شبکه های اجتماعی

کمیسیون تجارت ایالات متحده با iRobot طرف است و واردات ربات وکیوم SharkNinja را ممنوع می کند

این دستگاه از مخترعان ربات جاروبرقی، دارای یک فناوری ناوبری است که توسط یک پردازنده چهار هسته ای 13 گیگاهرتز تغذیه می شود. 500 میلی لیتر داستین دریافت می کند و شرکت ادعا می کند که زمان اجرا آن 120 دقیقه است. این شرکت همچنین فیلتر گرد و غبار نصب شده در دستگاه را تبلیغ می کند. درست مانند اکثر جاروبرقی های روباتی موجود در بازار، می توان آن را از طریق اپلیکیشن و الکسا نیز کنترل کرد.

را ایالات متحده کمیسیون تجارت بین المللی روز سه‌شنبه گفت که واردات آن را ممنوع خواهد کرد کوسه نینجا ربات Operating LLC جاروبرقی می کند که حق اختراع متعلق به سازنده Roomba را نقض می کند من ربات هستم شرکت

کمیسیون کامل بخشی از تصمیم ماه اکتبر یک قاضی تجارت مبنی بر اینکه SharkNinja دو پتنت رقیب خود را نقض کرده است، تأیید کرد و تأیید کرد که دستگاه‌های SharkNinja از فناوری ناوبری iRobot تقلید می‌کنند.

دولت پرزیدنت جو بایدن 60 روز فرصت دارد تا ممنوعیت واردات را قبل از اجرایی شدن بررسی کند، هرچند ممنوعیت ها به ندرت لغو می شوند. طرف‌ها همچنین می‌توانند پس از پایان دوره بررسی، نسبت به تصمیمات ITC به دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه فدرال اعتراض کنند.

برایان روزنتال، وکیل شارک نینجا، گفت که حق اختراع باقیمانده مورد بحث فقط مربوط به یکی از ویژگی های یک دستگاه است که شرکت قبلاً آن را حذف کرده است و این سفارش بر توانایی SharkNinja برای فروش محصولاتش “تاثیری صفر” خواهد داشت.

کالین آنگل، مدیرعامل iRobot در بیانیه ای گفت که این شرکت از تصمیم و ممنوعیت واردات خرسند است.

iRobot مستقر در بدفورد، ماساچوست، شکایت ITC را در سال 2021 همراه با شکایتی علیه SharkNinja در دادگاه فدرال بوستون ارائه کرد. این دستگاه کف شوی های رباتیک ION، IQ و AI متعلق به ماساچوست، SharkNinja مستقر در ماساچوست را به کپی کردن فناوری آن برای نقشه برداری اتاق ها، هدف قرار دادن تمیز کردن، اتصال خودکار به ایستگاه های شارژ و سایر ویژگی ها متهم کرد.

پرونده دادگاه در جریان رسیدگی ITC به حالت تعلیق درآمد. شکایت دیگری که iRobot علیه SharkNinja در سال 2019 مطرح شد نیز در جریان رسیدگی های مرتبط در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده متوقف شد.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا