شبکه های اجتماعی

صرافی کریپتو FTX با تقاضای باهاما برای دسترسی به داده مبارزه می کند

وکلای صرافی ارز دیجیتال ورشکسته FTX روز چهارشنبه در دادگاه برای مبارزه با تقاضای سوابق داخلی از یک شرکت وابسته ورشکسته مستقر در باهاما به میدان می‌روند، زیرا این دو بر سر بقایای تجارتی که زمانی پرمخاطب بودند، کشتی می‌گیرند.

در یک جلسه اضطراری، مدیران تصفیه تجارت باهامیان FTX از قاضی ورشکستگی ایالات متحده، جان، درخواست خواهند کرد دورسی به آنها اجازه دسترسی به Slack واحد ایالات متحده، گوگل، و خدمات وب آمازون حساب ها و داده ها

وکلای FTX از دورسی خواستند که این درخواست را رد کند. آنها استدلال کردند که رگولاتورهای باهامایی با موسس FTX، سام بنکمن-فرید که اخیراً دستگیر شده، برای تضعیف پرونده ورشکستگی ایالات متحده و برداشت دارایی ها به ضرر برخی طلبکاران کار کرده اند.

همچنین بخوانید

سایت خبری کریپتو به طور مخفیانه از FTX حمایت مالی می کند، ادعا می کند Axios
سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX در باهاما دستگیر شد

FTX، صندوق تامینی آلامدا ریسرچ و ده‌ها شرکت وابسته ماه گذشته پس از اینکه پلتفرم معاملاتی با هجوم برداشت‌ها مواجه شد و یک معامله نجات شکست خورد، اعلام ورشکستگی کردند.

در همان هفته، مقامات باهاما، جایی که دفتر مرکزی شرکت در آن قرار داشت، مدیران تصفیه را برای پایان دادن به تجارت بین المللی FTX منصوب کردند.

اختلاف بین تیم ورشکستگی FTX ایالات متحده و وکلای منصوب برای نظارت بر انحلال مستقر در باهاما بازارهای دیجیتال FTX پخش شد کنگره در روز سه شنبه

جان ری، که به عنوان مدیر اجرایی FTX ورشکسته منصوب شد، به کمیته کنگره گفت که دولت باهامیا با Bankman-Fried تبانی کرد تا به دارندگان حساب در این کشور کمک کند تا 100 میلیون دلار از صرافی ارز دیجیتال در زمانی که در حال ورشکستگی بود، خارج کنند.

ری اقدامات دولت باهاما را “هشدار” خواند و پیشنهاد کرد که مردم در باهاما چیزی برای پنهان کردن دارند.

ری گفت: برخلاف فرآیند فصل 11، هیچ شفافیتی در روند باهاما وجود ندارد. ما بارها و بارها از آنها خواسته‌ایم تا در مورد کاری که انجام می‌دهند شفاف‌سازی کنند، و در این مورد سرنگون شده‌ایم.»

را کمیسیون اوراق بهادار باهاما (SCB) «اظهارات نادرست» ری در مورد واکنش دولت باهامیا به سقوط FTX را مورد مناقشه قرار داد.

SCB در بیانیه‌ای اعلام کرد که پرونده‌های اخیر دادگاه Ray شامل یک سابقه جزئی از ایمیل‌های بین وکلای تیم ورشکستگی ایالات متحده و مدیران تصفیه باهامایی است که “تصویر نادرستی” ایجاد می‌کند که شهروندان باهامایی به هزینه سایر مشتریان FTX محافظت می‌شوند.

SCB نوشت، هرگونه توزیع نامناسبی که بین شهروندان باهامایی انجام شود، مشمول اقدامات مربوط به بازپس گیری قانون خواهد بود.

بانکمن-فرید در باهاما دستگیر شد و در انتظار استرداد به ایالات متحده برای مواجهه با اتهامات جنایی و کلاهبرداری مدنی بازداشت شد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا