بازی

رگ کد: بهترین رئیس

برای بسیاری از مردم، Code Vein یک تجربه شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز شبیه به Souls بود. Code Vein با تأکید بر کاوش در جهان با یک شریک، سطوح منحصربه‌فرد و حتی رئیس‌های منحصربه‌فرد بیشتری را برای شما و یک دوست ایجاد کرد تا با هم از آن خارج شوید. در حالی که باس های زیادی در طول بازی وجود دارند، تعدادی از آنها احتمالاً برای شما برجسته هستند.


مطالب مرتبط: بهترین لباس ها در Code Vein

اینکه چه چیزی یک رئیس را واقعا عالی می‌کند، مطمئناً جای بحث دارد، اما بهترین از بهترین‌ها طراحی فوق‌العاده‌ای دارند، چالشی منحصربه‌فرد ارائه می‌دهند، و همچنین مطمئن می‌شود که چند ترفند را در آستین خود نگه می‌دارد. این بازی ممکن است اسرار بسیاری را در خود جای دهد، اما تعدادی از بهترین باس ها در این سبک را نیز در خود جای داده است.

گیمر ویدیوی روز

10 باکره متولد شد

The Virgin Born ممکن است رئیس نهایی Code Vein باشد، اما واقعاً آنقدرها هم ترسناک نیست. در حالی که بسیاری از بازی‌های شبیه به سولز دارای مبارزات وحشیانه برای باس‌های نهایی هستند، به نوعی، Code Vein موفق شد یک باس نهایی بسازد که به نظر ابهت‌انگیز، اما در واقع یکی از ساده‌ترین‌ها در بازی است.

طراحی این موجود هولیک فوق‌العاده است، و دقیقاً شبیه همان چیزی است که از یک رئیس نهایی بازی انتظار دارید، اما ترفند شکست دادن آن و اجتناب از بیشتر حملاتش، تهاجمی بودن است. تا زمانی که دقیقاً در نزدیکی رئیس باشید و رو در رو به او حمله کنید، احتمالاً با یک بار تلاش، جانور را از دست خواهید داد.

9 جانشین قفسه سینه

جانشین The Rib Cage Code Vein

در نمونه ای دیگر از طراحی منحصر به فرد اما یک باس فایت وحشیانه آسان، جانشین قفسه سینه احتمالاً ساده ترین باس فایت بازی است، با توجه به اینکه ممکن است در اولین تلاش بتوانید بدون استفاده از هیچ هیل، آن را شکست دهید.

هرکسی که به بازی‌های شبیه به Souls عادت دارد، بلافاصله به ستون‌ها سرنخ می‌زند و از آنها به نفع خود استفاده می‌کند. باز هم، رئیس عالی به نظر می رسد، و احتمالاً به دلیل اینکه از نظر استراتژی در مقایسه با بسیاری از باس های دیگر بازی، کمی منحصر به فردتر است، مستحق چند امتیاز اضافی است.

8 جانشین پنجه

جانشین رگ کد پنجه

اگر به درستی برای جانشین پنجه آماده نشده باشید، ممکن است بیش از چند بار از هم جدا شوید. گربه آتشین تعدادی حمله سریع دارد که می تواند نوار سلامتی شما را بجود، به خصوص اگر برای مبارزه سطح پایینی داشته باشید.

مرتبط: راهنمای هدیه کد ورید نهایی

راه‌هایی برای پنیر کردن مبارزه وجود دارد، اما هنگام درگیر شدن با جانور، این یک درگیری واقعا سرگرم‌کننده است. سرعت و حملات متنوع این موجود، کل مبارزه را جذاب نگه می‌دارد و باعث می‌شود تا به بهترین گزینه برای ضدحمله فکر کنید.

7 پروانه دلیریوم

پروانه دلیریوم کد رگ

برای بسیاری از بازیکنان، این اولین مانع بزرگ بازی است که اگر پروانه‌ها را دوست نداشته باشند، بدتر است. The Butterfly of Delirium آزمون واقعی است که باید بر آن غلبه کنید تا بتوانید مهارت های خود را برای پیشرفت در بقیه بازی به دست آورید. حتی بازیکنانی که تا زمانی که به باس نرسیده بودند، جان خود را از دست نداده بودند، احتمالاً یکی از آنها را اینجا برده بودند.

طراحی خارق‌العاده، ترسناک و مهیج باس دقیقاً همان چیزی است که بسیاری از مردم از این بازی انتظار داشتند. احتمالاً در حین مبارزه مسموم خواهید شد، بنابراین بهتر است راهی برای اضافه کردن آتش به سلاح خود بیاورید تا کفه ترازو به نفع شما منحرف شود.

6 جلاد مهاجم

رگ کد جلاد مهاجم

اگر پروانه دلیریوم اولین مانع بزرگ برای شما در هنگام انجام این بازی نبود، پس احتمالاً جلاد مهاجم این بود. این موجود عجیب حتی برای بازیکنانی که سطح مناسبی دارند به طرز وحشیانه‌ای ضربه می‌زند و دباف آهسته‌ای که رئیس انجام می‌دهد می‌تواند یک چالش جدی باشد.

اگر به کندی مبتلا هستید، مبارزه اساساً به پایان رسیده است. به محض اینکه موجود بسیار دور از محدوده شما باشد، با حمله ای که خسارات زیادی را وارد می کند، دوباره به داخل می جهد. این مبارزه سختی است که برای انجام آن باید بهترین حالت را داشته باشید بدون اینکه بیش از حد سطح بالایی داشته باشید.

5 شوالیه ملکه دوباره متولد شد

کوئینز نایت دوباره متولد شده کد رگ

وقتی برای اولین بار با شوالیه ملکه برخورد کردید، احتمالاً مشکل کمی با رئیس داشتید. دفعه دوم که پس از تولد دوباره با آن روبرو می شوید، ممکن است تغییر کند. این رئیس قادر است قبل از اینکه حتی فرصتی برای دفاع از خود داشته باشید، کمی بیش از حد تهاجمی شود و کاملاً شما را با حملات تحت فشار قرار دهد.

تا زمانی که الگوی رئیس را بشناسید، می‌توانید با سلاحی بسیار آسیب‌رسان او را بگیرید، اما برای اکثر مردم، شما می‌خواهید با سلاحی بروید که به شما اجازه می‌دهد بچسبید و حرکت کنید. این یک مبارزه سخت است که ممکن است بسیاری از بازیکنان را شگفت زده کند که انتظار دیدن دوباره شوالیه را ندارند.

4 پادشاه جمجمه

رگ کد پادشاه جمجمه

تا آنجا که دشمنان انسان‌نما بیشتر می‌شوند، جمجمه کینگ با یک نگاه یکی از جذاب‌ترین آنهاست. این مبارزه همچنین یکی از سرگرم کننده ترین در بازی است زیرا شما را در نبرد با یک شمشیر دوگانه فوق العاده قدرتمند قرار می دهد.

حملات فیزیکی جمجمه کینگ می تواند شما را برای روزها ترکیب کند، بنابراین بهتر است در دفاع بازی کنید تا زمانی که دریچه ای برای انجام چند حمله ببینید. مبارزه پویا شما را مجبور می کند تا قدرت دفاعی خود را خم کنید یا بارها و بارها با رئیس مبارزه کنید.

3 جانشین گلو

جانشین رگ کد گلو

در حالی که بسیاری از افراد به اندازه کافی مهارت دارند که می توانند در بخش اعظم Code Vein با یک ساخت منحصر به فرد بگذرند، Successor of the Throat ممکن است رئیسی باشد که شما را به فکر وادار کند. این باس با برخی از حملات بسیار آسیب رسان مبتنی بر جادو، چالشی سخت را ارائه می دهد.

موارد مرتبط: Code Vein: بهترین سلاح ها، رتبه بندی شده

اگر در مواجهه با وضعیت نشت که باعث می‌شود دسترسی کمتری به ichor برای حملات ویژه داشته باشید، این مبارزه چالش‌برانگیزتر می‌شود. فرقی نمی کند ساختار و سطح شما باشد، شکست دادن این رئیس یک نقطه غرور جدی است.

2 تیغه دار و توپ انداز

Blade Bearer و Cannoneer Code Vein

اگر به نحوی در اولین تلاش موفق شدید در این مبارزه موفق شوید، شایسته مدال هستید. دقیقاً مانند مبارزه نمادین Ornstein و Smough از Dark Souls، Blade Bearer و Cannoneer چالشی سخت را ارائه می دهند که غلبه بر آن به مهارت زیادی نیاز دارد.

خوشبختانه، این بازی به شما این امکان را می‌دهد که با یک شریک، رئیس‌ها را به عهده بگیرید، بنابراین اگر خوش شانس باشید، توجه به این که هر دو رئیس مشغول باشند، ممکن است مشکلی ایجاد نکند. اگر بدشانس باشید، هر دو رئیس شما را به تنهایی هدف قرار می دهند بدون اینکه تسلیم شوید، چیزی که در صورت سقوط شریک زندگی شما یک اطمینان بی رحمانه است.

1 جوزو میدو

Juzo Mido Code Vein

فقط یک چیز خارق العاده در مورد مبارزه شمشیر وحشیانه با یک بی رحم درشت وجود دارد. مقابله با Juzo Mido یک هیجان مطلق و یک باس فایت است که بسیاری از بازیکنان در طول بازی آرزوی آن را داشتند. همچنین از منظر داستان و داستان نیز یک مبارزه فوق العاده است.

این رئیس طراحی فوق العاده را با یک مبارزه جدی اما منصفانه ترکیب می کند. مانند بسیاری از باس‌های دیگر، نکته کلیدی در اینجا این است که الگوهای حمله را کشف کنید تا از ضربات شمشیر با آسیب‌های زیاد جلوگیری کنید و در عین حال چند ضربه از خودتان وارد کنید.

بعدی: Code Vein: The Best Builds, Ranked

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا