شبکه های اجتماعی

مایکروسافت برنده رد شکایت گیمرها بیش از ۶۹ میلیارد دلار معامله Activision شد

مایکروسافت Corp روز دوشنبه برنده اخراج یک مصرف کننده خصوصی شد ضد انحصار دعوای حقوقی بر سر خرید پیشنهادی 69 میلیارد دلاری “ندای وظیفه“سازنده اکتیویژن بلیزارد شرکت، اما به شاکیان 20 روز فرصت داده شد تا چالش قانونی خود را اصلاح کنند.

یک قاضی فدرال در سانفرانسیسکو حکم داد که شکایت گروهی از شاکیان بازی‌های ویدیویی “فقدان ادعاهایی” در حمایت از ادعای آنها مبنی بر اینکه خرید پیشنهادی به رقابت در بازار لطمه می‌زند.

ژاکلین کورلی، قاضی ناحیه ایالات متحده، نوشت: «ادعای کلی شاکیان مبنی بر اینکه ادغام ممکن است باعث «قیمت‌های بالاتر، نوآوری کمتر، خلاقیت کمتر، انتخاب کمتر مصرف‌کننده، کاهش تولید و سایر اثرات ضدرقابتی بالقوه» شود، کافی نیست. “چرا؟ چگونه؟”

این تصمیم بر کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده تأثیری ندارد (FTC) چالش نظارتی برای بزرگترین معامله صنعت بازی. مایکروسافت سال گذشته پیشنهاد خود را اعلام کرد و همچنین در اتحادیه اروپا و بریتانیا با بررسی دقیق رقابت روبرو است. مایکروسافت رد کرده است که این معامله به رقابت بازی های ویدیویی آسیب می رساند.

قانون ضد انحصار ایالات متحده به مصرف کنندگان خصوصی اجازه می دهد تا ادغام ها و ادغام ها را جدا از اقدامات دولت به چالش بکشند. جلسه استماع شواهد در مقابل FTC در اوایل آگوست برنامه ریزی شده است.

سخنگوی مایکروسافت و وکلای این شرکت فوراً به پیام‌هایی که به دنبال اظهار نظر بودند، پاسخ ندادند.

جوزف ساوری، وکیل شاکیان، به رویترز گفت که آنها قصد دارند یک دادخواست اصلاحی “با جزئیات بیشتر واقعی” ارائه کنند تا “به تمام راه هایی که قاضی نشان داده است که ما نیاز به ادعای بیشتری داریم” رسیدگی کند.

کورلی یک جلسه استماع برنامه ریزی شده درباره صدور حکم اولیه را لغو کرد. جلسه استماع وضعیت برای 12 آوریل برنامه ریزی شده است.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا