ارز دیجیتال

مدیر عامل Fetch.ai درباره راه‌اندازی نقشه راه 2023 و Micro Agent – آینده هوش مصنوعی و رمزنگاری اطلاعاتی را به اشتراک می‌گذارد؟

منبع / سام کولینگ

ظهور ChatGPT و Google Bard در سال جاری باعث افزایش علاقه به فناوری هوش مصنوعی (AI) شده است و بازارهای ارزهای دیجیتال هیچ چیزی را از دست نداده اند.

«روایت هوش مصنوعی» فوریه شاهد افزایش ارزش پروژه‌های هوش مصنوعی مبتنی بر بلاک چین بود. Fetch.ai به عنوان برترین اکوسیستم هوش مصنوعی در فضا، شاهد افزایش چشمگیر 550 درصدی بود زیرا وعده ایجاد چارچوب غیرمتمرکز هوش مصنوعی P2P کشش زیادی به دست آورد.

این هرگز مهمتر از این نبوده است، زیرا فناوری هوش مصنوعی به طور فزاینده ای در دستان “پنج نفر بزرگ” متمرکز شده است.

مدیرعامل Fetch.ai در گفتگوی اختصاصی با Cryptonews همایون شیخ به بحث در مورد عوامل خرد، نقشه راه Fetch.ai 2023 و اقدام انفجاری قیمت $FET نشستیم.

علیرغم زمستان سخت رمزنگاری برای کل صنعت، بازگشت سرسام آور FET $FET یک رای اعتماد بزرگ به ساخت اکوسیستم چند ساله Fetch.ai بوده است.

مدیرعامل Fetch.ai می گوید: رالی 550% FET “به موقع” است

همایون توضیح داد که چرخه های بازار چگونه بر پروژه تأثیر می گذارد.

Fetch.ai بیش از چهار سال است که وجود داشته است، و در این مدت، ما چندین چرخه تبلیغاتی و گاوهای زیاد را پشت سر گذاشته‌ایم. [and] بازارهای نزولی، گفت شیخ.

هوش مصنوعی از زمان آغاز به کار ما در قلب این ماموریت بوده است، بنابراین ما خوشحالیم که اکنون توجه عمومی را به خود جلب کرده است.

“از دیدگاه ما، ChatGPT و هوش مصنوعی مولد یک لحظه “آها” را برای بسیاری از مردم فراهم کرده است که اکنون می توانند تصور کنند که چگونه کار و زندگی آنها ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد و چگونه مدل های تجاری می توانند مختل شوند.

و این فناوری‌ها نوک کوه یخ هستند. در Fetch.ai، فناوری عامل ما می تواند به طور مستقل از طرف کاربران و از طرف سایر نمایندگان، یاد بگیرد، شهود کند و اقدام کند.”

بنابراین برای ما، شکست [AI] روایت به موقع است و ما امیدواریم که به گسترش داستان ادامه دهیم.”

در واقع، رالی به‌موقع 550% FET دلار تنها چند هفته قبل از راه‌اندازی Fetch.ai 2023 انجام شد.

ریز عاملها توانمندسازهای یک اقتصاد جدید هستند

نقشه راه بسیار مورد انتظار نشان داد که Fetch.ai در سال جاری یک پروتکل جدید ابتکاری را برای معرفی ریز عامل ها به کار خواهد گرفت. Humayun چگونگی ایجاد شبکه P2P از عوامل اقتصادی خودمختار (که اساساً ربات‌های هوش مصنوعی P2P هستند که برای خودکارسازی عملکردهای تجاری و صنعتی خاص آموزش داده شده‌اند) شکسته شد.

«چارچوب عامل اقتصادی خودمختار (AEA) … اولین نگاهی اجمالی به آنچه می توانید انجام دهید را نشان داد [AI] فناوری عامل اما ما متوجه شدیم که باید بر منحنی یادگیری پرشیب AEA ها غلبه کنیم و به انتقال آسان از معماری میکروسرویس های Web2 کمک کنیم – عوامل میکرو برای مقابله با این چالش متولد شدند.

مانند میکروسرویس‌ها، ریز عامل‌ها منطق تجاری دامنه خاص هستند که می‌توانند برای دستیابی به منطق تجاری بالاتر با سایر ریز عامل‌ها همراه شوند. و برخلاف میکروسرویس ها، ریز عامل ها به طور طبیعی بین سازمانی هستند و می توانند از شبکه باز Fetch برای جستجو و کشف یکدیگر استفاده کنند.

عوامل خرد نیز مشابه AEA ها هستند، جایی که نمایندگان دارای هویت های منحصر به فرد هستند و به طور مستقل از طرف انسان، سازمان یا بازیگران ماشین خود برای انجام وظایف کدگذاری شده در منطق تجاری خود عمل می کنند.

در هسته خود، ریز عامل ها به توسعه دهندگان جدید این امکان را می دهند که به سرعت پروژه ها را به صورت افقی مقیاس کنند. ساختن مراحل اولیه به آسانی ساخت ریزسرویس‌های مدولار هوش مصنوعی P2P به جای نیاز به توسعه AEAهای پیچیده‌تر از همان ابتدا خواهد بود.

مدیر عامل شرکت Fetch.ai در ادامه توضیح داد که در واقع، Fetch.ai معتقد است که ریزعوامل قرار است رشد عظیم اکوسیستم را باز کنند.

همایون گفت: «ما می بینیم که عوامل خرد به توانمندسازی یک اقتصاد جدید تبدیل می شوند… از نظر روحی به چشم انداز اصلی شبکه جهانی وب که در آن اقتصاد همتا به همتا ارزش مشترک بین شرکت کنندگان ایجاد می کند، نزدیک تر می شوند.

این مدل‌های جدید کسب‌وکار همتا به همتا، تحت پوشش، از شبکه‌ای از سرویس‌های مستقل هوشمند بهره می‌برند که توسط عوامل میکرو Fetch.ai ارائه می‌شوند.

این پلتفرم باز خدمات مستقل هوشمند، اقتصاد همتا به همتای جدیدی را بدون واسطه در زمینه تحرک، خدمات خانگی، امور مالی و بسیاری دیگر از بخش‌های عمودی نیرو می‌دهد.»

ظاهراً اشاره ای به همکاری اخیر با غول لوازم صنعتی بوش دارد که شاهد راه اندازی بنیاد Fetch.ai با هدف تشویق به پذیرش راه حل صنعتی هوش مصنوعی خواهد بود.

شیخ افزود: “ما در حال کار بر روی برنامه های کاربردی در برخی عمودی ها هستیم که در ماه های آینده منتشر خواهند شد.”

“Binance Bicasso NFT را به عنوان یک دارایی مالی تایید می کند”

یکی دیگر از مؤلفه های کلیدی نقشه راه پروژه 2023 که جامعه Fetch.ai را هیجان زده می کند، خبر آمدن سازگاری NFT به کیف پول Fetch.ai است.

این به دنبال آزمایش اولیه Fetch.ai پیرامون هنر هوش مصنوعی است که باعث شده است اکوسیستم در نمایشگاه های چشمگیر AEA مانند CoLearn Paint شرکت کند.

Humayun در مورد سازگاری NFT که به کیف پول‌های Fetch.ai ارائه می‌شود، اهمیت NFT‌ها برای Web3 و کشش رو به رشد پیرامون هنر هوش مصنوعی را برجسته کرد.

شیخ گفت: «Binance Bicasso اهمیت NFT را به عنوان یک دارایی مالی در Web3 تأیید می کند.

ما مدت‌هاست که کیف پول Fetch.ai را به‌عنوان دروازه‌ای برای تجربه Web3 می‌دانیم و درست به نام آن، به عنوان یک مرکز مالی برای نگهداری دارایی‌های مختلف عمل می‌کند. با در نظر گرفتن این موضوع، NFT دارایی است که باید در دسترس باشد.”

پیش بینی قیمت FET

1679066817 870 مدیر عامل Fetchai درباره راه‌اندازی نقشه راه 2023 و Micro
TradingView / FET USDT

با چنین اخبار صعودی در مورد پروژه و بینش عالی از یک رهبر در این بخش، سال 2023 سال فوق العاده ای برای Fetch.ai خواهد بود. در ادامه بخوانید تا Cryptonews.com قیمت FET را برای ماه مارس تجزیه کند.

توکن اصلی Fetch.ai $FET، در حال حاضر با قیمت 0.429 دلار معامله می شود (تغییر 24 ساعته +1.80٪).

FET پس از پایان یافتن هیاهوی روایت AI، FET را در یک الگوی اصلاحی چالش برانگیز قرار داد، از پشتیبانی خط روند پایین تر عقب نشینی می کند.

رالی عظیم +22 درصد از روز دوشنبه شاهد بازگشت FET به بالاتر از MA 20 روزه است که اکنون در حال شکل گیری پایه محکمی است.

با پایان یافتن هفته‌های اصلاحی، اگر گاوها بتوانند مقاومت مداوم را در 0.50 دلار بشکنند، جهش فصل جایگزین می‌تواند شاهد افزایش رالی هوش مصنوعی در فوریه باشد.

RSI به سرعت از پایین آمدن پایین آمد و در حال حاضر در 54.36 ایستاده است که در یک حرکت قابل توجه از قلمرو “اشباع فروش” است. این باعث می شود که FET آماده افزایش بیشتر باشد.

MACD روی حصار نشسته است، با یک واگرایی صعودی جزئی در 0.0026، که منعکس کننده پیشرفت آهسته سنگ زنی است زیرا گاوهای نر FET به مبارزه با سطح مقاوم 0.50 دلار ادامه می دهند.

FET در دوره انباشت؟

با نگاهی به زنجیره، $FET بیش از یک ماه است که در یک دوره انباشت جدی بوده است.

تغییر موقعیت خالص مبادلات نشان می‌دهد که Fetch.ai اکنون در سی و چهارمین روز انباشت خروجی خود قرار دارد – سیگنال واضحی مبنی بر کاهش عرضه و انباشته شدن سرمایه‌گذاران.

1679066817 920 مدیر عامل Fetchai درباره راه‌اندازی نقشه راه 2023 و Micro
تغییر موقعیت خالص تبادل Glassnode / FET

با توجه به داده‌های زنجیره‌ای که نشان می‌دهد هیچ فروش قریب‌الوقوعی وجود ندارد، به نظر می‌رسد که FET به حرکت بالاتر به سمت شکست واقعی بالاتر از سطح مقاومت ادامه خواهد داد.

این تصویر مثبتی را از توزیع عرضه FET ترسیم می کند، به طوری که درصد تعادل FET در مبادلات به کمتر از یک سوم عرضه در ماه های اخیر کاهش یافته است.

1679066817 693 مدیر عامل Fetchai درباره راه‌اندازی نقشه راه 2023 و Micro
Glassnode / درصد موجودی در مبادلات

به طور کلی، هدف صعودی FET، اگر 0.50 دلار به سمت حمایت برگردد، 0.75 دلار خواهد بود (یک حرکت +75.1٪).

در مورد ریسک نزولی؟ یک رد در اینجا می‌خواهد شاهد سقوط به نزدیک‌ترین سطح حمایتی پایین‌تر در 0.30 دلار (-29.9%) باشد.

این به FET یک ریسک: نسبت پاداش 2.51 می دهد – یک ورودی بسیار جذاب برای یکی از پیشرفته ترین پروژه ها در فضا.

اکنون FET را بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا