شبکه های اجتماعی

نحوه استفاده از ایموجی ها در اینستاگرام: 3 بهترین روش برای دسترسی

اضافه کردن ایموجی به کپشن های خود در اینستاگرام ممکن است ایده خوبی به نظر برسد – اما آیا آنها می توانند روی دسترسی به محتوای شما تأثیر بگذارند؟

برای کسانی که دارای اختلال بینایی یا نابینا هستند، کاراکترهای ایموجی می توانند تجربه اینستاگرام را چالش برانگیز کنند.

اما راه هایی برای استفاده از ایموجی ها وجود دارد و اطمینان حاصل کنید که محتوای اینستاگرام شما برای همه مخاطبان قابل دسترسی است.

در این پست وبلاگ، استراتژیست رسانه های اجتماعی و مدافع دسترسی، الکسا هاینریش، نکات برتر خود را برای ایجاد یک استراتژی رسانه اجتماعی سازگار با صفحه نمایش به اشتراک می گذارد:

چرا دسترسی مهم است

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، حدود 2.2 میلیارد نفر در سراسر جهان وجود دارد که دچار اختلال بینایی یا نابینایی هستند.

برای مصرف محتوای دیجیتال، افراد نابینا و کم بینا از فناوری کمکی (مانند صفحه خوان ها) برای خواندن مطالب با صدای بلند یا رونویسی آن به خط بریل استفاده می کنند.

اگر در استراتژی رسانه های اجتماعی خود دسترسی را در اولویت قرار نمی دهید، می توانید مشتریان، مشتریان یا ارتباطات بالقوه را از لذت بردن از محتوای خود دور نگه دارید.

به دنبال ارتقای سطح دسترسی خود در اینستاگرام هستید؟ کشف کردن 5 راه برای اینکه اکانت اینستاگرام خود را در دسترس تر کنید همین حالا.

3 بهترین روش برای استفاده از ایموجی ها در کپشن اینستاگرام

ایموجی‌ها ممکن است راهی عالی برای افزودن جذابیت بصری به زیرنویس‌های شما باشند، اما برای کاربران کم بینا یا نابینا، می‌توانند تأثیر زیادی بر روی عکس‌ها داشته باشند. وضوح از محتوای شما

صفحه‌خوان‌ها با خواندن توضیحات متا آن‌ها با صدای بلند، ایموجی‌ها را ترجمه می‌کنند – که درک آن‌ها همیشه آسان‌ترین نیست.

بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، ارزش این را دارد که چگونه و چه زمانی از ایموجی ها در کپشن های خود استفاده می کنید. در اینجا 3 نکته برای کمک به شما برای شروع وجود دارد:

نکته 1: از ایموجی ها در حد اعتدال استفاده کنید

افراط در استفاده از ایموجی ها آسان است.

با این حال، در حالی که ایموجی ها برای افراد بینا در عرض چند ثانیه آسان است، کاربر صفحه خوان تجربه بسیار کندتری خواهد داشت.

دکتر آمیت پاتل، خالق @blinddad_انگلستان، توضیح می دهد که چگونه این می تواند یک تجربه کاربر خسته کننده باشد:

«اگر تعداد زیادی ایموجی با هم وجود داشته باشد، آنها به عنوان یک جمله طولانی خوانده می شوند: خرگوش-سگ-اثر پنجه-صورت خندان-صورت گریه خنده-شست بالا.

نیازی به گفتن نیست که من طرفدار زیادی از ایموجی ها نیستم!

نکته شماره 2: توضیحات Emoji را دوباره بررسی کنید

هر ایموجی دارای توضیحات متا نیست که شما فکر می کنید. در واقع، برخی از آنها کاملاً تعجب آور هستند.

همچنین ایموجی هایی با توضیحات و ظاهر وجود دارد که در پلتفرم ها و دستگاه های مختلف متفاوت است.

به عنوان مثال، یکی از نمادهای ایموجی خانه به نام خانه متروکه، خانه قدیمی، خانه جن زده، و خانه متروکه بسته به مکان و نحوه مشاهده آن توسط کاربر.

اگر می خواهید شرح شکلک هایی را که در محتوای خود استفاده می کنید دوباره بررسی کنید، یک منبع عالی وب سایت است. emojipedia.org.

Emojipedia همه ایموجی های شناخته شده را همراه با ظاهر و توضیحات مختلف آنها در پلتفرم ها و دستگاه ها فهرست می کند و آن را به منبعی مفید برای سازندگان محتوا تبدیل می کند.

نکته 3: ایموجی ها را در انتهای کپشن خود قرار دهید

آخرین اما نه کم اهمیت، ایده خوبی است که در مورد آن فکر کنید جایی که شما ایموجی ها را در کپشن های اینستاگرام خود قرار می دهید.

صفحه‌خوان‌ها، ایموجی‌ها را در هر جایی که در زیرنویس قرار می‌گیرند، «ترجمه» می‌کنند، که واقعاً می‌تواند جریان را برای کاربران کم‌بینا مختل کند.

با افزودن ایموجی‌ها به انتهای زیرنویس‌ها به جای سرتاسر، زیرنویس‌های خود را برای همه مخاطبان آسان نگه می‌دارید.

با بیش از 1 میلیارد کاربر جهانی در اینستاگرام، قابل درک است که سازندگان محتوا بخواهند هر کاری که ممکن است انجام دهند تا مطمئن شوند که پست هایشان در فید برجسته است.

با این حال، ایجاد محتوای قابل دسترس که مناسب صفحه نمایش باشد باید اولویت اصلی کاربران اینستاگرام باشد.

از این گذشته، محتوای فراگیر به این معنی است که افراد بیشتری می توانند به آن دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند، که می تواند منجر به تعامل بیشتر، فالوورهای جدید و در کل تجربه بهتری برای همه در اینستاگرام شود.

آیا آماده‌اید تا پست‌های اینستاگرام خود را در دسترس‌تر کنید؟ در Later ثبت نام کنید و از قبل شروع به برنامه‌ریزی پست‌ها و نوشتن شرح‌های خود کنید — این رایگان است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا