شبکه های اجتماعی

5 ایده جدید پین برای هدایت ترافیک Pinterest دیوانه وار

پین های تازه. اگر آنها بخشی از استراتژی بازاریابی پینترست شما برای سال 2023 نیستند، اگر قصد دارید ترافیک پینترست را به پست وبلاگ خود هدایت کنید، باید این کار را انجام دهید.

در ظاهر، به راحتی می توان فهمید که چرا Pinterest پین های تازه را ترجیح می دهد: یکی از دلایل اصلی مراجعه کاربران به Pinterest، کشف محتوا و ایده های جدید است.

حال، سناریویی را تصور کنید که در آن، به عنوان یک کاربر پینترست، محتوای یکسانی را به طور مکرر در فید خود مشاهده کنید. این دقیقاً باعث نمی شود که شما بخواهید برگردید، درست است؟

طبیعتاً، اولین فکری که وقتی از ترجیح Pinterest برای پین‌های تازه مطلع شدم، به ذهنم خطور کرد، ایجاد یک جریان ثابت‌تر از پین‌های جدید بود. برای من – و من برای بسیاری دیگر نیز مشکوکم – این به معنای پین های بیشتر با یک تصویر و متن بود که به یک پست وبلاگ اشاره می کرد.

این استراتژی مطمئنا کمک کرده است. اما باز هم، هنگام استفاده از پینترست برای کسب و کار، بسیار مهم است که اول از همه به کاربر فکر کنید.

بنابراین سوال برای من این شد: آیا کاربر واقعاً می‌خواهد 10 یا 20 پین مشابه با عنوان یا تصویر پس‌زمینه کمی متفاوت ببیند؟ در ذهن من، پاسخ “نه” بود.

در بازاریابی محتوا، روند تولید محتوا در قالب های مختلف بوده است. برخی از مردم می خواهند پست های وبلاگ را بخوانند، در حالی که برخی دیگر می خواهند فیلم تماشا کنند یا به پادکست گوش دهند.

همین اصل را می توان برای Pinterest اعمال کرد، جایی که کاربران مختلف انواع مختلفی از محتوا را ترجیح می دهند.

این انواع می توانند شامل اینفوگرافیک ها، لیست ها، نمودارها، جداول و نمودارها (فقط به نام چند) باشند. و به عنوان یک خالق پینترست، ضروری است که به کاربران آنچه می‌خواهند بدهیم.

در این پست، من ایده هایی را برای انواع مختلف پین ارائه خواهم کرد که فراتر از قالب اصلی “تصویر با پوشش متن” است.

تجربه من این بوده است که کاربران عاشق این نوع محتوا هستند. آنها به احتمال زیاد آن را ذخیره می کنند و مهمتر از همه، احتمال بیشتری دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت شما بازدید کنند. در واقع، تمام پین های برتر اخیر من در این دسته قرار می گیرند.

بدون مقدمه، بیایید شیرجه بزنیم!

نوع پین شماره 1: پین های ساده اینفوگرافیک

جای تعجب نیست که اینفوگرافیک ها به طور مداوم در Pinterest عملکرد خوبی داشته اند. وقتی کسی تمایلی به شیرجه رفتن در یک پست طولانی ندارد یا فقط در مرحله تحقیق است، می توانند به راحتی پین را برای مصرف بعدی ذخیره کنند.

اما چیزی که ممکن است تعجب آور باشد این واقعیت است که گرافیک های اطلاعاتی بسیار ساده می توانند به همان خوبی همتایان پیچیده تر خود کار کنند.

همچنین، لازم نیست هر بار که می‌خواهید یک طراح گرافیک را بسازید، استخدام کنید.

Canva ده ها قالب اینفوگرافیک دارد که می توانید با 10 یا 15 دقیقه کار آنها را سفارشی کنید. نمونه ای از یک الگوی ساده اینفوگرافیک این راهنمای پخت استیک است:

نمونه هایی از پین ها

در واقع، من به سرعت این الگو را برای ایجاد یک اینفوگرافیک در مورد قوانین مالی اصلاح کردم:

قوانین غیر شست

این URL اکنون بیش از 128000 ذخیره دارد.

من اینفوگرافیک ها را به عنوان گرافیک هایی دسته بندی می کنم که کل یک ایده یا پست را در یک تصویر نشان می دهند. این اطلاعات ذخیره‌های زیادی می‌کند و بنابراین به Pinterest می‌گوید که محتوا ارزشمند است.

و در حالی که نرخ کلیک برای اینفوگرافیک ها نسبت به سایر انواع پین ها کمتر است، اما تمایل دارند به افراد زیادی دسترسی پیدا کنند.. این بدان معناست که آنها همچنان تعداد قابل توجهی از بازدیدکنندگان را به سایت شما خواهند آورد.

نوع پین شماره 2: پین های لیست

برخی از پین های برتر من – از نظر ذخیره و کلیک روی پیوند – پین های لیست هستند.

خوشبختانه، ایجاد پین‌های لیست آسان‌تر نبود، زیرا حاوی یک عنوان و یک لیست هستند.

این روش برای هر پست لیستی که در وبلاگ خود دارید عالی عمل می کند. فقط موارد مختلف لیست را در پست بگیرید و آنها را در یک تصویر جاسازی کنید.

به عنوان مثال، با گذشت زمان، من چندین پین لیست برای پستی که در مشاغل مختلف آنلاین دارم ایجاد کرده ام که منجر به بیش از 60000 ذخیره کل در URL شده است.

33-مجازی-آنلاین-دویدن

در حالی که این روش برای پست‌های خاص لیست عالی عمل می‌کند، اغلب، می‌توانید پین‌های لیست را بر اساس بخشی از یک پست ایجاد کنید که پست فهرست اختصاصی نیست..

به مثال استیک پایبند باشید: همراه با دستور غذا، ممکن است بخشی در پست در مورد نکاتی برای تهیه استیک عالی داشته باشید. حتی کوتاه، این لیست از نکات می تواند نوع دیگری از پین را ایجاد کند که کاربران دوست دارند آن را ذخیره کنند.

پین شماره 3: نمودارها، جداول و پین های گراف

نمودارها، جداول و نمودارها راه دیگری برای ارائه اطلاعاتی هستند که برای کاربران Pinterest مفید است.

آنچه شما به دنبال آن هستید ایده هایی هستند که با هدف پست وبلاگ شما همپوشانی دارند.

به عنوان مثال، یک پست در مورد پخت استیک می تواند نموداری در مورد دمای مختلف برای پخت استیک و زمان تخمینی پخت مورد نیاز برای هر دما داشته باشد.

این به شما زاویه دیگری و کلمات کلیدی بیشتری برای رتبه بندی بالقوه برای جذب خوانندگان به وب سایت شما می دهد.

نمودارها و جداول بسیار مرتبط هستند که راه دیگری برای نمایش آسان اطلاعات مفید ارائه می دهند.

من متوجه شده ام که جداول مقایسه به خوبی انجام می شود.

یک نکته خوب در اینجا این است که به نوار جستجوی Pinterest بروید و کلمه کلیدی اصلی خود را به اضافه عبارت “در مقابل” وارد کنید. این به شما مقایسه های مختلفی را نشان می دهد که کاربران به طور فعال در پینترست جستجو می کنند.

استیک

از آنجایی که این اطلاعاتی است که کاربران فعالانه آن را جستجو می کنند، ایده بدی نیست که بخش هایی را در مقاله خود در مورد این موضوعات خاص درج کنید.

به عنوان مثال، در مقاله «نحوه گریل کردن استیک»، ممکن است بخواهید بخشی در مورد تفاوت بین کباب کردن استیک دامن و استیک کناری داشته باشید.

مزیت ثانویه در اینجا این است که می توانید نمودارهای مقایسه طراحی شده خود را در محتوای خود جاسازی کنید، که یکی دیگر از عناصر بصری قدرتمند و مفید را برای محتوای درون صفحه شما ایجاد می کند (و تمایل به ذخیره های زیادی دارد).

یک مثال این نمودار از درصدهای بودجه پیشنهادی است که در یک پست وبلاگ جاسازی کردم.

دیو رامسی

این URL به تنهایی اکنون بیش از 90000 بار ذخیره شده است، با اکثریت از نمودار بالا که در محتوا جاسازی شده است.

نوع پین شماره 4: پین های چک لیست

یکی دیگر از مفاهیم ساده پین ​​که کاربران عاشق دیدن آن هستند، چک لیست ها است. “چک لیست” را در Pinterest جستجو کنید، و به سرعت متوجه خواهید شد که این ایده در بسیاری از موارد مختلف قابل اجرا است.

چک لیست

سعی کنید یک کلمه کلیدی در جلو یا قبل از عبارت اضافه کنید تا ایده های بیشتری برای چک لیست هایی که می توانید ایجاد کنید به دست آورید.

چک کردن آشپزی

برای پشتیبانی از یک چک لیست خاص، نیازی به ایجاد یک پست وبلاگ مستقل ندارید. افزودن بخشی که شامل چک لیست است – چه به یک پست جدید چه محتوای موجود – می تواند یک عنصر بصری خوب به یک پست اضافه کند. و به خواننده چیزی برای صرفه جویی بدهید.

یک مثال شخصی از حساب من، و یکی از پین های با عملکرد برتر من در تمام دوران، یک چک لیست مالی سالانه است.

سالانه-مالی-چک لیست

کار بر روی ایده های پین تازه تلاش زیادی می کند. علاوه بر این، اگر حساب‌های پینترست چندین مشتری برای مدیریت دارید، خود را آماده کنید تا دیوانه شوید یا…

با استفاده از قابلیت برنامه ریزی Pinterest در SocialPilot، به راحتی چندین حساب Pinterest و سلامت عقل خود را مدیریت کنید. اکنون فقط به ایده های پین ها زود فکر نکنید، بلکه آنها را زودتر از موعد در تابلوهای متعدد برنامه ریزی کنید. بیشتر روی ایجاد محتوای با کیفیت تمرکز کنید، زیرا SocialPilot پین ها را به طور خودکار برای مشتریان شما به موقع منتشر می کند.

برنامه ریزی پینترست SocialPilot

آزمایشی 14 روزه خود را شروع کنید

نوع پین شماره 5: پین های ویدئویی

پین های ویدئویی چیزی است که من به تازگی شروع به آزمایش کرده ام. اما به عنوان یک کاربر پینترست، از آنها لذت می برم.

پین های ویدئویی زمانی که چیزی بصری را نشان می دهید بهترین کار را دارند. به عنوان مثال، برای راهنمای پخت استیک ما، می‌توانیم یک ویدیوی کامل از فرآیند تهیه کنیم.

Delish.com دقیقاً این کار را در پین زیر انجام داد:

پین ویدیویی

همچنین می توانید زوایای مختلفی را در نظر بگیرید که مراحل بعدی پخت یک استیک را تجزیه می کند. به عنوان مثال، چگونه به درستی یک استیک را مزه دار کنیم یا علائم گریل عالی ایجاد کنیم – که هر دو چیزی است که کاربران معمولاً به دنبال آن هستند.

به نوبه خود، یک پست شما می تواند طیف گسترده ای از کلمات کلیدی را دنبال کند.

خلاصه

اگر می‌خواهید در پینترست به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید، این انواع مختلف پین‌ها را امتحان کنید.

به عنوان مثال، اگر هدف شما ایجاد هشت پین جدید مختلف در هر پست است، ممکن است آن هدف را به چهار پین پوشش متنی، یک اینفوگرافیک، دو پین لیست و یک جدول مقایسه تقسیم کنید.

علاوه بر این، از انواع مختلف پین برای گسترش کلمات کلیدی که پین ​​شما می تواند به طور بالقوه برای آنها رتبه بندی کند، استفاده کنید. یک نکته خوب این است که برای زیر سربرگ های مختلف محتوای خود پین ایجاد کنید.

با استفاده از مثال استیک، خرابی پین شما می تواند به صورت زیر باشد:

  • پین همپوشانی متن شماره 1: نحوه گریل کردن استیک
  • پین همپوشانی متن شماره 2: نحوه گریل کردن استیک عالی روی یک گریل گازی
  • پین روکش متن شماره 3: بهترین ماریناد استیک کبابی
  • پین روکش متن شماره 4: نحوه گریل کردن یک استیک متوسط ​​نادر
  • پین اینفوگرافیک: راهنمای گام به گام برای کباب کردن استیک
  • جدول شماره 1: راهنمای دمای استیک
  • چک لیست: طرز تهیه استیک برای گریل
  • پین ویدیویی شماره 1: نحوه درست کردن علامت های الماس روی استیک کبابی

اکنون شما فقط از هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی (“چگونه یک استیک را کباب کنیم”) به چندین کلمه کلیدی که می تواند بازدیدکنندگان را به سایت شما بیاورد، رفته اید. علاوه بر این، برای رسیدن به این هدف، لازم نیست یک پست وبلاگ جداگانه ایجاد کنید.

اما، ایجاد پین های تازه کار بیشتری می طلبد. و اگر شما یک بازاریاب رسانه های اجتماعی هستید که حساب های Pinterest چندین مشتری را مدیریت می کند، می تواند بسیار خسته کننده باشد.

برای مدیریت بهتر چندین اکانت Pinterest و سلامت عقل خود، می توانید از ابزارهای مختلف Pinterest استفاده کنید. به عنوان مثال، SocialPilot، یک ابزار بازاریابی Pinterest، به شما کمک می‌کند تا پین‌ها را در تابلوهای متعددی از قبل برنامه‌ریزی کنید.

ابزارهای بازاریابی پینترست شما را قادر می‌سازد تا روی ایجاد محتوای باکیفیت تمرکز بیشتری داشته باشید زیرا از انتشار خودکار پین‌ها برای مشتریان شما مراقبت می‌کند.

نکته پایانی، اگر جایگاه شما دوستانه Pinterest است. امروز بهترین راه برای وارد کردن ترافیک ویروسی از Pinterest در سال 2021 است. بنابراین مطمئن شوید که از 5 نوع پین پیشنهادی در استراتژی Pinterest خود استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا