ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت Dogecoin با افزایش 13 درصدی DOGE در یک هفته – اینجاست که DOGE اکنون به کجا می‌رود

منبع: TradingView

قیمت Dogecoin در 24 ساعت گذشته 6 درصد افزایش یافته است، به طوری که جهش آن به 0.075820 دلار امروز نیز نشان دهنده افزایش 13 درصدی در یک هفته است.

رشد DOGE در حالی رخ می‌دهد که کل بازار ارزهای دیجیتال در روز گذشته 4 درصد افزایش یافته است، و احساسات سرمایه‌گذاران احتمالاً با اقدامات انجام شده در ایالات متحده برای تثبیت وضعیت مالی First Republic Bank که با احتمال سقوط مواجه شده بود، تقویت شده است.

قیمت فعلی Dogecoin همچنین به این معنی است که علیرغم کاهش 10 درصدی در ماه گذشته، از ابتدای سال تاکنون حدود 7.5 درصد افزایش یافته است.

دستاوردهای این هفته آن را پایه محکمی برای رشد بیشتر در ماه های آینده فراهم می کند و با توجه به اینکه حامیان Dogecoin همچنان برای نوعی ادغام توییتر تلاش می کنند، سال 2023 می تواند سال بسیار مثبتی برای توکن میم باشد.

پیش‌بینی قیمت Dogecoin با افزایش 13 درصدی DOGE در یک هفته – اینجاست که DOGE اکنون به کجا می‌رود

اندیکاتورهای DOGE در موقعیتی قرار دارند که ممکن است افزایش قابل توجهی در راه باشد.

به عنوان مثال، همانطور که نمودار زیر نشان می دهد، شاخص قدرت نسبی سکه (بنفش) از نزدیک به 20 (اشباع فروش) چند روز پیش به نزدیک به 50 افزایش یافته است و به نظر می رسد در روزهای آینده به شتاب ادامه خواهد داد.

1679052060 646 پیش‌بینی قیمت Dogecoin با افزایش 13 درصدی DOGE در یک
منبع: TradingView

علاوه بر این، میانگین متحرک 30 روزه آن (قرمز) به زیر میانگین 200 روزه (آبی) کاهش یافته است، که به این معنی است که به زودی موعد افزایش دیگری بالاتر از میانگین بلندمدت خواهد بود.

و با توجه به اینکه DOGE امروز از ضررهای سه‌شنبه و چهارشنبه بهبود می‌یابد، واقعاً به نظر می‌رسد که شرایط برای یک اصلاح خوب به سمت بالا آماده است.

بخشی از دلیل سقوط DOGE در اواسط هفته این بود که محققان شرکت امنیت سایبری Halborn یک آسیب‌پذیری روز صفر را در کد Dogecoin و همچنین در حدود 280 شبکه بیشتر کشف کردند.

این آسیب‌پذیری، عوامل مخرب را قادر می‌سازد تا به گره‌ها حمله کرده و آنها را آفلاین کنند.

و در حالی که توسعه دهندگان Dogecoin قبلاً این باگ را قبل از افشای Halborn (دوشنبه 13 مارس) اصلاح کرده بودند، DOGE همچنان در پاسخ به آن سقوط کرد.

اکنون فقط در حال بهبود است و برای برخی احتمالاً یک توکن بسیار کم ارزش باقی مانده است.

این تا حد زیادی به این دلیل است که احتمال واقعی وجود دارد که توییتر پرداخت های DOGE را در مقطعی در آینده به شکلی معرفی کند.

اینکه ماسک از زمانی که برای اولین بار پیشنهاد خرید این شبکه اجتماعی را مطرح کرد، این احتمال وجود دارد که این احتمال وجود داشته باشد.

علاوه بر این، گزارش‌های ژانویه نشان داد که توییتر برنامه‌های خود را برای معرفی پرداخت‌های دیجیتال در پلتفرم خود تسریع کرده است.

در حالی که پرداخت‌های مبتنی بر فیات احتمالاً در اولویت قرار می‌گیرند، منابعی از داخل شرکت گفته‌اند که گزینه‌های ارزهای دیجیتال در جایی پایین‌تر اضافه خواهند شد.

بنابراین با توجه به میزان حمایت ماسک از Dogecoin، شکی وجود ندارد که اگر گزینه‌های پرداخت رمزنگاری در توییتر معرفی شوند، شامل DOGE نیز می‌شوند.

نیازی به گفتن نیست که معرفی پرداخت‌های DOGE در توییتر برای توکن میم بسیار زیاد خواهد بود و احتمالاً در پاسخ به آن قیمت آن بالا می‌رود.

سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که در صورت ورود کل بازار به منطقه‌ای صعودی‌تر، آن را به سطوحی که بیش از یک سال ندیده بود، با بالاترین قیمت 0.731578 دلاری که در طول تاریخ ندیده بود، پیش بینی کنند.

در حال حاضر، میانگین پیش‌بینی‌های تحلیلگران نشان می‌دهد که قیمت DOGE در پایان سال حدود 0.10 دلار است که باعث افزایش 32.8 درصدی نسبت به قیمت فعلی آن می‌شود.

البته، DOGE می تواند تا پایان سال حتی بالاتر از این باشد داده های این ماه نشان می دهد که نهنگ ها میلیون ها دلار در DOGE خریداری می کنند و دارایی های خود را از مبادلات خارج کنند.

در عین حال، به دیدن ادامه می دهد لیست های جدید از صرافی ها، و همچنین تعداد ثابتی از آدرس های کیف پول فعال.

اکنون Dogecoin را بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا