شبکه های اجتماعی

اپل برنده جایزه پادکست اپل 2022 را معرفی کرد

سیب اخیراً بهترین برنامه های سال 2022 را در سراسر دستگاه های خود معرفی کرده است. و اکنون برنده مسابقه را نیز اعلام کرده است پادکست های اپل جایزه طبق پست اتاق خبر در وب سایت اپل، برنده اپل در سال 2022 پادکست ها جایزه مجموعه تاریخ روایی تحسین شده اسلیت است که برای آخرین فصل آن، Roe v. Wade، توسط سردبیر اجرایی Slate سوزان متیوز میزبانی می شود.

Slow Burn: برنده جایزه پادکست اپل

این فصل چهار قسمتی که در ژوئن 2022 منتشر شد، رویدادهای منتهی به تصمیم دادگاه عالی در سال 1973 را بررسی می‌کند و به شنوندگان دیدگاهی عمیق در مورد این موضوع جهانی و به موقع حقوق بشر ارائه می‌کند. اپل این را می گوید سوزاندن آهسته یکی از محبوب ترین نمایش های تمام دوران در پادکست های اپل است.

دو فصل اول سریال توسط لئون نیفخ میزبانی می شود و به ترتیب رسوایی های واترگیت و کلینتون-لوینسکی را پوشش می دهد. فصل‌های دیگر زندگی خلاق و مرگ غم‌انگیز دو تن از مشهورترین رپرهای جهان، Notorious BIG و Tupac Shakur، و همچنین شورش‌های LA (هر دو توسط جوئل اندرسون) را پوشش می‌دهد. قدرت و برجستگی دیوید دوک (به میزبانی جاش لوین)؛ و جاده جنگ عراق (به میزبانی نورین مالون). تمام هفت فصل به صورت رایگان در پادکست های اپل در دسترس است.

اپل همچنین گفت که کاربران همچنین می توانند شش مورد را کاوش کنند آهسته سوزاندن اضافی — قسمت‌های کاملاً جدید به‌صورت رایگان منحصراً در پادکست‌های اپل موجود است که دیدگاه‌های جدید و بینش عمیق‌تری ارائه می‌دهد. شنوندگان می توانند در مورد ساخت آن بشنوند سوزاندن آهسته: رو در مقابل وید، داستان‌های شخصی که قبلاً شنیده نشده بود، مصاحبه‌های بعدی طولانی با شخصیت‌های سریال، و گفتگوی میزگردی درباره تکامل دادگاه عالی با حضور کارشناسان حقوقی اسلیت.

پادکست های اپل در 175 کشور و منطقه به صورت رایگان در iPhone، iPad، Mac، Apple Watch، Apple TV، HomePod و HomePod mini، CarPlay، iTunes در ویندوز، Amazon Alexa و دیگر بلندگوهای هوشمند و سیستم های خودرو در دسترس است.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا