چه طور

ابزارها و استراتژی های بازاریابی ایمیلی

چه در حوزه شخصی و چه در حوزه حرفه ای، مردم در سراسر جهان به صورت روزانه از ایمیل استفاده می کنند. اگرچه ده‌ها روش ارتباطی دیگر از زمان ظهور اینترنت پدیدار شده‌اند، ایمیل همیشه ثابت مانده است و به بسیاری از بازاریابان به‌عنوان یک کانال بازاریابی، بازگشت سرمایه (ROI) فوق‌العاده‌ای به‌عنوان یک کانال بازاریابی ارائه کرده است. بازگشت سرمایه در ایمیل مارکتینگ می تواند به همین اندازه باشد 42 دلار به ازای هر 1 دلار خرج شده.

احتمالاً قبلاً چیزی در مورد پتانسیل عظیم بازاریابی ایمیلی می‌دانید، اما مانند بسیاری از صاحبان استارت‌آپ، ممکن است در شروع کار با این رشته بازاریابی خاص کمی احساس گمراهی کنید.

برای کمک به رفع برخی از سردرگمی‌ها و کمک به پاسخ به سؤالات «چگونه بازاریابی ایمیلی برای استارت‌آپ خود انجام دهیم؟» در اینجا هشت نمونه از ابزارها و استراتژی‌ها آورده شده است که به شما کمک می‌کنند تا تبدیل‌ها را در خارج از دروازه به حداکثر برسانید.

بهترین ابزارهای بازاریابی ایمیلی

اگر استراتژی و زرادخانه ایمیل مارکتینگ شما کمی خالی است، در اینجا برخی از بهترین ابزارهایی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از شروع خوب بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید.

مجموعه های بازاریابی ایمیلی

هنگامی که آن گام‌های اولیه را برای ورود به عرصه بازاریابی ایمیلی انجام می‌دهید، یکی از اولین ابزارهایی که باید به آن توجه کرد، مجموعه کامل بازاریابی ایمیلی است.

ابزارهای SaaS مانند Mailchimp، Constant Contact، و SendinBlue می‌توانند مسیر طولانی را به سمت ساده‌سازی فرآیند بازاریابی ایمیلی پیش ببرند و اغلب با ابزارهای تحلیلی و هوش مصنوعی عالی همراه هستند که به شما کمک می‌کنند کمپین‌های در حال پیشرفت را برای تبدیل بهتر تنظیم کنید. بسته به ابزاری که انتخاب می‌کنید، ممکن است به ویژگی‌هایی مانند تقسیم‌بندی مخاطب، فرم‌های ثبت‌نام سفارشی و صفحات فرود نیز دسترسی داشته باشید.

منبع

مجموعه ایمیل مارکتینگ پاسخی برای همه مشکلات شما نخواهد بود و اکثر بازاریابان موفق از خدمات بازاریابی ایمیلی همراه با مجموعه ای از ابزارهای دیگر برای برنامه ریزی و اجرای کمپین های خود استفاده می کنند. با این حال، با چنین مجموعه ای از ویژگی های همه کاره، استفاده از یک ابزار ایمیل معتبر برای هر کارآفرین استارتاپی که به دنبال شروع بازاریابی ایمیلی است، کار بیهوده ای است.

ابزارهای بازاریابی ایمیلی غنی‌سازی اطلاعات

در بسیاری از رشته های بازاریابی، از جمله بازاریابی ایمیلی، کپی عمومی و محتوا رو به انقراض است. امروزه، مواد بازاریابی شخصی‌سازی‌شده مبتنی بر مجموعه‌های داده‌ای بسیار دانه‌ریز از نظر مصرف‌کنندگان امروزی امری مسلم است، و انتظار می‌رود که این روند فقط در راستای افزایش قدرت خرید افزایش یابد. خریداران Gen Z.

شخصی سازی بهتر یعنی تبدیل های بهترو برای اطمینان از اینکه کمپین های ایمیل خود را به بهترین شکل ممکن هدف قرار داده و شخصی سازی می کنید، به روشی موثر برای سازماندهی مجموعه ای از داده های مربوط به مخاطبان هدف خود نیاز دارید.

ابزارهای غنی سازی داده ها مانند Clearbit مجموعه‌های نرم‌افزار بازاریابی ایمیلی هستند که داده‌های پایگاه‌های داده خود را با داده‌های شخص ثالث ادغام می‌کنند و به شما بینش عمیق‌تر و دامنه وسیع‌تری برای شخصی‌سازی می‌دهند. به سادگی یک دامنه یا یک آدرس ایمیل را وارد کنید، و این ابزارها داده های مفیدی را از صدها منبع طبقه بندی شده در زمینه های مجزا که می توانید برای اطلاع رسانی کمپین های خود استفاده کنید، مانند بخش کسب و کار، عنوان شغل و موارد دیگر، برمی گرداند.

شفاف بیتمنبع

Landing Page Builders

دریافت مخاطبین برای باز کردن ایمیل و کلیک کردن تنها نیمی از کار است. از آنجا، موضوع این است که مشتریان بالقوه را با محتوای موجود در سایت خود کنار بگذارید.

لحظه ای به صفحاتی که می خواهید مشتریانتان به آنها تبدیل شوند فکر کنید. اگر این صفحات با کیفیت بالا، کاربرپسند و مجهز به CTA نیستند که به عنوان مرحله بعدی معتبر بعد از محتوای ایمیل شما عمل می کند، در این صورت این صفحات ممکن است تبدیل شما را از دست بدهند.

امروزه ابزارهای زیادی در بازار وجود دارد مانند Unbounce، که به طور خاص برای بهینه سازی صفحات فرود مرتبط با انواع کانال های بازاریابی از جمله ایمیل طراحی شده اند.

پرش کردنمنبع

این سازندگان صفحه فرود شامل ابزارهای محتوایی هستند که به شما امکان می دهند خیره کننده و سفارشی بسازید صفحات فرودو ویژگی‌های یادگیری ماشینی نوآورانه که قادر به ایجاد طرح‌بندی صفحه بر اساس داده‌های مشتری شما هستند، و حتی نوشتن نسخه‌ای که احتمال تبدیل آن بیشتر است.

خدمات پاک کننده و تأیید لیست ایمیل

تجزیه و تحلیل عملکرد کمپین های ایمیل شما در حالی که در حال انجام هستند، بخش مهمی از بازاریابی ایمیلی است، اما برای یک ROI واقعا عالی، این تجزیه و تحلیل باید قبل از شروع یک کمپین شروع شود.

با یک سرویس تأیید / پاک‌کننده فهرست ایمیل، می‌توانید قبل از شروع کمپین، آدرس‌های ایمیل قابل تحویل و تحویل ناپذیر را در لیست خود جدا کنید و مطمئن شوید که زمان و منابع خود را صرف مشتریان بالقوه و تأیید شده می‌کنید.

اگرچه ممکن است بخواهید کارها را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید، اجرای یک کمپین ایمیلی بر اساس داده های قدیمی یا غیرمجاز می تواند به نتایج شما بسیار آسیب برساند. از سوی دیگر، اگر از همان ابتدا خود را به روشی برای تأیید ایمیل مجهز کنید، جهش‌ها را کاهش می‌دهید، تبدیل‌های خود را به حداکثر می‌رسانید و از ROI قوی‌تری لذت می‌برید.

سرویس تأیید هویت آنلاین GetID شما را قادر می‌سازد تا فرآیند تأیید را خودکار کرده و بار کاری تیم انطباق خود را کاهش دهید.

استراتژی های بازاریابی ایمیلی ضروری

اکنون که برخی از ابزارهای ضروری بازاریابی ایمیلی را که به یک کمپین ایمیلی موفق وارد می‌شوند، تقسیم کرده‌ایم، بیایید به نحوه اعمال این ابزارها با استراتژی‌های ایمیل مارکتینگ ثابت شده برای تبدیل بهتر نگاه کنیم.

بهینه سازی موبایل

مانند هر نوع محتوای دیگری، اکثر ایمیل های بازاریابی اکنون در دستگاه های تلفن همراه خوانده می شوند. با در نظر گرفتن این موضوع، مطمئن شوید که ایمیل های شما هستند بهینه سازی شده برای موبایل در مورد استراتژی های ایمیل باید در بالای لیست شما قرار گیرد. اکثر مصرف‌کنندگان مدرن ایمیل‌هایی را که سازگار با موبایل نیستند نادیده می‌گیرند، بنابراین خودتان را از این همه تجارت بالقوه فریب ندهید!

سیارمنبع

بسیاری از ابزارهای ایمیل مارکتینگ ذکر شده در نیمه اول این مقاله دارای ویژگی هایی برای ایجاد محتوای ایمیل پاسخگو هستند که روی صفحه نمایش دسکتاپ، لپ تاپ و موبایل عالی به نظر می رسند. با این حال، اگر در روزهای اولیه نام تجاری خود رویکرد دستی تری را در پیش گرفته اید، چند کار وجود دارد که می توانید برای اطمینان از سازگاری ایمیل های خود با موبایل انجام دهید.

مختصر نگه داشتن خطوط موضوع (30-35 کاراکتر)، استفاده از ساختار تک ستونی، فشرده نگه داشتن تصاویر و استفاده از فونت بزرگ و واضح، همگی تغییرات ساده ای هستند که می توانند تأثیر شگفت انگیزی بر نتایج کمپین شما داشته باشند.

استفاده از محتوای پویا

قبلاً گفته‌ایم و باز هم خواهیم گفت: محتوای شخصی‌سازی شده به سرعت به یک ضرورت برای هر کمپین موفق در هر رشته بازاریابی تبدیل می‌شود. اگر سعی نمی‌کنید پیام‌هایی را ایجاد کنید که در سطح فردی با مشتریان شما صحبت کند، به سرعت شروع به از دست دادن آن کسب‌وکار در برابر رقیبی خواهید کرد که این کار را انجام می‌دهد.

محتوای پویا (گاهی اوقات محتوای تطبیقی ​​نامیده می‌شود) به بلوک‌های محتوایی که به صورت خودکار در ایمیل‌های بازاریابی جمع‌آوری می‌شوند، اشاره دارد که با توجه به زمینه‌های مختلف داده مربوط به گیرنده، مانند جمعیت‌شناسی شخصی یا علایق آنها، تغییر می‌کند. با خودکارسازی شخصی‌سازی ایمیل از این طریق، نه تنها به کلیک و تبدیل‌های خود کمک می‌کنید، بلکه در زمان مدیریت کمپین‌های ایمیل خود در زمان و منابع ارزشمند خود نیز صرفه‌جویی می‌کنید.

تقسیم بندی دانه ای و اکتشاف

در عرصه بازاریابی مدرن، مصرف کنندگان توسط قطعات بی شماری از محتوایی که به طور ماهرانه با ترجیحات شخصی آنها طراحی شده است، بمباران می شوند. اگرچه ابزارها و استراتژی هایی وجود دارند که به طور متوسط ​​در هر رشته بازاریابی بهتر عمل می کنند، هیچ رویکردی برای همه در بازار هدف شما جذاب نیست. اگر می‌خواهید محتوای شما از نویز متمایز شود، باید مخاطبان خود را در سطحی دقیق‌تر از بهترین رقیب بعدی تقسیم کنید.

برای اطمینان از موفقیت در بازاریابی ایمیلی در حال حاضر و در آینده، باید مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید و همه سرنخ های بالقوه را به گونه ای واجد شرایط کنید که نه تنها بر اساس موقعیت مکانی، تاریخچه خرید، و سایر مجموعه های داده استاندارد، بلکه همچنین از نحوه تعامل آنها با آنها مطلع شود. سایت شما، محتوای اجتماعی شما، روشی که آنها محصولات شما را مرور می کنند و موارد دیگر. برای درک عمیق‌تر جستجوی واجد شرایط فروش، توصیه می‌کنیم «وضعیت اکتشافاز کارشناسان پیشرو اکتشاف Sopro. این مطالعه از داده های اصلی 25 میلیون ایمیل در 82 صنعت B2B در طول پنج سال استفاده می کند. هرچه بتوانید جزئیات بیشتری از بخش‌ها و جستجوهای خود داشته باشید، محتوای شما شخصی‌تر می‌شود و منجر به موفقیت همه جانبه‌تر در بازاریابی ایمیلی شما می‌شود.

وضعیت اکتشاف

تست ثابت A/B

شما می توانید تمام نکات کلی استراتژی بازاریابی ایمیلی در جهان را بخوانید و به کار ببرید، اما هیچ یک از این نکات به اندازه اطلاعات تولید شده توسط مشتریان شما ارزشمند نخواهد بود. برای اینکه به شما بگوییم بهترین سبک کپی یا ساختار ایمیل چیست به مقالاتی مانند این اعتماد نکنید – در عوض اجازه دهید مشتریانتان به شما بگویند!

اگرچه تست موثر A/B مستلزم برنامه‌ریزی دقیق، زمان و صبر است، اما سرمایه‌گذاری می‌تواند به میزان قابل توجهی بازدهی داشته باشد و از نرخ باز کردن، نرخ کلیک و نرخ تبدیل بهتر اطمینان حاصل کند. علاوه بر این، زمانی که نام تجاری و کپی شما در کانال‌های بازاریابی مختلف یکسان باشد، ایمیل‌های تست A/B می‌توانند بینش‌های ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهند که می‌توان از آنها در کمپین‌های جاهای دیگر استفاده کرد.

تست A/B اغلب ممکن است بعد از یک یا دو سال اول زندگی یک استارت‌آپ از بین برود، زیرا این باور وجود دارد که نتایج کافی برای ایجاد ایمیل‌های قوی به‌طور نامحدود به دست آورده‌اید. مهم است که به یاد داشته باشید که مخاطبان شما همیشه در حال تکامل هستند و تقریباً هر جنبه ای از یک ایمیل را می توان برای بهینه سازی بهتر آزمایش کرد. اجازه ندهید پس از چند آزمایش موفق، از خود راضی شوید و سعی کنید تیم بازاریابی خود را به سمت فرهنگ آزمایش و اصلاح مداوم هدایت کنید.

به طور خلاصه

امیدواریم این گردآوری از ابزارها و استراتژی های نرم افزار بازاریابی ایمیلی به پاسخ “چگونه بازاریابی ایمیلی برای استارتاپ خود انجام دهیم؟” کمک کرده باشد. و به شما کمک می کند بهترین نتایج بازاریابی ایمیلی ممکن را در حال حاضر و در آینده بدست آورید.

مجهز شدن به بازاریابی ایمیلی مدرن به زمان و تحقیق زیادی نیاز دارد، اما با اطمینان از داشتن ابزارهای مناسب برای این کار، می‌توانید از دام‌های رایج جلوگیری کنید و شانس خود را برای داشتن بازگشت سرمایه (ROI) عالی از روز افزایش دهید. یکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا