شبکه های اجتماعی

IIT Mandi تفاهم نامه با فرماندهی تعمیر و نگهداری HQ Nagpur برای همکاری تحقیق و توسعه امضا کرد

مؤسسه فناوری هند ماندی یادداشت تفاهم امضا کردند (تفاهم نامه) با فرماندهی تعمیر و نگهداری ستاد (HQ MC) ناگپور برای همکاری در تحقیق و توسعه در حوزه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی این تفاهم نامه توسط AVM Biji Philip VSM DySMSO HQ MC، Nagpur و Dr. تولیکا سریواستاوا، رئیس (پژوهش و مشاوره صنعتی تحت حمایت) در IIT مندی.

زیر تفاهم نامه IIT مندی و فرماندهی تعمیر و نگهداری ستاد (HQ MC) برای پروژه های تحقیقاتی، توسعه فناوری، و توسعه مهارت در زمینه های هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، تعامل انسان و کامپیوتر و سیستم های پشتیبانی تصمیم همکاری خواهد کرد.

این تفاهم نامه فعالیت هایی مانند بازدیدهای متقابل افسران دانشکده MC و IIT مندی را برای بحث در مورد پروژه های مشترک و برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی طوفان فکری مشترک را امکان پذیر می کند.

این همکاری همچنین توسعه فناوری را تسهیل می‌کند و برنامه‌هایی را برای مقیاس‌بندی نمونه‌های اولیه و فناوری‌های حاصل از همکاری برای ساخت شرکای صنعتی که متقابل شناسایی شده‌اند بررسی می‌کند.

دکتر تولیکا سریواستاوا، رئیس (مشاوره تحقیقاتی و صنعتی تحت حمایت)، IIT مندی، در مورد این همکاری گفت: “من به کل تیم IIT مندی و فرماندهی تعمیر و نگهداری ستاد برای رسمی کردن انجمن خود در قالب این تفاهم نامه تبریک می گویم. شعار اصلی IIT مندی، تقویت تحقیق و توسعه در مهندسی و توسعه فناوری است و این تفاهم نامه گامی رو به جلو به سوی آن است. بزرگترین دارایی IIT مندی، مجموعه بسیار پرانرژی و پرشور اساتید و دانشجویان است.

دکتر تولیکا سریواستاوا افزود: “من مطمئن هستم که از طریق این انجمن هر دو سازمان به طور متقابل سود خواهند برد و نوآوری های مهمی را در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین انجام خواهند داد. مایلم صمیمانه از همه کسانی که فداکاری و تلاششان در نهایی شدن این تفاهم نامه کمک کرده اند صمیمانه تشکر کنم.”

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا