شبکه های اجتماعی

کاربران واتس اپ اندروید به زودی این قابلیت iOS را دریافت خواهند کرد

اخیراً گزارش شده است که واتس اپ ممکن است به زودی قابلیتی ارائه شود که GIF های به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران را به صورت خودکار پخش می کند. اکنون گزارش جدیدی به صورت آنلاین منتشر شده است که یکی دیگر از ویژگی های آینده برنامه پیام رسانی محبوب را نشان می دهد. همانطور که توسط WABetaInfo گزارش شده است، پلتفرم متعلق به متا ممکن است به زودی ویژگی جدیدی را ارائه کند که نام تماس های از دست رفته را با رنگ قرمز در برگه تماس ها برجسته می کند.

WABetaInfo، وب‌سایتی که تغییرات در ساخت واتس‌اپ را ردیابی می‌کند، گزارش داده است که اپلیکیشن پیام‌رسانی قابلیت جدیدی را برای اندروید آزمایش کننده های بتا کاربران نسخه بتا نسخه 2.23.10.4 اندروید ممکن است متوجه چیزی متفاوت در برگه تماس ها شوند. به طور خاص، نام مخاطب (یا شماره تلفن، در صورتی که تماس از طرف یک مخاطب ناشناس باشد) اکنون با رنگ قرمز در برگه تماس‌ها مشخص می‌شود تا تماس آن‌ها را از دست داده باشید.

طبق اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط WABetaInfo، به روز رسانی جدید به وضوح نام تماس های از دست رفته را با رنگ قرمز برجسته می کند و تشخیص سریع تماس های از دست رفته را برای کاربران آسان تر می کند. این ویژگی جزئی در واتس اپ در دسترس بوده است iOS برای چندین سال و این تغییر برای نسخه اندروید نیز راهی است.

این ویژگی در حال حاضر در مرحله آزمایش است و برای آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است. انتظار می رود به زودی برای کاربران اندروید عرضه شود.

قابلیت دسترسی جدید واتس اپ
قابلیت دسترسی جدید توسط واتس اپ برای کاربران اندروید معرفی شده است که نام آن “با پیام پاسخ دهیدطبق گزارش‌ها، این ویژگی برای گروه منتخبی از آزمایش‌کنندگان بتا در اندروید آغاز شده است و در اعلان‌های تماس ادغام شده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد هنگام رد تماس، پیام ارسال کنند.

همانطور که توسط WABetaInfo مشخص شده است، این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا تماس را رد کنند و به طور همزمان برای تماس گیرنده پیام متنی ارسال کنند. معرفی این ویژگی به این معنی است که کاربران دیگر ملزم به رد تماس و ارسال پیام جداگانه برای تماس گیرنده برای توضیح علت عدم پاسخگویی نیستند. کاربران اکنون دکمه «پاسخ» جدیدی را در اعلان تماس های دریافتی، در کنار دو دکمه موجود – «رد کردن» و «پاسخ» مشاهده خواهند کرد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا