شبکه های اجتماعی

3 نکته عالی برای استفاده از ویژگی آرشیو اینستاگرام

این تنها از ژوئن منتشر شده است، اما ویژگی جدید آرشیو اینستاگرام در حال تغییر بازی است.

چه در حال آزمایش یک تم جدید اینستاگرام برای فید خود باشید، چه از پست‌های خود در سال 2012 کاملاً خوشتان نیاید (چه کسی این کار را می‌کند؟)، این ویژگی کاملاً بهینه‌سازی زنده است!

نمی دانید چگونه از آرشیو اینستاگرام استفاده کنید؟

در پست زیر، همه چیزهایی را که باید در مورد این ویژگی بدانید، و 3 روش عالی برای گنجاندن آرشیو اینستاگرام در استراتژی خود را پوشش می دهیم! آن را بررسی کنید:

ویژگی آرشیو اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟

آیا تا به حال در فید اینستاگرام خود پیمایش کرده اید و انگیزه ناگهانی برای حذف یک پست قدیمی که کاملا مناسب نیست را احساس کرده اید؟

بله، ما نیز!

و دقیقاً به همین دلیل است که اینستاگرام ویژگی آرشیو خود را ایجاد کرد. به جای حذف پست های اینستاگرام که دیگر دوست ندارید، با بایگانی اینستاگرام می توانید به سادگی آنها را از نمایش در فید خود پنهان کنید!

به آن مانند یک حالت حریم خصوصی فکر کنید: هنگامی که دکمه بایگانی را روی یک پست فشار دهید، آن عکس یا ویدیو به یک گالری خصوصی (همراه با نظرات و لایک های آن) ارسال می شود که فقط شما می تواند دسترسی داشته باشد.

در اینجا نحوه کار آن آمده است:

1. یک پست از پروفایل خود در برنامه اینستاگرام باز کنید و روی دکمه بیضی در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

2. گزینه “Archive” را در بالا انتخاب کنید.

این بلافاصله پست را به آرشیو اینستاگرام شما ارسال می کند، که می توانید با رفتن به پروفایل اینستاگرام خود و ضربه زدن روی دکمه ساعت در گوشه سمت راست بالای صفحه به آن دسترسی داشته باشید.

نظرت عوض شد؟ شما به راحتی می توانید پست آرشیو شده را به نقطه اصلی خود در نمایه خود بازگردانید. در اینجا چگونه است:

1. بایگانی اینستاگرام خود را باز کنید و پستی را که می‌خواهید بایگانی کنید انتخاب کنید.

2. روی دکمه بیضی در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و سپس «Show on Profile» را انتخاب کنید.

3 روش برای استفاده از ویژگی آرشیو اینستاگرام

هنگامی که ویژگی بایگانی اینستاگرام برای اولین بار در اواسط ژوئن منتشر شد، بسیاری از مردم آن را به صورت رسمی دریافت کردند (از جمله ما!) اما از آن زمان، ما کاملاً عاشق تطبیق پذیری این ویژگی شده ایم!

در اینجا 3 روش عالی برای استفاده از آرشیو اینستاگرام برای استراتژی اینستاگرام خود آورده شده است:

ایده شماره 1 بایگانی اینستاگرام: همه پست های خود را قبل از یک اعلامیه بزرگ مخفی کنید

اگر اعلامیه مهمی در راه است، ممکن است بخواهید صفحه ای از کتاب تیلور سویفت بردارید و از آرشیو اینستاگرام برای جلب توجه به فید خود استفاده کنید!

قبل از انتشار تک آهنگ جدید تیلور سویفت، “ببین چه کاری انجام دادی”، تیم او تک تک پست های او را بایگانی کرد و 103 میلیون دنبال کننده خواننده را با فید خالی گذاشت.

طرفداران بلافاصله شروع به حدس و گمان در مورد آنچه که او دارد را آغاز کردند – و این استراتژی هیاهو و رمز و راز زیادی را در مورد حرکت بعدی او ایجاد کرد!

Everlane استراتژی مشابهی را قبل از راه اندازی خط جین جدید خود به کار گرفت. در روزهای منتهی به راه‌اندازی، Everlane تمام محتوای آن‌ها را بایگانی کرد و سپس با مجموعه‌ای از محتوا که مجموعه را معرفی می‌کرد، بازگشت.

توسط @everlane

Chipotle نیز اخیرا از این استراتژی استفاده کرده است! Chipotle به منظور تبلیغ جدید queso cup خود (و دور کردن توجه از بررسی های متفاوتی که در توییتر دریافت می کرد)، تقریباً تمام پست های اینستاگرام خود را بایگانی کرد به طوری که فقط چند ده عکس از queso باقی مانده بود.

آنها سپس یک استوری 100 قسمتی در اینستاگرام ایجاد کردند که queso در تمام پست های آنها گنجانده شده است! و طبق مقاله اخیر AdWeek، استوری ها به نرخ تکمیل 70 تا 75 درصدی دست یافتند!

در حین بایگانی همه ممکن است پست‌های موجود در فید شما شدید به نظر برسند، اگر می‌خواهید در مورد اعلامیه‌ای آتی حجم زیادی از تبلیغات ایجاد کنید، این حرکت عالی است! برای مخاطبان شما کاملاً واضح است که اتفاق بزرگی در حال رخ دادن است و آنها باید توجه کنند.

و پس از راه‌اندازی، می‌توانید همه پست‌های خود را از حالت آرشیو خارج کنید و مانند Everlane آن‌ها را در فید خود قرار دهید.

یا می توانید رویکرد TSwift را در پیش بگیرید و کاملاً تازه شروع کنید!

ایده شماره 2 بایگانی اینستاگرام: یک پاکسازی عمومی فید خود را انجام دهید

آیا به حساب کاربری اینستاگرام خود نیاز دارید؟ ویژگی آرشیو اینستاگرام کار را بسیار آسان می کند!

ادامه دهید و نمایه خود را خوب نگاه کنید و ببینید آیا محتوایی وجود دارد که بتوانید بدون آن انجام دهید. شاید یک پست قدیمی نام تجاری ندارد یا اخیراً پالت رنگ برند خود را تنظیم کرده اید؟

نکته مهم این است که از آنجایی که آرشیو کردن یک پست دائمی نیست، بنابراین همیشه می توانید با آرشیو کردن چند پست اینجا و آنجا آب را امتحان کنید تا ببینید آیا زیبایی اینستاگرام شما را بهبود می بخشد یا خیر.

از ظاهرش خوشت نمیاد؟ فقط تمام پست های خود را از حالت آرشیو خارج کنید و به همان جایی که شروع کرده اید باز می گردید!

همچنین می‌توانید با آرشیو کردن موقت محتوای خود بر اساس یک موضوع، یک قدم جلوتر بروید. به عنوان مثال، اگر تعداد زیادی پست با ترکیب، فیلتر یا پالت رنگ خاصی داشته باشید، همه پست‌های خود را که با آن موضوع مطابقت ندارند پنهان می‌کنید.

این یک راه عالی برای آزمایش تم های مختلف اینستاگرام در حساب خود است!

ایده شماره 3 بایگانی اینستاگرام: حذف هر گونه محتوای غیر همیشه سبز یا منقضی شده

ممکن است دلایل زیادی وجود داشته باشد که چرا یک پست خاص اینستاگرام دیگر به مخاطبان شما مرتبط نیست. ممکن است محصولی را تبلیغ کند که دیگر آن را نمی فروشید – یا شاید کسب و کار شما اخیراً برندسازی مجددی داشته است.

یک پست اینستاگرامی قدیمی قبل از برندسازی مجدد Later

در حالی که شما میتوانست فقط پست را حذف کنید، اغلب بایگانی کردن آن منطقی تر است!

مدیر تعامل اجتماعی Adabelle Buntrock به طور مرتب از آرشیو اینستاگرام در چندین برند استفاده می کند که بخشی از محتوا باید حذف شود. او می‌گوید: «من دوست دارم از ویژگی آرشیو اینستاگرام برای زمانی که حق استعداد یا موسیقی برای یک محتوا منقضی شده است استفاده کنم.

“خوب است که آن را از دید عموم حذف کنیم، اما همچنان به معیارها و نظرات مصرف کنندگان دسترسی داشته باشیم.”

امکان دسترسی به داده های عملکرد محتوا از پست های آرشیو شده مزیت بزرگی برای این ویژگی است. به جای حذف یک پست و از دست دادن تمام داده های ارزشمند آن، می توانید به سادگی آن را بایگانی کنید و همچنان به نرخ تعامل آن دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این، انعطاف‌پذیری که آرشیو اینستاگرام به استراتژی شما اضافه می‌کند به این معنی است که می‌توانید بیش از یک بار از تصاویر مشابه بدون تکراری به نظر برسید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر پست را مدت کوتاهی پس از ارسال بایگانی کنید!

به هر طریقی که از آرشیو اینستاگرام استفاده کنید، این ویژگی کاملاً ارزش بازی کردن با آن را دارد! و از آزمایش روش‌های جدید نترسید – هرچه باشد، فقط چند ضربه طول می‌کشد تا همه پست‌های بایگانی‌شده‌تان به فیدتان بازگردانده شوند!

چک لیست حسابرسی اینستاگرام رایگان ما را دانلود کنید تا برند، محتوا، مشارکت جامعه و موارد دیگر را پیگیری کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا