ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت XRP به عنوان XRP بهترین عملکرد هفتگی می‌شود – High New در سال 2023 می‌آید؟

منبع: TradingView

قیمت XRP در 24 ساعت گذشته 0.5 درصد افزایش یافته و به 0.535868 دلار رسیده است زیرا کل بازار ارزهای دیجیتال 1.5 درصد کاهش یافته است.

قیمت فعلی آن به این معنی است که در هفت روز گذشته 20 درصد افزایش یافته است، که آن را به بهترین عملکرد در 100 سکه برتر این هفته تبدیل کرده است، در حالی که در دو هفته گذشته نیز 45 درصد افزایش داشته است.

چنین اقدام قیمتی ناشی از انتظارات است که پرونده Ripple-SEC نزدیک به پایان است و نهنگ ها ظاهراً XRP را با جمع آوری توکن حذف می کنند.

و هنگامی که مورد فوق به نتیجه اجتناب ناپذیر خود رسید، یک نتیجه مثبت برای ریپل باعث افزایش قیمت XRP حتی بیشتر خواهد شد.

پیش بینی قیمت XRP به عنوان XRP بهترین عملکرد هفتگی می شود

صرفاً بر اساس نمودار XRP و شاخص‌های فنی، به نظر می‌رسد که این ارز دیجیتال دیر یا زود به دلیل فروش اصلاحی است.

1680256647 779 پیش‌بینی قیمت XRP به عنوان XRP بهترین عملکرد هفتگی می‌شود
منبع: TradingView

شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) دیروز بیش از 70 افزایش یافت، اما اکنون شروع به کاهش کرده است که به طور بالقوه نشانه از دست دادن حرکت است که ممکن است منجر به سقوط قیمت شود.

از سوی دیگر، میانگین متحرک 30 روزه XRP (قرمز) به تازگی از میانگین 200 روزه خود سبقت گرفته است، چیزی که می تواند نشان دهنده یک روند صعودی باشد که می تواند برای چندین روز ادامه یابد.

در حالی که XRP در حال حاضر بیش از حد خریداری شده است، لازم به یادآوری است که ارز دیجیتال به طور چشمگیری کمتر از ارزش گذاری شده است، و برای مدت بسیار طولانی.

بنابراین، این امکان وجود دارد که شاخص‌های متعارف در اینجا کمی نادیده گرفته شوند، زیرا سکه زمان از دست رفته و ارزش از دست رفته را جبران می‌کند.

در اصل، به نظر می رسد که نهنگ ها با افشای هشدار نهنگ ها، انتظار دستاوردهای بیشتری دارند چند نقل و انتقال بزرگ به دور از مبادلات در روز گذشته یا بیشتر.

البته، همچنین نقل و انتقالات XRP بزرگی وجود داشته است به مبادلاتبنابراین حداقل برخی از نهنگ ها به نظر می رسد که انتظار فروش اصلاحی را دارند.

اما صرف نظر از کاری که XRP در کوتاه مدت انجام می دهد، شکی نیست که در صورت کسب نتیجه مثبت برای ریپل در مورد SEC، از یک رالی بزرگ برخوردار خواهد شد.

همانطور که در اوایل این هفته اشاره کردیم، برخی از ناظران این پرونده منتظر تصمیمی قریب الوقوع هستند وکیل جان ای. دیتون در حالی که گردنش را بیرون می‌کشد تا این هفته نتیجه‌گیری کند (چیزی که اکنون به نظر کمتر محتمل است، حالا که جمعه است).

در واقع ممکن است خیلی زود تصمیم گرفته شود، اگرچه برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل Ripple بارها پیشنهاد کرده است که انتظار دارد این پرونده در سال جاری پایان یابد، و موضع او در این مورد واقعاً تغییر نکرده است (حتی با توجه به قیمت اخیر).

صرف نظر از اینکه بالاخره چه زمانی تصمیم گرفته می‌شود، به نظر می‌رسد که کمپ ریپل و جامعه ارزهای دیجیتال نسبتاً مطمئن هستند که این تصمیم مثبت خواهد بود، زیرا Ripple را قادر می‌سازد تا به تجارت خود ادامه دهد و صرافی‌ها به فهرست XRP ادامه دهند.

این اطمینان بر اساس تعدادی از احکام اخیر است که راه ریپل را گرفته است، از جمله تصمیم به حذف یکی از شاهدان متخصص SEC، که تنظیم کننده از او خواسته بود شهادت دهد که خریداران XRP انتظار معقولی از سود داشته اند (هنگام خرید XRP). از ریپل).

این تصمیم تا آنجا که احکام قبلی پیش رفته است، نوک کوه یخ است، با این احساس کلی که قاضی آنالیزا تورس به گونه ای حکم خواهد کرد که به ویژه برای کسب و کار ریپل ضرری نداشته باشد.

و هنگامی که حکمی صادر می شود، این احتمال وجود دارد که این تجارت با سرعت بیشتری نسبت به تا کنون گسترش یابد.

حتی با وجود تضعیف این پرونده در طول چند سال گذشته، حساب‌های XRP Ledger به تقریباً پنج میلیون افزایش یافته است که از حدود دو میلیون در زمان شروع پرونده در دسامبر 2020 افزایش یافته است.

گزارش های مالی ریپل فروش سالم XRP را به عنوان بخشی از تجارت پرداخت های فرامرزی آن نشان می دهد که در ماه های اخیر وارد مناطق جدیدی شده است.

با توجه به همه این‌ها، ریپل می‌تواند در ماه‌ها و سال‌های پس از پایان پرونده به سرعت رشد کند و قیمت XRP را با خود همراه کند.

از 0.536367 دلار، XRP می تواند به راحتی در هفته های پس از بسته شدن پرونده به 1 دلار افزایش یابد، در حالی که ممکن است تا پایان سال به 2 دلار یا حتی 3 دلار افزایش یابد (بسته به زمان تصمیم گیری).

و در بلندمدت، شکی نیست که سکه از بالاترین قیمت فعلی خود یعنی 3.40 دلار که در ژانویه 2018 تنظیم شده بود، عبور کند.

بله، XRP زمان و رالی های از دست رفته زیادی برای جبران دارد، و به نظر می رسد که دقیقاً شروع به انجام آن کرده است.

اکنون XRP بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا