شبکه های اجتماعی

آیا اینفلوئنسرها باعث افزایش فروش می شوند؟ در اینجا اثبات قطعی شما است

اندازه گیری تاثیر یک کمپین اینفلوئنسر با ایجاد یک خط پایه برای مقایسه هر گونه پیشرفت شروع می شود. این به معنای یافتن ارزش پایه جستجوی مارک است، به طوری که هر گونه نوسان در این مقدار می تواند مورد مطالعه قرار گیرد و به کمپین اینفلوئنسر نسبت داده می شود، جاییکه مناسب باشد.

اگر بتوانید ارزش پایه جستجوی مارک خود را نشان دهید، سپس می‌توانیم افزایش فعالیت اینفلوئنسرها را دنبال کنیم.تام می گوید. و با ایجاد این خط مبنا، موضوع تجزیه و تحلیل همبستگی است.

ما از سه مجموعه داده جداگانه برای استخراج استفاده کردیم – آمار عملکرد تأثیرگذار، داده‌های شاخص برند YouGov و داده‌های موتور جستجو.

ما داده‌های مهر زمانی را از فعالیت اینفلوئنسرها گرفته‌ایم – در پلتفرم Fanbytes، می‌توانیم عملکرد دقیقه به دقیقه را مشاهده کنیم. محتوای اینفلوئنسر که پخش می شود (زمانی که منتشر می شود، زمانی که مردم آن را دوست دارند، با آن درگیر می شوند، آن را به اشتراک می گذارند و غیره). همه این نقاط داده به صورت زنده ردیابی می شوند و سپس مهر زمانی و ثبت می شوند. کاری که ما انجام می دهیم این است که آن را با دو مجموعه داده اضافی پوشش می دهیم.

یکی رتبه بندی موتورهای جستجو و دیگری، “داده های شاخص برند YouGov دارای مهر زمانی است که شهرت، آگاهی، شفاهی، توجه، قصد خرید و غیره عوامل مختلف برند را ردیابی می کند.

حتی بهتر از آن، این داده است روزانه تازه می شود.

اما همانطور که تام توضیح می دهد مهمترین بخش فوق این واقعیت بود که همه این داده ها بر حسب ردیابی می شوند. زمان بندی، هم: “از آنجایی که ما داده‌های اینفلوئنسر با مهر زمانی و داده‌های YouGov دارای مهر زمانی داریم، می‌توانیم بررسی کنیم که آیا ارتباطی بین فعالیت اینفلوئنسر و نتایج در داده‌های شاخص برند وجود دارد یا خیر. سپس آن را در مقابل داده های جستجو قرار می دهیم

نتایج؟ نقشه دقیقه به دقیقه از تغییرات داده ناشی از فعالیت مداوم اینفلوئنسر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا