ارز دیجیتال

بنیانگذاران Failed Three Arrows پلتفرم معاملاتی را برای ادعاهای ورشکستگی راه اندازی کردند – آنچه باید بدانید در اینجا آمده است

منبع: Adobe/Christophe Fouquin

سو ژو و کایل دیویس، دو بنیانگذار صندوق سرمایه گذاری رمزنگاری که اکنون ورشکسته شده است، Three Arrows Capital، پلتفرم جدیدی را برای تجارت دعاوی ورشکستگی مرتبط با رمزارز راه اندازی کرده اند.

سو ژو، مدیرعامل سابق Three Arrows Capital (3AC) در روز پنجشنبه در توییتر اعلام کرد که پلتفرم معاملاتی جدید با نام Open Exchange از قبل لیست انتظار خود را برای کاربران علاقه مندی که می خواهند ادعاهای خود را برای فروش قرار دهند باز کرده است.

با توجه به توییتی از Open Exchange که توسط Zhu به اشتراک گذاشته شد، پلتفرم جدید به اولین بازار در جهان برای چنین معاملاتی تبدیل خواهد شد. این توییت اضافه کرد که هدف پس از راه‌اندازی و راه‌اندازی بازار مطالبات، تبدیل شدن به «رادیکال‌ترین شفاف‌ترین بازار در جهان» است. [centralized exchange]”

“ما کامل نبودیم”

سو ژو در تاپیک توییتری خود از این فرصت استفاده کرد و به چند ماه گذشته فکر کرد. او آن را “یک دوره تاریک” نامید و افزود: “ما در نحوه برخورد با پیامدها کامل نبودیم، اما مصمم بودیم که هر کاری که می توانیم انجام دهیم.”

به عنوان دلیل خود برای ایجاد بازار جدید، بنیانگذار 3AC گفت که او و دیویس احساس کردند که باید «چیزی بسازند که تمام درد/درس‌ها را می‌گیرد و از آن برای پیشبرد کریپتو استفاده می‌کند».

او در ادامه اعتراف کرد که سقوط صرافی کریپتو FTX فرصتی را برای یک صرافی جدید با “یک رابط تجاری عالی” ایجاد کرد و گفت ادعاهای طلبکاران از FTX و سایر شرکت های رمزنگاری شکست خورده احتمالاً به بازار جدید سرازیر می شوند.

ما در مورد چندین طرح با طلبکاران صحبت کردیم. و هرکسی که با آنها صحبت می‌کردیم فکر می‌کردند که این روش عاقلانه‌ترین راه برای استفاده از منابع موجود، همه درس‌های دردناک و کمک به ارزهای دیجیتال است.»

شایعاتی که از ژانویه منتشر شده است

شایعاتی مبنی بر اینکه دو بنیانگذار 3AC در حال کار بر روی نوع جدیدی از صرافی برای داد و ستد ادعا بودند، در ماه گذشته منتشر شد. در آن زمان، کالین وو، روزنامه‌نگار ارزهای دیجیتال گزارش داد که این دو شریک در حال حاضر ۲۵ میلیون دلار برای این پروژه جمع‌آوری کرده‌اند، که در آن زمان از نام مکان‌گردان «GTX» استفاده می‌کرد.

سو ژو وقتی در آن زمان در مورد آن سوال شد گفت: “بله، نظری ندارم، فقط مشغول ساختن آن هستم.”

واکنش های متفاوت در جامعه

با این حال، با قضاوت از واکنش‌ها در توییتر، جامعه کریپتو از پروژه جدید متقاعد نشده است:

برخی همچنین از ژو پرسیدند که چه چیزی باعث می‌شود او فکر کند که پس از «محکومیت نابجا» که منجر به سقوط 3AC شد، واجد شرایط انجام یک صرافی است:

دیگران این پروژه را مسخره کردند و پرسیدند که آیا ادعاهای خود ژو و کایل علیه 3AC نیز در بازار معامله خواهد شد؟

Three Arrows Capital یکی از برجسته‌ترین صندوق‌های تامینی و شرکت‌های تجاری در صنعت کریپتو بود، اما این شرکت در ژوئن سال گذشته با رسیدن قیمت‌های کریپتو به پایین‌ترین حد خود، سقوط کرد.

سو ژو قبلاً اعتراف کرده بود که این صندوق شرط‌بندی‌های گسترده‌ای را روی افزایش مداوم قیمت‌های کریپتو انجام داده است که اشتباه بود. معامله‌گر کریپتو در آن زمان به‌عنوان معتقد به نظریه موسوم به «ابر چرخه» نیز شناخته می‌شد، نظریه‌ای که بر این باور بود که پذیرش کریپتو به رشد خود ادامه می‌دهد و بازار نزولی جدیدی نخواهد آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا