بازی

هیچ کس فیلم جدیدی از تامی ویزو نخواست، اما ما آن را دریافت کردیم

همه ما میم‌های مربوط به The Room را دیده‌ایم و از خالق عجیب و اغلب ناخواسته خنده‌دار آن، Tommy Wiseau، می‌دانیم. همچنین ممکن است The Disaster Artist را دیده باشید، یک فیلم کمدی-درام بیوگرافیک با بازی دیو و جیمز فرانکو، که زندگی ویزو را قبل، در حین و بعد از ساخت اتاق ترسیم می کند. ویزو اکنون در حال ساخت یک فیلم دیگر است و کاملاً افتضاح به نظر می رسد.


اگر تا به حال نام آن را نشنیده اید، The Room به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی Wiseau در سال 2003 ساخته شده است و به عنوان بدترین فیلم ساخته شده تاکنون به جایگاه کالت دست یافته است. این در ابتدا به عنوان یک نمایشنامه نوشته شد، سپس در یک کتاب 540 صفحه ای اقتباس شد که ویزو نتوانست آن را منتشر کند – بنابراین او به فیلم روی آورد. این فیلم حول مثلث عشقی بین جانی، یک بانکدار (با بازی خود ویزو)، لیزا، نامزدش و بهترین دوستش، مارک، می چرخد.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: یک کانال معیار برای بازی ها چگونه خواهد بود؟

این فیلم به طرز بدنامی پر پیچ و خم است و اکثر داستان های فرعی حل نشده باقی مانده اند. ایرادات فنی و داستانی بسیار بدی وجود دارد، و بازی ویزو… خوب، خودتان ببینید. فیلم خوبی نیست، اما به همین دلیل است که مردم آن را دوست دارند. به طور هیستریکی خنده‌دار است، بدون اینکه بخواهیم باشی – در واقع، آنقدر خودش را جدی می‌گیرد که تماشای آن تقریباً دردناک است. این اردوگاه، خالص و ساده است. ویزو بعداً سریالی به نام همسایه ها ساخت که به نوعی حتی بدتر بود.

اکنون، او به تازگی تریلر فیلم جدیدی به نام Big Shark را منتشر کرده است، یک فیلم درام ترسناک که سه آتش نشان را دنبال می کند که نیواورلئان را از دست یک کوسه قاتل نجات می دهند. این از خلاصه رسمی است – نمی توان چیز زیادی از خود تریلر گفت. آنچه در تریلر واقعی می بینیم مردانی هستند که به گمان من دو نفر از شخصیت های اصلی یک رینگ بوکس هستند (بیشتر تریلر آنها در حال مبارزه هستند)، حروف قرمز بزرگ که ادعا می کنند کوسه بزرگ “حماسه بعدی” است که توسط “کارگردان رویایی” کارگردانی شده است. تامی ویزو، یک هزار کلیشه کوسه قاتل، افتادن عمودی کوسه در رینگ بوکس، و یک عکس به خصوص وحشتناک از کوسه که از دیوار می شکند، خیابان بیرون آب می گیرد و دو مرد با سرعت از آن دور می شوند.

تریلر دارای بدترین CGI است که در عمرم دیده‌ام، ارزش تولید کاملاً وحشتناک، و با صدایی که تصور می‌کنم فریاد وایسئو است، بسته می‌شود. من فیلم های دانشجویی را با پتانسیل بیشتری دیده ام. در ابتدا، فکر می‌کردم که فیلم یک استودیوی بزرگ است که از پتانسیل‌های ویروسی یک فیلم جدید وایزئو می‌دانست، اما Big Shark توسط شرکت خود Wiseau تولید می‌شود. سپس فکر کردم، شاید او از بدنامی خود برای کسب درآمد از یک فیلم جدید استفاده می کند، زیرا می داند که مورد نفرت تماشاگران قرار خواهد گرفت. مطمئناً او می داند که جهان او را چگونه می بیند و توشه ای که همیشه همراه با نام او خواهد بود. حتی به نظر می‌رسد که تریلر با زبان مهیج و تمجید از کارگردان خودش این را می‌پذیرد.

کوسه تامی ویسو

تعبیر سخاوتمندانه‌تر، و ترجیح می‌دهم برای سلامت روان خودم باور کنم، این است که وایزئو فقط به دیدگاه خود ایمانی پایدار و غیرمنطقی دارد، معتقد است که می‌تواند چیز خوبی بسازد، و تلاش می‌کند ثابت کند که می‌تواند. . اگر همه هنرمندان پس از به سخره گرفتن هنرشان سرسختی برای ادامه خلق و دفاع از خود داشته باشند – هرچند نمی توانم تصور کنم که بسیاری از مردم در مقیاسی که ویزو دارد پخته شده باشند.

می‌دانم که درباره فیلم چه چیزی گفته‌ام، و این کار را انجام می‌دهد، اما به هر حال می‌خواهم آن را تماشا کنم. نه به این دلیل که فکر می‌کنم خوب خواهد بود، یا حتی برای اینکه علوفه‌ای برای ویزو پاره شود، حتی به این دلیل که فکر می‌کنم سرگرم‌کننده خواهد بود. من فقط می دانم که تمام مدت از خنده گریه خواهم کرد و فیلم خوب نخواهد بود، اما همیشه به این دلیل نیست که مردم فیلم می بینند. گاهی اوقات من فقط می خواهم یک کوسه بزرگ را در یک رینگ بوکس ببینم که گروهی از مردان بالغ را به وحشت می اندازد و فکر می کنم باید این اجازه را داشته باشم.

بعدی: لئون کندی و بازگشت هیمبو بازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا