سازندگان برای کسب درآمد در پلتفرم، قطعا IGTV یک پلتفرم ارزشمند برای سرمایه‌گذاری است.

اگر یک تصویر هزاران کلمه را بیان کند، پس ویدیو یک میلیون ارزش دارد.

ویدئوی طولانی همیشه یکی از موثرترین راه‌ها برای گفتن داستان، به اشتراک گذاشتن الهام از محصول و تشویق فروش خواهد بود.

آیا می خواهید در صدر آخرین روندها و ویژگی های منتشر شده باقی بمانید؟ عضویت در بعدخبرنامه ایمیل برای همه آخرین اخبار اینستاگرام، نکات و موارد دیگر!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا