چه طور

حالت کاملاً در اینستاگرام چیست؟ 8 دلیل برای استفاده از آن

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که تعداد کاربران روزانه آن ۲ میلیون نفر (از ژانویه ۲۰۲۳) است. جای تعجب نیست که اکثر ما حداقل چند ساعت را صرف مرور پست ها و حلقه های اینستاگرام می کنیم. متا متوجه این موضوع شده و اکنون یک ویژگی جدید به نام حالت آرام را معرفی کرده است که به شما کمک می کند استفاده خود را در اینستاگرام محدود کنید در حالی که ممکن است با یک کار مهم در زندگی واقعی خود مشغول باشید.

حالت ساکت نیز برای نوجوانانی در نظر گرفته شده است که ممکن است زمان زیادی را برای مرور اینستاگرام در شب صرف کنند، در چنین مواردی، برنامه به طور خودکار از شما می خواهد که حالت آرام را روشن کنید. بنابراین ممکن است در مورد سناریوهای دیگری تعجب کنید که استفاده از حالت آرام ممکن است برای شما مفید باشد. در اینجا دلایل و سناریوهای اصلی ما برای روشن کردن حالت آرام در اینستاگرام آورده شده است.

حالت آرام در اینستاگرام چیست؟

حالت آرام یک ویژگی جدید است که توسط اینستاگرام معرفی شده است که مشابه حالت های فوکوس در iOS و iPadOS است. با خاموش کردن تمام فعالیت‌ها و اعلان‌ها در پلتفرم، به کاهش استفاده از اینستاگرام شما کمک می‌کند، که می‌تواند به شما کمک کند بدون هیچ گونه حواس‌پرتی روی کار در حال انجام تمرکز کنید. می‌توانید حالت آرام را برنامه‌ریزی کنید و بخواهید به طور خودکار برای مدت زمان دلخواه روشن شود. این می تواند به شما کمک کند از پلتفرم بهتر استفاده کنید و در عین حال اطمینان حاصل کنید که از مسئولیت های خود عقب نشینی نمی کنید. درست مانند حالت‌های فوکوس برای iOS و iPadOS، هر کسی که به شما پیام می‌دهد مطلع می‌شود که حالت آرام را روشن کرده‌اید و پاسخ خودکار به‌طور خودکار ارسال می‌شود.

از کاربرانی که به شما پیام می دهند همچنین از آنها خواسته می شود حالت آرام را روشن کنند تا بتوانند از پلتفرم استراحت کنند و بهتر روی مسئولیت های خود تمرکز کنند. علاوه بر این، حالت آرام با در نظر گرفتن نوجوانانی توسعه داده شده است که خود را در اواخر شب در پست‌ها پیمایش می‌کنند که بر مسئولیت‌های روز بعد و زمان‌بندی مدرسه آنها تأثیر می‌گذارد. از نوجوانان خواسته می شود تا زمانی که اواخر شب از محدودیت زمانی خاصی فراتر رفتند، حالت آرام را به طور خودکار روشن کنند.

حالت آرام چگونه کار می کند

حالت آرام با فعال کردن دستی یا با تنظیم یک برنامه به طوری که بتوان آن را به صورت دستی فعال کرد کار می کند. پس از فعال‌سازی، اینستاگرام خاموش می‌شود و هیچ اعلان‌هایی که در این مدت دریافت می‌کنید به شما اطلاع داده نمی‌شود. این شامل اعلان‌های لایک، فالو، نظرات و حتی پیام‌های مستقیم است. هنگامی که حالت آرام را خاموش کردید، خلاصه ای از تمام اعلان هایی که هنگام روشن شدن حالت آرام دریافت کرده اید برای شما ارسال می شود. به این ترتیب، می توانید در عین اجتناب از حواس پرتی غیر ضروری اینستاگرام، بهتر بر روی وظایف خود تمرکز کنید.

حالت آرام همانطور که از نامش پیداست برای ساکت کردن اینستاگرام طراحی شده است تا بتوانید روی زندگی خود تمرکز کنید و به مسئولیت های خود رسیدگی کنید. در اینجا یک حساب دقیق از تمام تغییراتی است که پس از روشن کردن حالت آرام در اینستاگرام رخ می دهد.

  • اعلان‌ها خاموش و بی‌صدا می‌شوند
  • پاسخ‌های خودکار برای هر کسی که می‌خواهد در اینستاگرام برای شما DM ارسال کند، ارسال می‌شود
  • وضعیت فعالیت به حالت آرام تغییر کرده است که در نمایه شما قابل مشاهده خواهد بود.
  • از افرادی که به شما DM ارسال می کنند، از آنها خواسته می شود که حالت آرام را روشن کنند تا بتوانند استراحت کنند

چرا از حالت آرام در اینستاگرام استفاده کنیم؟ 8 دلیل توضیح داده شده است

در اینجا چند سناریو و دلایلی وجود دارد که چرا حالت آرام در اینستاگرام می تواند به شما کمک کند برنامه و زندگی خود را بهتر مدیریت کنید.

1. شما زمان زیادی را صرف پیمایش در پست ها می کنید

آیا می بینید که وقت خود را در اینستاگرام تلف می کنید؟ در حالی که کارهای مهمی برای انجام دادن دارید، به طور بی پایان در پست ها پیمایش می کنید؟ Quiet Mode برای رفع این مشکلات معرفی شده است. متا به طور مداوم برای بهبود تجربه کاربری بازخورد جمع‌آوری می‌کند و این شرکت پس از ابراز نگرانی بسیاری از کاربران و نوجوانان از صرف زمان زیادی برای مرور پست‌های تصادفی روی پلتفرم، حالت آرام را معرفی کرد. این می تواند بر زندگی شما تأثیر منفی بگذارد، باعث اتلاف وقت شود و کارهایی که ممکن است حساس به زمان باشد را به تأخیر بیندازد.

حالت آرام می‌تواند به شما در مدیریت این زمان کمک کند تا اعلان‌ها را متوقف کنید و به کاربران اطلاع دهید که به شما پیامک ارسال می‌کنند تا بتوانید روی کارهایی که در دست دارید تمرکز کنید. بنابراین اگر عاشق اینستاگرام هستید اما زمان زیادی را صرف پیمایش در پست‌ها می‌کنید، حالت آرام یک ویژگی جدید عالی برای شما است که به شما کمک می‌کند زمان خود را بهتر مدیریت کنید.

مربوط: نحوه روشن کردن حالت بی صدا در اینستاگرام

۲- باید برنامه خود را بهتر مدیریت کنید

اگر شما هم مثل من هستید، احتمالاً هنگام مصرف محتوا در اینستاگرام گم می شوید. در حالی که یک فرار عالی است، اما می تواند مانع بزرگی در برنامه شما باشد و باعث شود زمان مهمی را که می توانست بهتر از آن استفاده کنید تلف کنید. حالت آرام می‌تواند به شما کمک کند تا با کمک به تمرکز بر روی کار در دستتان، همین وضعیت را کاهش دهید. هر زمان که اعلان، DM یا نظری در مورد یکی از پست‌های خود دریافت می‌کنید، همه این اعلان‌ها خاموش و سرکوب می‌شوند.

این به شما کمک می کند تا بهتر تمرکز کنید و پس از خاموش کردن حالت آرام، خلاصه اعلان دریافت کنید. علاوه بر این، اگر نگران از دست دادن اعلان‌های مهم هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید اینستاگرام به هر کاربر اطلاع می‌دهد که حالت آرام را روشن کرده‌اید تا بتواند در مواقع اضطراری از طرق مختلف با شما تماس بگیرد.

3. به مدتی تنها نیاز دارید

آیا نیاز به استراحت دارید؟ آیا اخیراً چیزهای زیادی در بشقاب خود داشته اید؟ سپس ممکن است ایده خوبی باشد که اینستاگرام را برای مدتی ساکت کنید. حالت آرام می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند، زیرا می‌تواند همه اعلان‌ها را خاموش کند تا بتوانید مدتی را با خود بگذرانید. این می تواند به شما کمک کند مدتی استراحت کنید تا بتوانید کمی استراحت کنید. استراحت های کوتاه مانند این می تواند طراوت باشد و به شما در افزایش بهره وری در کارهای روزمره کمک کند.

حالت آرام همه اعلان‌ها، اعم از DM، لایک، نظرات یا دنبال‌کنندگان جدید را بی‌صدا می‌کند. پس از اتمام خلاصه اعلان‌ها، وقتی حالت آرام را خاموش می‌کنید، می‌توانید تمام فعالیت‌ها را دنبال کنید. به این ترتیب، فعالیت اینستاگرام خود را از دست نخواهید داد و در عین حال استراحت بسیار مورد نیازی را که شایسته آن هستید دریافت خواهید کرد.

4. باید برای مدتی از ارسال پیام خودداری کنید

1674928460 984 حالت کاملاً در اینستاگرام چیست؟ 8 دلیل برای استفاده از

پیام رسان های فوری در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مورد علاقه شما یک راه عالی برای حفظ ارتباط با عزیزان شما هستند. نه تنها می توانید با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشید، بلکه با فالوورهای خود نیز در تماس باشید و بر اساس آن پایگاه طرفداران خود را مدیریت کنید. اینستاگرام نیز تفاوتی ندارد، با پیام رسان مخصوص به خود که به شما امکان می دهد انواع فایل های رسانه ای و همچنین GIF ها را برای یک تجربه سرگرم کننده به اشتراک بگذارید. متأسفانه، اگر فالوورهای زیادی دارید، تعداد زیاد پیام‌هایی که دریافت می‌کنید گاهی اوقات بسیار زیاد است.

در چنین مواردی، حالت آرام می‌تواند به شما کمک کند اینستاگرام را برای مدتی ساکت کنید تا بتوانید استراحتی لازم را داشته باشید و روی کارهای دیگر تمرکز کنید. هنگامی که آماده گپ زدن مجدد با دوستان و فالوورهای خود شدید، می توانید حالت آرام را خاموش کنید و خلاصه ای از تمام اعلان های دریافتی خود را دریافت کنید. علاوه بر این، زمانی که حالت بی‌صدا روشن است، هر کسی که به شما پیام می‌دهد مطلع می‌شود که اعلان‌ها برای شما بی‌صدا شده است و از او خواسته می‌شود حالت بی‌صدا را روشن کند. این می تواند به همه شما کمک کند تا استراحت کنید و روی کارهای دیگر تمرکز کنید تا پس از آماده شدن بتوانید به عقب برگردید.

5. کار مهمی در پیش دارید

حالت بی صدا همچنین یک راه عالی برای جلوگیری از حواس پرتی و دور نگه داشتن تلفن خود در حالی که روی یک کار مهم در دست دارید تمرکز می کنید. وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید حالت آرام را خاموش کنید و با استفاده از خلاصه اعلان‌ها، همه اعلان‌ها را دریافت کنید. دوستان و خانواده شما که در اینستاگرام به شما پیام می دهند نیز مطلع می شوند که حالت آرام را روشن کرده اید. این می تواند به آنها کمک کند از مزاحمت شما جلوگیری کنند و آنها را قادر می سازد تا در مواقع اضطراری از راه های دیگر با شما تماس بگیرند. بنابراین اگر جلسه یا کار مهمی در پیش دارید، می‌توانید از حالت آرام برای جلوگیری از حواس‌پرتی تا پایان کارتان استفاده کنید.

6. آرزو دارید برای مدتی از کسی دوری کنید

زندگی و روابط به سهم خود با فراز و نشیب روبرو هستند. ممکن است مواقعی پیش بیاید که بخواهید برای مدتی از کسی دوری کنید تا بتوانید افکار خود را جمع آوری کنید. مسدود کردن یا لغو فالو کردن یکی از عزیزان در چنین مواردی ممکن است بسیار افراطی باشد و بنابراین حالت آرام می تواند به شما کمک کند از آنها دوری کنید تا بتوانید استراحت کنید. علاوه بر این، حالت آرام به دوست یا دنبال کننده شما اطلاع می دهد که می خواهید از فعال کردن حالت آرام اجتناب کنید.

این به هر دوی شما کمک می کند تا استراحت کنید تا بتوانید افکار خود را جمع آوری کنید و کارهای خانه و کارهای خود را تا زمانی که آماده صحبت با آنها شوید دنبال کنید. هنگامی که برای تماس مجدد آماده شدید، می توانید حالت آرام را خاموش کنید. هر پیامی که برای شما ارسال می شود در خلاصه اعلان ظاهر می شود و می توانید در صورت نیاز با دوست خود تماس بگیرید.

7. می خواهید بهره وری بیشتری داشته باشید

1674928460 838 حالت کاملاً در اینستاگرام چیست؟ 8 دلیل برای استفاده از

بیایید با آن روبرو شویم، همه ما بیشتر از آنچه باید در اینستاگرام زمان می گذرانیم. مرور پست های خنده دار و خواندن برخی از نقل قول های تغییر دهنده زندگی، همه ما را درگیر و در زمان گم می کند. این یک راه عالی برای گذراندن شب های تنهایی است، اما زمانی که در حال کار، مطالعه یا مسئولیت هایی هستید که باید به آنها رسیدگی شود، ایده آل نیست.

اغلب اوقات، زمانی که یک اعلان دریافت می‌کنیم یا مجبوریم به پیامی در اینستاگرام پاسخ دهیم، به‌طور بی‌پایان پست‌ها را مرور می‌کنیم. حالت آرام به سرکوب چنین اعلان‌هایی کمک می‌کند تا بتوانید روی وظایف خود تمرکز کنید و بهره‌وری بیشتری داشته باشید. حالت آرام همچنین به مردم اطلاع می‌دهد که به شما پیام ارسال کنند که حالت آرام را فعال کرده‌اید تا بتوانند در مواقع اضطراری از طرق مختلف با شما تماس بگیرند. بنابراین اگر متوجه شدید که اینستاگرام بر بهره وری روزانه شما تأثیر می گذارد، می توانید از حالت آرام برای جلوگیری از حواس پرتی به راحتی استفاده کنید.

8. شما در حال استراحت در شبکه های اجتماعی هستید

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی از زمان معرفی به تدریج در زندگی همه ما گنجانده شده‌اند. در ابتدا به عنوان راهی عالی برای ملاقات مجازی با افراد جدید معرفی شدند، اما اکنون به بخشی ضروری از حضور عمومی همه تبدیل شده اند. برخی به شما کمک می کنند تا با دوستان و خانواده آشنا شوید، در حالی که برخی دیگر بیشتر بر روی شبکه و فرصت های کاری تمرکز می کنند.

بنابراین مفهوم سم‌زدایی رسانه‌های اجتماعی به آرامی مورد توجه قرار گرفته است و افراد بیشتری در سراسر جهان برای بهبود سلامت روان خود یکی را انتخاب می‌کنند. اگر شما نیز در شبکه‌های اجتماعی سم زدایی بوده‌اید، حالت آرام یک راه عالی برای استراحت از اینستاگرام است. با مزیت اضافه اجتناب از حواس پرتی و پیام های اینستاگرام، هیچ نوتیفیکیشنی را از دست نخواهید داد. بنابراین اگر در رسانه های اجتماعی استراحت می کنید، حالت آرام یک ویژگی جدید عالی است که به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می کند.

سوالات متداول

در اینجا چند سوال متداول درباره حالت آرام در اینستاگرام وجود دارد که به شما کمک می کند تا از آخرین اطلاعات موجود مطلع شوید.

چه زمانی اینستاگرام از شما می خواهد که حالت آرام را به طور خودکار روشن کنید؟

حالت آرام با در نظر گرفتن نوجوانان طراحی شده است. در حالی که برای همه کاربران در دسترس است، از نوجوانان خواسته می شود تا در هنگام مرور شبانه اینستاگرام از یک محدودیت زمانی فراتر بروند، حالت آرام را روشن کنند. هدف این است که حالت آرام به آنها کمک می کند بهتر تمرکز کنند و به موقع بخوابند تا بتوانند به راحتی روی مدرسه و مطالعه روز بعد تمرکز کنند.

در حالت ساکت چه اتفاقی برای پیام‌های مستقیم می‌افتد؟

پیام‌های مستقیم خاموش می‌شوند و مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌شوند. علاوه بر این، افرادی که به شما DM ارسال می کنند مطلع می شوند که برای پیام آنها اعلانی برای شما ارسال نشده است زیرا حالت آرام را فعال کرده اید. همچنین از آنها خواسته می شود حالت آرام را روشن کنند تا آنها نیز بتوانند از اینستاگرام استراحت کنند و بهتر روی مسئولیت های خود تمرکز کنند.

وقتی حالت آرام خاموش شود چه اتفاقی می‌افتد؟

وقتی خاموش است، یک خلاصه اعلان برای شما ارسال می‌شود تا بتوانید با تمام اعلان‌هایی که هنگام روشن بودن حالت آرام دریافت کرده‌اید، تماس بگیرید. علاوه بر این، نوتیفیکیشن‌ها دوباره برای اینستاگرام فعال می‌شوند و از تمام فعالیت‌های این پلتفرم مطلع خواهید شد. علاوه بر این، وضعیت نمایه شما نیز در صفحه نمایه شما تغییر می‌کند و کاربرانی که به شما DM ارسال می‌کنند، دیگر از فعال شدن حالت آرام مطلع نخواهند شد.

کدام مناطق حالت آرام دریافت می کنند؟

حالت آرام قرار است در تمام مناطق جهان منتشر شود. با این حال، از آنجایی که این ویژگی نسبتاً جدید است، در حال حاضر فقط در مناطق زیر در دسترس است. اینستاگرام قصد دارد در ماه‌های آینده و همزمان با نوشتن این پست، حالت آرام را در کشورهای دیگر منتشر کند.

  • ایالات متحده
  • انگلستان
  • ایرلند
  • کانادا
  • استرالیا
  • نیوزلند

امیدواریم این پست به شما کمک کند تا با حالت آرام در اینستاگرام آشنا شوید و از آن استفاده کنید. اگر سوال دیگری دارید، از طریق بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

مربوط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا