شبکه های اجتماعی

چگونه در سال 2023 در پینترست فالوور داشته باشیم؟

پینترست یکی از آن پلتفرم هایی است که اگر یک بازاریاب دیجیتالی هستید، می توانید آن را تا انتها دوشید.

به‌عنوان یک وبلاگ‌نویس، می‌توانید با آپلود و بازاریابی محتوای خود در اینجا، دنبال‌کنندگانی برای خود ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که مردم محتوای شما را می‌بینند و با آن تعامل دارند. این باعث می شود که ترافیک بیشتری به آن وارد شود و وبلاگ شما را به بالاترین سطح برساند.

این برای وبلاگ نویسی است که به دنبال جذب فالوور در پینترست در سال 2023 است، مسلماً سالی که حتی افراد بیشتری را به سمت وبلاگ نویسی و بازاریابی دیجیتال به طور کلی روی خواهد آورد. در اینجا نحوه جذب فالوور در Pinterest آورده شده است.

برای شروع، Pinterest یک سمت وبلاگ نویسی با تأکید بر محتوای تصویری است، که در آن می توانید محتوای خود را به شکل تصاویری نگهداری کنید که افراد می توانند برای استفاده بعدی آن را پین کنند یا اگر علاقه آنها را جلب می کند.

با استفاده از این اطلاعات، می توانید حدس بزنید که وب سایتی مانند Pinterest چه نفوذی در بین وبلاگ نویسانی دارد که به دنبال ضرب کردن تعداد آنها هستند. و هرچه تعداد بیشتری داشته باشید، فالوورهای بیشتری می توانید به رخ بکشید، و پلتفرم سودآورتر می شود.

با توجه به اینکه فالوورها نکته اصلی هستند، در اینجا نحوه جذب فالوور در پینترست آورده شده است.

چگونه در پینترست فالوور داشته باشیم؟

دنبال کردن در پینترست منحصراً به ارسال مکرر وبلاگ نویس بستگی دارد. نه فقط ارسال انواع محتوا، بلکه محتوایی که خوب است، بازدید می‌کند و به هر چیزی که وبلاگ نویس برای خود انتخاب کرده است مرتبط است. البته چندین راه دیگر برای جذب فالوور در پینترست وجود دارد.

بنابراین بدون هیچ مقدمه دیگری، بیایید در مورد موارد اساسی بحث کنیم و به سمت گزینه های متنوع تر برویم.

1. به طور منظم پست کنید

اول از همه، پست کنید!

به طور منظم پست کنید، و با یک تقویم محتوایی پست کنید که به شما کمک می کند آنچه را که پست شده است، آنچه باید آپلود شود و کل زمان بندی پست ها در Pinterest را پیگیری کنید..

وقتی مرتب پست می کنید، محتوایی که آپلود می کنید بیشتر به صفحات جدید یا پرطرفدار منتقل می شود و افراد بیشتری می توانند با پست شما تعامل داشته باشند.

بنابراین، این کمی واضح است، اما بیان واضح این است که چگونه می‌توانید به این نکته پی ببرید، و اولین گام برای جذب فالوور در پینترست، پست کردن منظم است، با بسیاری از وبلاگ‌نویس‌های معروف که به طور متوسط ​​حدود 10 پین در روز را پیشنهاد می‌کنند. .

به عنوان مثال، IKEA یکی از خرده فروشان بزرگی است که با این استراتژی به موفقیت دست یافته است. نمایه Pinterest آن‌ها پر از پست‌هایی است که مخاطبان خود را به طور مؤثر جذب و جذب می‌کنند.

ارسال منظم فالوورهای جدید را به همراه می آورد و فالوورهای موجود را حفظ می کند. با این حال، برای منظم ماندن، به یک برنامه مناسب نیاز دارید که توسط یک ابزار زمان بندی پشتیبانی شود.

SocialPilot به شما امکان می دهد برنامه پست Pinterest خود را در تقویم رسانه های اجتماعی تجسم کنید و آن را بدون زحمت با برنامه ریزی قدرتمند اجرا کنید. برای چندین حساب Pinterest از یک داشبورد، پین‌ها را ایجاد و زمان‌بندی کنید و آن‌ها را در سراسر تقویم مشاهده کنید تا تصویر بزرگ را به دست آورید. اجازه دهید SocialPilot از وظایف دستی مراقبت کند، در حالی که شما به طور مداوم روی امتحان ایده های جدید تمرکز می کنید.

آزمایشی 14 روزه خود را شروع کنید

2. ارسال محتوای با کیفیت

پینترست در درجه اول از محتوای تصویری کار می کند و این محتوا ده ها سکه به دست می آید.

اما اگر به دنبال افزایش تعداد فالوورهای خود هستید، محتوا نباید از آن کیفیت برخوردار باشد. مردم فقط دوست دارند با چیزها یا افرادی که خوب هستند تعامل داشته باشند و محتوای شما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

هرچه محتوا با کیفیت تر و باکیفیت تر باشد، احتمال بیشتری برای جذب دنبال کنندگان جدید و افزایش تبلیغات برای وبلاگ وجود دارد. یک تصور اشتباه بزرگ در محافل وبلاگ نویسی Pinterest این است که شما نمی توانید از تصاویر استوک استفاده کنید.

حقیقت این است که می‌توانید از تصاویر استوک یا سایر محتوای مشابه استفاده کنید، اما کیفیت نقش مهمی در استفاده از آنها دارد.

همانطور که برای جوی چو، همچنین به نام اوه جوی!، طراح و وبلاگ نویس، از هنر خلاقانه و مهارت های عکاسی با کیفیت خود استفاده می کند تا 13 میلیون دنبال کننده و 4.4 میلیون بازدید ماهانه داشته باشد. راز او؟

پست های او فقط از نظر بصری جذاب نیستند. او مراقبت بیشتری می کند تا مطمئن شود که تجهیزات دوربینش بهترین است، کیفیت پس از تولید او متزلزل نمی شود و پست هایش مانند آثار هنری به نظر می رسند. این دقیقاً همان چیزی است که باید هدف باشد: محتوای خوب و با کیفیت که جذب می کند.

مطالب خوب ارسال کنید

3. چیزهای خود را پین کنید، چیزهای دیگران را دوباره پین ​​کنید

یکی از نکات فنی تر یا بهتر بگوییم خاص پینترست که می توانید برای افزایش فالوورهای خود دریافت کنید، استفاده تقریباً بی رویه از ویژگی Pin است.

البته، شما می‌خواهید به جایگاه خود یا هر کلمه کلیدی دیگری که مد نظرتان است بچسبید، اما سعی کنید موارد خود را پین کنید. وقتی این کار را انجام می دهید، سعی کنید وبلاگ یا پست های دیگران را نیز پین کنید.

اگر تابلویی را می‌بینید که به جایگاه شما مرتبط است، آن را پین یا ذخیره کنید تا جریانی از محتوایی ایجاد کنید که در برنامه در دسترس شما باشد. این فعالیت تضمین می‌کند که فالوورهایتان شما را در حال تعامل با پست‌های دیگران ببینند، که به دیگران دلیلی می‌دهد تا اگر محتوای شما را جذاب می‌دانند، شما را دنبال کنند.

#FollowforFollow، چیزی است که Pinterest در مورد آن است.

4. فالوورهای رقبا را دنبال کنید

این ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما این موضوع را تحمل کنید، زیرا این یک نکته کاملا منطقی است که به محض درک، می تواند به شما اجازه دهد که فالوورهای بیشتری داشته باشید.

فرض کنید در زمینه فناوری پست می‌کنید و وبلاگی درباره آخرین اخبار و چیزهای دیگر دارید. از آنجایی که فناوری یک جایگاه داغ است، باید یک وبلاگ رقیب وجود داشته باشد که دقیقاً همان کار را انجام دهد. هدف شما در اینجا جذب فالوورهای آنها نیز خواهد بود، درست است؟

می توانید با دنبال کردن آنها (فالوورهای رقیب خود) شروع کنید. وقتی می بینند که توسط یک وبلاگ فناوری که به آن علاقه نشان داده اند دنبال شده اند و محتوای آن خوب است، شما را نیز دنبال می کنند. این یکی از استراتژی‌هایی است که می‌توانید برای افزایش فالوورهای خود در پینترست استفاده کنید.

5. از هشتگ ها به نفع خود استفاده کنید

در این دنیای مدرن وبلاگ نویسی و میکروبلاگینگ، سایت هایی مانند توییتر، فیس بوک و بسیاری دیگر (از جمله Pinterest) از هشتگ ها به عنوان شکل اصلی محتوای کبوتر خود در زیر یک بنر استفاده می کنند.

با ترابایت بر ترابایت داده و محتوا که هر روز تولید می شود، در واقع به چیزی نیاز دارید که همه این محتوا را مرتب کند، و هشتگ ها یکی از بصری ترین راه ها برای انجام این کار هستند.

با قرار دادن یک کلمه یا عبارت پس از هش، می توانید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما در جریان خاصی از محتوای مورد جستجو قرار می گیرد و افراد بیشتری را به سمت محتوای شما سوق می دهد..

و این بسیار راحت است. فقط چند کلمه، و اکنون شما در یک باند جهانی هستید. جای تعجب نیست که چرا آنها بسیار شایع هستند و اغلب ویروسی می شوند.

از راهنمای استراتژی هشتگ ما برای پیدا کردن هر هشتگی پرطرفدار در آن ماه یا هفته استفاده کنید، از آن برای افزایش فالوورهای خود با گنجاندن آن در پین های خود استفاده کنید.

6. از اینفوگرافیک به نفع خود استفاده کنید

این واقعیت که بازاریابی دیجیتال در حال افزایش است، در حالی که بازاریابی متعارف در حال پسرفت است، نشان می دهد که مردم با چیزهای جدید و آسان و با قدیمی ها و کسل کننده ها کنار می آیند.

و اینفوگرافیک چیزی است که در حال حاضر داغ است.

از اینفوگرافیک به نفع خود استفاده کنید

چه کسی دوست ندارد یک عکس خوش رنگ را تماشا کند که معمولاً اطلاعات خسته کننده و غیر جالب را به گونه ای ارائه می دهد که یک شخص واقعاً بخواهد آن را ببیند؟

خوب، این دقیقاً همان چیزی است که اینفوگرافیک است، و می توانید از آن استفاده کنید تا مطمئن شوید که محتوایی که پست می کنید، یا تصاویری که پست می کنید و در غیر این صورت کسل کننده هستند و با آنها ارتباطی برقرار نمی شود، پاسخ زیادی دریافت می کنند، که به نوبه خود به معنی دنبال کننده های بیشتر برای وبلاگ شما است.

7. به سئو توجه کنید

نام بازی امروز بهینه سازی موتور جستجو است. ما برای خیلی چیزها به گوگل تکیه می کنیم.

بنابراین، ضروری است که پرکاربردترین مرورگر جهان را به دقت تنظیم کنید تا محتوای شما در صدر قرار گیرد. که مانند جوجه طلای بازاریابی است.

و سئو به شما کمک می کند دقیقاً این کار را با کمک کلمات کلیدی انجام دهید.

بنابراین، یک استراتژی خوب برای هدایت ترافیک به سمت محتوای خود و افزایش لیست فالوورها، گنجاندن کلمات کلیدی (مختص خاص و محبوب) در نام پین، نام تابلو، توضیحات پین و بیوگرافی نمایه است. برای کمک به هدایت ترافیک بیشتر به سمت آن.

به سئو توجه کنید

8. استفاده از ابزارهایی برای افزایش دید صفحه Pinterest

قبلاً به این موضوع اشاره کرده ایم. با استفاده از ابزارها، تجربه کلی شما از Pinterest می تواند به طور قابل توجهی تغییر کند، و بهتر می توانید از منابعی که Pinterest برای برند خود دارد استفاده کنید تا فالوورهای بیشتری به دست آورید.

ابزارهای محبوب بسیاری وجود دارد که با SocialPilot شروع می شود، که برنامه ریزی قدرتمند رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد پین ها را از قبل ایجاد و برنامه ریزی کنید. ارسال مکرر پست ضروری است و SocialPilot این کار را بسیار آسان می کند.

برنامه ریزی در پینترست

در مرحله دوم، شما همچنین باید در برخی از نرم افزارهای طراحی خوب سرمایه گذاری کنید فتوشاپ یا کانوا.

در نهایت، به برخی از افزونه‌ها نیز نگاه کنید که می‌توانند در پست‌های رسانه‌های اجتماعی و ارسال هشتگ/کلمه کلیدی به شما کمک کنند. اینها اساساً تا حد زیادی باعث می شوند که لیست فالوورهای شما منفجر شود.

9. با خلاقیت خود دیوانه شوید

خلاقیت در زیرنویس‌ها، هشتگ‌ها و قرار دادن کلمات کلیدی خود (بدون ذکر محتوا یا اینفوگرافیکی که پست می‌کنید) می‌تواند منجر به افزایش بسیار خوبی در تعامل شما شود. این در نهایت به تعداد فالوورهایی که می توانید به هیئت مدیره یا کانال خود داشته باشید تبدیل می شود.

در آن نقطه، ساخت تابلو در Pinterest نیز یک کار خلاقانه است، کاری که نیاز به یک نام خوب و جذاب دارد تا مطمئن شوید که مردم آن را دوست دارند و با آن تعامل دارند.

این ارتباط با ‘محتوای با کیفیت‘ نقطه؛ هرچه محتوا یا پست شما جذاب تر و خلاقانه تر باشد، احتمال اینکه فردی که پست های شما را می بیند یا با آنها ارتباط برقرار می کند شما را دنبال کند بیشتر است. این قانون شماره یک در ایجاد یک پیروی مستحکم است: تمرکز بر کیفیت به جای کمیت.

10. از “بخش های” Pinterest استفاده کنید

Sections یک ویژگی جدید از Pinterest است که امکان دسته بندی بیشتر تابلوها را فراهم می کند.

نامیده می شود اساسا “تابلوهای درون تابلو‘، این به وبلاگ نویس اجازه می دهد تا مخاطبان خاص تری را هدف قرار دهد و به یک جایگاه بسیار خاص توجه کند تا اطمینان حاصل شود که جریان دنبال کننده به سمت هیئت مدیره شما هدایت می شود.

از Pinterest استفاده کنید

این ویژگی خیلی قدیمی نیست، بنابراین می‌توانید با این ویژگی موفقیت‌های اولیه داشته باشید و مخاطبان را وادار کنید تا با نرخ موفقیت بسیار بالاتری نسبت به سایرین، شما را دنبال کنند.

11. سایر حساب های اجتماعی خود را معرفی کنید

به احتمال زیاد، اگر در پینترست هستید و فالوور قابل توجهی دارید، صفحات یا حساب‌های فعالی در سایر محبوب‌ها نیز خواهید داشت. رسانه های اجتماعی پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و دیگران.

برای افزایش بیشتر فالوورهای خود، می‌توانید پلتفرم‌های دیگر خود را در هر پستی که انجام می‌دهید پیوند دهید، که حس «گواهی‌داشتن» را برای مردم تقویت می‌کند. کسانی که برای پست های شما یا هیئت مدیره شما می آیند.

با پیوند دادن همه این حساب‌ها، می‌توانید ترافیک را به سمت آن حساب‌ها هدایت کنید، که برابر با برد-برد است، زیرا دنبال‌کنندگان یا حتی اعضای جدیدی که به آن پیوندها دسترسی دارند، احتمالاً آن کانال‌ها را نیز دنبال می‌کنند.

12. از Pinterest برای تجارت استفاده کنید

اگر قصد کسب درآمد از وبلاگ خود را دارید یا می توانید برای افزایش ترافیک هزینه کنید، استفاده از “پینترست برای تجارت‘، که در آن قابلیتی به نام Rich Pins وجود دارد.

با چهار نوع پین موجود در آن دسته (برنامه، مقاله، محصول، و دستور غذا)، می توانید وب سایت و سایر اطلاعات مرتبط خود را به پین ​​یا پست خود پیوند دهید، که مطابق با آن نمایش داده می شود.

به علاوه، یک مزیت اضافی وجود دارد که از آنجایی که شما اساساً برای آن پول پرداخت می کنید، الگوریتم Pinterest در واقع از Rich Pins حمایت می کند و آنها را در رتبه بالاتری قرار می دهد.، بنابراین شما می توانید خیلی بیشتر از دنبال کنندگان صرف کنید.

نتیجه

اینها فقط برخی از مراحلی هستند که باید انجام دهید تا ترافیک بیشتری را به وبلاگ خود هدایت کنید و اطمینان حاصل کنید که دنبال کنندگان بیشتری دریافت می کنید. بدیهی است که استراتژی‌های بیشتر و حتی ترفندها و هک‌های بیشتری برای انجام کاری برای افزایش فالوورها وجود دارد، بنابراین ما پیشنهاد می‌کنیم در واقع درک کنید که Pinterest چگونه کار می‌کند تا از الگوریتم خود برای بهره‌برداری بهینه از الگوریتم خود برای استفاده حداکثری از آن و البته به دست آوردن فالوورهای بیشتر استفاده کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا