شبکه های اجتماعی

نحوه استفاده از استیکر شمارش معکوس برای استوری اینستاگرام

اگر به دنبال راهی برای برانگیختن علاقه فالوورهای خود و جلب توجه بیشتر با رویدادها و فروش خود هستید، ممکن است بخواهید استیکر شمارش معکوس را در استوری های اینستاگرام بررسی کنید!

وقتی داستانی در مورد یک رویداد آینده به اشتراک می گذارید چیزی (مانند فروش در فروشگاه، عرضه محصول یا رویداد)، می‌توانید یک برچسب شمارش معکوس اضافه کنید که برای تاریخ و زمانی که تعیین کرده‌اید شمارش معکوس می‌کند.

پس از آن فالوورهای شما می توانند در رویداد شمارش معکوس خود مشترک شوید، که وقتی زمان تمام شد و شمارش معکوس شما کامل شد برای آنها یادآوری ارسال می کند!

این یک استراتژی عالی برای تعامل با فالوورهای اینستاگرام و جذب مخاطبان شما برای شرکت در رویدادها یا تبلیغات ویژه هیجان انگیز است.

برای یادگیری نحوه استفاده از استیکر شمارش معکوس جدید استوری های اینستاگرام آماده هستید؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید:

نحوه استفاده از استیکر شمارش معکوس استوری اینستاگرام

افزودن استیکر شمارش معکوس درست مانند افزودن هر نوع دیگر استیکر تعاملی استوری اینستاگرام است. پس از آپلود عکس یا ویدیو در استوری اینستاگرام، با زدن دکمه استیکر شروع کنید.

شما باید یک برچسب جدید “شمارش معکوس” را در لیست ببینید. اگر این کار را نمی کنید، ممکن است اینستاگرام هنوز این ویژگی را در منطقه شما راه اندازی نکرده باشد یا از نسخه قدیمی برنامه استفاده می کنید!

قدم بعدی این است که به برچسب شمارش معکوس خود یک نام بدهید. به عنوان مثال، اگر در حال شمارش معکوس برای فروش یا تبلیغات در فروشگاه هستید، می‌توانید شمارش معکوس خود را «فروش یک روزه» یا «20 درصد صرفه‌جویی» نامگذاری کنید.

با نام شمارش معکوس خود خیلی درگیر نشوید، زیرا همیشه می توانید متنی را به داستان خود اضافه کنید تا زمینه بیشتری ارائه دهید!

اکنون وقت آن است که زمان شمارش معکوس خود را تنظیم کنید! در اینجا می‌توانید گزینه All Day را انتخاب کنید، جایی که شمارش معکوس شما به یک روز منتهی می‌شود (تیک در نیمه شب روزی که انتخاب می‌کنید متوقف می‌شود).

اگر برای یک مورد خاص شمارش معکوس می کنید زمان روز، گزینه All Day را برای تنظیم ساعت و دقیقه شمارش معکوس خود از حالت انتخاب خارج کنید.

همچنین می توانید رنگ برچسب شمارش معکوس خود را با ضربه زدن روی چرخ رنگ در بالای استیکر تغییر دهید.

وقتی از ظاهر برچسب شمارش معکوس خود راضی بودید، روی Done ضربه بزنید و آماده اشتراک گذاری هستید!

یکی از بهترین چیزها در مورد استیکرهای شمارش معکوس استوری اینستاگرام این است که افرادی که استیکر شما را می بینند واقعاً می توانند دنبال کردن شمارش معکوس شما

وقتی شخصی استوری شما را می بیند و روی شمارش معکوس شما ضربه می زند، این گزینه را خواهد داشت که یادآوری از شمارش معکوس دریافت کند یا آن را دوباره در حساب خود به اشتراک بگذارد.

هر زمان که فردی گزینه یادآوری را انتخاب کرد، یک اعلان فید فعالیت دریافت خواهید کرد. و اگر حساب شما کمتر از 50000 دنبال کننده داشته باشد، زمانی که شخصی شمارش معکوس شما را دوباره به اشتراک بگذارد، از طریق DM اعلان دریافت خواهید کرد.

این بدیهی است که پتانسیل زیادی برای مشاغل دارد!

آیا به دنبال بهینه سازی استراتژی استوری اینستاگرام خود در سال جاری هستید؟ ما را بررسی کنید دوره ویدیویی 45 دقیقه ای رایگان در مورد نحوه طراحی استوری های زیبای اینستاگرام که به شما کمک می کند فالوور، ترافیک و فروش بیشتری داشته باشید!

3 روش برای استفاده از استیکر شمارش معکوس برای تجارت

چه به دنبال تبلیغ یک فروش، رویداد یا چیز دیگری به طور کامل باشید، توانایی اشتراک‌گذاری شمارش معکوس در استوری‌های خود که دنبال‌کنندگان شما می‌توانند درباره آن یادآوری دریافت کنند، راهی عالی برای ایجاد نتایج بهتر است.

در اینجا چند راه برای انجام آن وجود دارد:

شماره 1: از برچسب شمارش معکوس برای ایجاد تبلیغات برای راه اندازی محصول خود استفاده کنید

استیکر جدید شمارش معکوس استوری اینستاگرام یک راه سرگرم کننده و آسان برای هیجان زده کردن مردم در مورد عرضه محصول جدید شما است.

برای راه‌اندازی برنامه‌ریزی استوری‌های اینستاگرام Later’s، با به اشتراک گذاشتن مطالبی که در حال انتشار بودیم، شروع به ایجاد buzz کردیم. *یک چیز جدید* یک هفته قبل از راه اندازی رسمی ما ما جزئیات زیادی ارائه نکردیم، اما برچسب شمارش معکوس را برای داستان های خود به اشتراک گذاشتیم.

اگر ترجیح می دهید پرتاب خود را تا روز بزرگ مخفی نگه دارید، همچنان می توانید از برچسب شمارش معکوس استفاده کنید! عکاس و دایرکت هنری @mattcrump اخیراً وقتی اولین خط تولید خود را اعلام کرد از این برچسب استفاده کرد. او سپس از یکی از فیلترهای AR اینستاگرام استفاده کرد تا پس‌زمینه داستان خود را محو کند تا همه چیز را کاملاً مخفی نگه دارد!

شماره 2: از برچسب شمارش معکوس استفاده کنید تا مخاطبان خود را در مورد یک اعلامیه هیجان زده کنید

استیکر شمارش معکوس همچنین می تواند مفید باشد اگر در حال برنامه ریزی یک اطلاعیه بزرگ در اینستاگرام هستید – مانند یک کمپین یا مشارکت جدید.

برند سلامت و تندرستی مستقیم به مصرف کننده @hersfirst اخیراً یک پست مرموز اینستاگرامی را به اشتراک گذاشته است که به اطلاعیه آینده اشاره می کند:

سپس از استیکر شمارش معکوس در استوری اینستاگرام استفاده کردند تا علاقه بیشتری به این اعلامیه جلب کنند:

شماره 2: از برچسب شمارش معکوس برای تبلیغ یک رویداد استفاده کنید

از رویدادهای اینفلوئنسر تا راه اندازی مهمانی ها، استیکر شمارش معکوس استوری اینستاگرام ابزاری عالی برای جلب علاقه (و حضور!) برای رویدادهای شماست.

بررسی کنید که چگونه @mumsdolunch از این برچسب برای تبلیغ فروش بلیط ناهار بانوان P&F خود استفاده کرده است – آنها حتی از یک برچسب موسیقی برای اضافه کردن کمی بازیگوشی به داستان استفاده کردند:

برای هر چیزی که معکوس می‌شمارید، توانایی اشتراک‌گذاری شمارش معکوس در استوری‌های خود و تشویق دنبال‌کنندگان خود در مورد آن با یادآوری، راهی عالی برای ایجاد نتایج بهتر است.

آیا تا به حال استیکر جدید شمارش معکوس استوری های اینستاگرام را امتحان کرده اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید که برای چه چیزی از آن استفاده خواهید کرد!

با استفاده از استوری های اینستاگرام با ما بیاموزید که چگونه کسب و کار خود را توسعه دهید و با فالوورهای خود درگیر بمانید دوره رایگان استوری اینستاگرام!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا