بازی

بازی Kill The Justice League نشت داستان قبلی را از بین می برد

چه ترن هوایی نشتی.


جدیدترین تریلر گیم پلی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League ظاهرا به طور کامل افشای داستانی را که در ماه گذشته منتشر شده بود، از بین برده است.


دیروز، گزارش دادیم که به نظر می رسد رتبه بندی سنی IMDA برای Kill the Justice League با یک نشت داستان قبلی مطابقت دارد که (اسپویلرهای احتمالی برای چیزی که اکنون تقریباً جعلی بودن آن تضمین شده است) نشان داد که بتمن و فلش هر دو توسط کاپیتان بومرنگ سر بریده شده اند، زیرا یکی از مرگ های وحشتناک ذکر شده در رتبه بندی با این نشت مطابقت دارد.

مطالب مرتبط: جدیدترین تریلر بازی Suicide Squad: Kill The Justice League Is Getting Ratio’d

در اواخر آن پست، گفتیم که تریلر گیم‌پلی احتمالاً به ما اثبات قطعی می‌دهد مبنی بر اینکه آیا نشت پایی برای ایستادن دارد یا نه، و پسر این کار را انجام داد. همانطور که مشخص است، به نظر می رسد که نشت داستان محبوب هیچ حقیقتی در مورد آن ندارد، زیرا چندین چیز در تریلر گیم پلی نشان داده شده است که مستقیماً با آن تناقض دارد.

گیمر ویدیوی روز

لیست مفیدی از همه چیزهایی که در تریلر حذف شده اند توسط Redditor jexdiel321 در زیر ردیت GamingLeaksAndRumours جمع آوری شده است و چیزهای زیادی برای مرور وجود دارد. برای شروع، یکی از بارزترین نمونه های نادرست بودن نشت این است که لکس لوتر زنده و سالم است. در فاش شده، گفته شده بود که او در Lex Corp در کنار Bloodsport جسد پیدا شده است، اما او به وضوح زنده و (بیشتر) خوب است.

یکی دیگر از اشتباهات آشکار این درز این ادعا است که Riddler در اوایل بازی به عنوان یک شوخی می میرد، اما فیلم گیم پلی نشان می دهد که نمادی مانند جایزه Riddler روی زمین است که به این معنی است که او زنده است، خوب است، و بازگشته است تا همه را با معماها آزار دهد. . پست Reddit همچنین اشاره می‌کند که دایانا به وضوح نمی‌داند چه کاری باید انجام دهد یا در جریان است، اما درز اصلی طرح بیان می‌کند که او می‌داند که باید همه را بکشد و از پروتکل Flashpoint برای درست کردن اوضاع استفاده کند، و دوباره آن را روشن می‌کند. نشت جعلی بود

بعدی: کنسرو کردن پرندگان خشمگین برای بیش از حد موفق بودن، رقت انگیز است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا