شبکه های اجتماعی

Poco X5 Pro در چندین پایگاه داده مشاهده شد، مشخصات کلیدی کمی فاش شد

نزدیک

پوکو ایکس 5 پرو

اوایل امسال، کمی گوشی هوشمند X4 Pro 5G را در ماه مارس در هند عرضه کرد. طبق گزارش ها، این شرکت اکنون در حال کار بر روی خط تولید گوشی های هوشمند است که جانشین سری Poco X4 خواهد شد. انتظار می رود سری Poco X5 شامل دو دستگاه باشد – Poco X5 و Poco X5 پوکو ایکس 5 پرو. هر دو گوشی با شماره مدل مربوطه خود (به ترتیب 22101320G و 22101320I) قبلاً در چندین وب سایت گواهینامه از جمله BIS و FCC ظاهر شده اند. بر اساس گزارشی که توسط GizmoChinaیک منبع آگاه به نام موکول شارما نسخه حرفه ای سری جدید Poco X5 را در گوشی مشاهده کرد. IMEI پایگاه داده به غیر از نام محصول، لیست IMEI برخی از مشخصات کلیدی گوشی آینده را نیز فاش کرده است.

Poco X5 Pro: مشخصات مورد انتظار
طبق فهرست IMEI، تلفن هوشمند Poco X5 Pro انتظار می‌رود فرکانس ۱۲۰ هرتز داشته باشد IPS LCD پانل. این گوشی ممکن است با گوشی تازه راه اندازی شده عرضه شود اسنپدراگون چیپست 782G که هفته گذشته معرفی شد.

این چیپست جدید نسخه به روز شده اسنپدراگون 778G+ است و همچنین بر اساس گره 6 نانومتری ساخته شده است. با این حال، در مقایسه با چیپست قدیمی‌تر، آخرین پلتفرم موبایل 5 درصد عملکرد CPU سریع‌تر و 10 درصد سریع‌تر ارائه می‌کند. پردازنده گرافیکی کارایی.

همچنین بخوانید

مشخصات سری Redmi K60 قبل از عرضه به بیرون درز کرد
مشخصات Oppo Find N2s قبل از عرضه به بیرون درز کرد

جدا از این، دستگاه آینده احتمالاً یک واحد باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز دارد که ممکن است از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی کند. برای مقایسه، پوکو ایکس 5 پرو نیز ممکن است با همان پیکربندی باتری مدل قبلی خود عرضه شود. بیایید ببینیم که چگونه تلفن آینده با گوشی مقایسه می شود Poco X4 Pro 5G گوشی های هوشمند.

Poco X4 Pro 5G: جزئیات کلیدی
X4 Pro 5G پوکو دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED FHD+ با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 695 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند.

برای عکاسی، این گوشی هوشمند دارای یک دوربین پشتی سه گانه است که شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین دارای یک دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی است.

X4 Pro 5G بر اساس MIUI 13 اجرا می شود اندروید 11 و دارای یک اسکنر اثر انگشت کناری همراه با اسلات کارت microSD است

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا