بازی

کیمیاگر پایان و کلید مخفی

اقلام هسته نقش تعیین کننده ای در Atelier Ryza 3: Alchemist of the End & the Secret Key’s سیستم مبارزه ای که به شما امکان می دهد اعضای حزب خود را شفا دهید، از طرفداران طرفداران خود استفاده کنید، آسیب های زیادی وارد کنید و حتی خود را از بیماری های وضعیت پاک کنید.


مطالب مرتبط: Atelier Ryza 3: Alchemist Of The End & The Secret Key – بهترین ساخت ها و آهنگ های مهمانی

بسیاری از آیتم های اصلی وجود دارند که می توانید بسازید که به شما قدرت قابل توجهی را بر دشمنانتان می بخشد، بنابراین خوابیدن روی آنها به طور کلی ایده بدی است که به احتمال زیاد باعث ناامیدی شدید شما می شود. از طرف دیگر، اگر از آنها استفاده کنید و از تمام پتانسیل‌هایشان استفاده کنید، به شما کمک می‌کنند تا قبل از اینکه واقعاً شروع شود، یک پیروزی را تضمین کنید.

بهترین آیتم های اصلی

همانطور که در بالا توضیح داده شد، اقلام هسته هستند مواد مصرفی شما می توانید در طول مبارزه استفاده کنید. به طور کلی چهار کاربرد برای آیتم های اصلی، شفابخش، آسیب، باف و دباف وجود دارد. Healing Core Items را می توان در خارج از جنگ نیز مورد استفاده قرار داد و به شما این امکان را می دهد تا قبل از وارد شدن به یک رویارویی دیگر از HP حزب خود استفاده کنید. بخش های زیر بهترین مواردی را که می توانید بسازید و موارد زیر را پوشش می دهد صفات و اثرات شما باید سعی کنید آنها را به درخشش بیشتر از آنچه که قبلاً می‌کردند، تبدیل کنید.

آخرین نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که شما باید سعی کنید برای آن هدف قرار دهید رتبه S و کیفیت 999 برای همه موارد اصلی زیر و استفاده از بازسازی و تکثیر مکانیک برای به دست آوردن صفات و اثرات مورد نظر خود. علاوه بر این، ویژگی‌ها و اثراتی که برای هر مورد انتخاب کرده‌ایم فقط یک توصیه است. اگر احساس می کنید چیز دیگری بهتر است یا متناسب با نیاز یا سبک بازی شما است، باید آن را تغییر دهید و بیشتر آزمایش کنید!

  • این صفات جسورانه در هر جدول صفات فوق العاده وجود دارد!

بهترین آیتم های هسته DPS

آیتم اصلی

صفات

جلوه ها

قضاوت متقابل

مخرب ++


Power Throw++


فینیشر++ را تقویت کنید


غلبه بر

اسلش ثابت


Vital Point را بزنید


تیغه قضاوت


نکته رعد و برق، باد و خشم

دو رزونانس

مخرب ++


Power Throw++


چند جایزه ++


غلبه بر

قدرت فوق العاده


همه چیز را قورت بده


ادغام شعله یخ


لیزر ویبره فوق العاده

بهترین آیتم اصلی شفابخش

آیتم اصلی

صفات

جلوه ها

کتاب منبع اقاقیا

شفا ++


روح آزاد


برکت روح


باد برکت خدا

کریستال نور


یک رویای کوتاه


KO Recovery XXL


آب مقدس بازگشت

بهترین اقلام اصلی بافینگ

آیتم اصلی

صفات

جلوه ها

ساعت نجومی

Rapid++


ماشین دائمی


Power Throw++


باد برکت خدا

افزایش آسیب بحرانی XXL


تعالی زمان


گرفتن فضای


وحدت فضا زمان

بهترین موارد اصلی رفع اشکال

آیتم اصلی

صفات

جلوه ها

کتاب منبع اقاقیا

مخرب ++


Rapid++


ماشین دائمی


فاجعه

تناسخ مخفی


جادوی بزرگ اولیه


رهبری جهان


رکورد مفاهیم

دو رزونانس

Rapid++


انفجار چندگانه


ماشین دائمی


فاجعه

ATK Down XXL


آوردن بدبختی


همه چیز آشکار شد


نور نجات

نکات عمومی

یکی از بهترین چیزها در مورد همه اقلام هسته لیست بالا این است که شما می توانید – و باید – همه اعضای حزب خود را به آنها مجهز کنید. این را می توان از طریق انجام داد تکراری یا از طریق بازسازی و به شما این امکان را می دهد که اطمینان حاصل کنید که هر شخصیت می تواند اعمال شود Buffs، Debuffs، Healing، Revives، و خسارت غیرقابل تصور وقتی همه چیز پرمو می شود

در آخر فراموش نکنید هنگام ساختن این موارد اصلی از کلیدهای مخفی استفاده کنید، همانطور که می توانید به طور قابل توجهی هسته شارژ را کاهش دهید (CC) برای استفاده از آنها لازم است، زمان انتظار را کاهش دهید برای استفاده از آنها، و خیلی بیشتر. فقط اطمینان حاصل کنید که کلیدی که استفاده می کنید هر سه شرط را برآورده کرده است و اثرات آن منطقی است برای موردی که می‌خواهید بسازید. به غیر از آن، این آیتم‌های اصلی بهترین‌هایی هستند که هنگام پرداختن به محتوای اواخر تا آخر بازی در Atelier Ryza 3: Alchemist of the End & the Secret Key بهترین‌ها هستند!

بعدی: Atelier Ryza 3: Alchemist Of The End & The Secret Key – راهنمای کامل گردآوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا