شبکه های اجتماعی

چگونه به استوری اینستاگرام خود کپشن اضافه کنید

اینستاگرام در حال ارائه یک ویژگی دسترسی جدید است که به شما امکان می دهد زیرنویس یا زیرنویس را به استوری اینستاگرام و به زودی حلقه های اینستاگرام اضافه کنید.

با برچسب زیرنویس، مارک‌ها و سازندگان می‌توانند برای ایجاد تجربه‌ای فراگیرتر برای جامعه خود تلاش کنند.

در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد جدیدترین ویژگی اینستاگرام و نحوه استفاده از آن برای تجارت خود بدانید آورده شده است:

چگونه به صورت خودکار کپشن به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید

استفاده از استیکر کپشن جدید اینستاگرام کاملاً شبیه به استفاده از سایر استیکرهای استوری اینستاگرام است. در اینجا نحوه اضافه کردن کپشن به استوری اینستاگرام خود آورده شده است:

مرحله شماره 1: به دوربین Instagram Stories یا Reels بروید و یک ویدیو را از رول دوربین خود ضبط یا آپلود کنید.

گام 2: پس از آپلود یا ضبط، روی نماد استیکر ضربه بزنید.

مرحله شماره 3: برچسب “Captions” را انتخاب کنید.

مرحله شماره 4: در این مرحله می توانید از بین چهار قالب متن مختلف انتخاب کنید، متن را در اطراف صفحه حرکت دهید و رنگ آن را تغییر دهید.

و بس! اکنون کپشن های شما باید در استوری اینستاگرام شما ایجاد شود.

قبل از پست کردن، حتما کپشن ها را تماشا کرده و بخوانید زیرا ممکن است اینستاگرام صدای شما را به درستی رونویسی نکند. در حال حاضر، کاربران نمی توانند پس از این واقعیت، زیرنویس ها را ویرایش کنند.

توجه داشته باشید: استیکر زیرنویس اینستاگرام فقط در کشورهای انگلیسی و انگلیسی زبان موجود است.

دسترسی ندارید؟ در اینجا راه های دیگری برای اضافه کردن کپشن استوری اینستاگرام وجود دارد

اگر به برچسب زیرنویس جدید دسترسی ندارید، نیازی به وحشت نیست.

طبق گفته TechCrunch، اینستاگرام «استیکر زیرنویس‌ها را ابتدا در Stories منتشر می‌کند و سپس آزمایش آن را در Reels آغاز می‌کند و راه‌اندازی گسترده‌تری برای دنبال کردن دارد».

خوشبختانه، روش‌های دیگری برای اضافه کردن زیرنویس در این بین وجود دارد.

اولین مورد این است که به صورت دستی پوشش های متنی را در اینستاگرام اضافه کنید تا نکات کلیدی صحبت خود را خلاصه کنید:

از طرف دیگر، می توانید از برنامه های شخص ثالث برای ایجاد کپشن برای استوری های اینستاگرام خود استفاده کنید. برنامه های زیر منابع مفیدی هستند:

برای اینکه ایجاد و برنامه ریزی استوری اینستاگرام آسان تر شود، در زمان صرفه جویی کنید و استوری های اینستاگرام خود را با Later برنامه ریزی کنید.

ساده است – ویدیوهای خود را در Later Media Library آپلود کنید و انتخاب کنید که چه زمانی می خواهید در نمایه شما به صورت زنده پخش شوند.

به محض اینکه زمان ارسال داستان‌هایتان فرا می‌رسد، یک اعلان در تلفنتان دریافت می‌کنید و همه پیوندها و متن‌هایتان در کلیپ‌بوردتان کپی می‌شوند.

بهترین قسمت؟ از آنجایی که داستان‌ها را به‌صورت دستی آپلود می‌کنید، می‌توانید برچسب شرح‌ها را قبل از پخش زنده اعمال کنید تا مطمئن شوید که داستان‌های قابل دسترس را به اشتراک می‌گذارید.

شروع کنید برنامه ریزی استوری های اینستاگرام خود با بعداً امروز، در همه طرح‌های پولی موجود است!

چرا استوری های اینستاگرام و کپشن های حلقه ها مهم هستند؟

کپشن‌های استوری‌های اینستاگرام زیرنویس‌هایی برای ویدیوهای شما هستند که به راحتی قابل خواندن هستند و هضم محتوای شما را برای جامعه شما آسان‌تر می‌کنند.

این یکی از مورد انتظارترین ویژگی های اینستاگرام بوده است – و دلیل خوبی هم دارد!

به عنوان یک برند، محتوای اینستاگرام شما باید تا حد امکان جامع باشد و استیکر جدید کپشن اینستاگرام به این امر کمک می کند.

کپشن ویدیوهای اینستاگرام نه تنها برای افرادی که بدون صدا تماشا می کنند مهم است، بلکه برای کسانی که مشکلات شنوایی دارند ضروری است. به خصوص که بیش از 5 درصد از جمعیت – 466 میلیون نفر – دچار کم شنوایی هستند.

اگر کاربر در یک مکان عمومی ساکت و بدون هدفون در حال پیمایش در استوری‌ها یا حلقه‌های اینستاگرام است، این احتمال وجود دارد که از ویدیوی شما خارج شود.

اما، اگر همان داستان زیرنویس داشت – ناگهان توقف، تماشا و درک ویدیو برای مخاطبان شما آسان‌تر می‌شود.

نکته: اگر می‌خواهید سطح دسترسی خود را فراتر از استوری‌های اینستاگرام و زیرنویس‌های حلقه‌ها افزایش دهید، اکنون ۵ راه برای دسترسی بیشتر به حساب اینستاگرام خود بیابید.

گنجاندن زیرنویس‌ها در استوری‌ها و حلقه‌های اینستاگرام شما می‌تواند به ایجاد فضایی در دسترس‌تر برای همه افراد جامعه شما کمک زیادی کند – که نشان می‌دهد برای برند یا کسب‌وکار شما بی‌معنی است.

برای خبرنامه بعدی ثبت نام کنید و جدیدترین ترندها، نکات و ترفندهای اینستاگرام را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا