شبکه های اجتماعی

موزیلا Active Replica را برای تقویت استراتژی متاورس خود خریداری می کند

موزیلا، توسعه دهنده مرورگر اینترنت فایرفاکس، خرید راه اندازی فضاهای مجازی و رویدادهای مستقر در ایالات متحده را تکمیل کرده است. ماکت فعال برای تقویت آن متاورس استراتژی

موزیلا این استارت آپ ها را در زمان ساخت آن خریداری کرد هاب ها، پلتفرم همکاری واقعیت مجازی (VR) این شرکت.

Imo Udom: «اوردن Active Replica به ما کمک می‌کند تا برخی از مهم‌ترین کارهای مورد تقاضا، از جمله ردیف‌های اشتراک شخصی‌سازی‌شده‌تر، بهبود تجربه ورود به هاب‌ها، و معرفی قابلیت‌های تعاملی جدید در موتور Hubs را تسریع کنیم. Mozilla SVP در یک پست وبلاگی گفت.

همچنین بخوانید

کاهش مشاغل فیس بوک برای تأثیر بیشتر بر این نقش ها
رقابت ثبت اختراع متاورس سامسونگ هوآوی ال جی پیشرو است

او افزود: “ما با هم، این را فرصتی کلیدی برای آوردن نوآوری و خلاقیت به هاب‌ها بیش از آنچه به تنهایی می‌توانستیم می‌بینیم. ما از تجربه منحصر به فرد و توانایی آنها برای ایجاد تجربیات شگفت‌انگیز که به سازمان‌ها کمک می‌کند از فضاهای مجازی برای تأثیرگذاری استفاده کنند، بهره‌مندیم.” .

Active Replica که در سال 2020 تأسیس شد، بسته‌های رویداد مجازی را ارائه می‌کند که شامل طراحی مکان سفارشی، برنامه‌ریزی رویداد، سرگرمی زنده و پشتیبانی فنی می‌شود.

موزیلا مدت‌هاست که از اینترنت سالم‌تر حمایت می‌کند و الهام‌بخش ما در تعهد و مشارکت خود در وب باز بوده است. با پیوستن به نیروهای تیم موزیلا هاب، می‌توانیم ماموریت خود را بیشتر گسترش دهیم و نسل جدیدی از سازندگان، اتصال دهنده ها و سازندگان، گفت ژاکوب اروین و والرین دنیس، بنیانگذاران Active Replica.

موزیلا Hubs را در سال 2018 راه‌اندازی کرد که ابزارها و زیرساخت‌های توسعه‌دهنده لازم را برای کاربران فراهم می‌کند تا از طریق هر مرورگری از پورتال بازدید کنند و در یک محیط VR با دیگران همکاری کنند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا