شبکه های اجتماعی

سامسونگ حدود 1000 مهندس را برای موسسات تحقیق و توسعه از IIT و موسسات مهندسی برتر استخدام می کند.

سامسونگ در حال برنامه ریزی برای استخدام حدود 1000 مهندس برای موسسات تحقیق و توسعه خود در سرتاسر هند است که شامل موسسه تحقیق و توسعه سامسونگ بنگلور، موسسه تحقیق و توسعه سامسونگ نویدا، موسسه تحقیق و توسعه سامسونگ دهلی و تحقیقات سامسونگ نیمه هادی هند در بنگالور می شود. این مهندسان جوان در سال 2023 ملحق خواهند شد و بر روی فناوری هایی مانند هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، یادگیری عمیق، پردازش تصویر، اینترنت اشیا، اتصال، ابر، داده های بزرگ، هوش تجاری، تحلیل پیش بینی، شبکه های ارتباطی، سیستم روی تراشه (SoC) کار خواهند کرد. ) و راه حل های ذخیره سازی.

سامسونگ قصد دارد مهندسانی را از چندین رشته مانند علوم کامپیوتر و شاخه‌های وابسته (AI/ML/Computer Vision/VLSI و غیره)، فناوری اطلاعات، الکترونیک، ابزار دقیق، سیستم‌های جاسازی شده و شبکه‌های ارتباطی استخدام کند. علاوه بر این، از جریان هایی مانند ریاضیات و محاسبات و مهندسی نرم افزار نیز استخدام خواهد شد.

مراکز تحقیق و توسعه سامسونگ با تقویت تمرکز خود بر نوآوری و فناوری پیشرفته، قصد دارند استعدادهای جدیدی را از موسسات مهندسی برتر هند استخدام کنند که بر روی نوآوری‌ها، فناوری‌ها، محصولات و طرح‌های نوآورانه، از جمله نوآوری‌های هند محور که زندگی مردم را غنی می‌کنند، کار کنند. این چشم انداز ما را از قدرت بخشیدن به هند دیجیتال بیشتر خواهد کرد سامیر وداوان، رئیس، منابع انسانی، سامسونگ هند.

در این فصل استخدام، مراکز تحقیق و توسعه سامسونگ حدود 200 مهندس از IIT های برتر مانند IIT Madras، IIT دهلی، IIT Hyderabad، IIT Bombay، IIT Roorkee، IIT Kharagpur، IIT Kanpur، IIT Guwahati و IIT BHU را استخدام خواهند کرد. آنها همچنین بیش از 400 پیشنهاد پیش از قرار دادن (PPOs) را به دانشجویان در IIT و سایر موسسات برتر ارائه کرده اند.

مراکز تحقیقاتی سامسونگ در هند بیش از 7500 پتنت در زمینه‌هایی مانند راه‌حل‌های دوربین چندگانه، تلویزیون، برنامه‌های کاربردی دیجیتال، 5G، 6G و پروتکل ارتباطات بی‌سیم فوق‌باند ثبت کرده‌اند. بسیاری از این پتنت ها در گوشی های هوشمند گلکسی پرچمدار سامسونگ، ساعت های هوشمند، تجهیزات شبکه و برنامه های دیجیتال و غیره تجاری شده اند.

در طول سال‌ها، مراکز تحقیق و توسعه سامسونگ در هند فرهنگ قوی برای ثبت اختراع ایجاد کرده‌اند. به عنوان مثال، در مؤسسه تحقیق و توسعه سامسونگ، بنگلور، تعداد قابل توجهی از ثبت اختراع برای اولین بار مخترعان حوزه های نوظهوری مانند فناوری های 5G، AI، ML، IoT، دوربین و بینایی هستند. با این کار مرکز تحقیق و توسعه به عنوان ثبت اختراع شماره یک در هند برای اختراعات ساخته شده در هند و اولین بار در هند ثبت شده است و همچنین برنده جایزه ملی IP 2021 و 2022 شده است.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا