ارز دیجیتال

قانونگذاران مجلس بحث مقررات استیبل کوین را احیا می کنند و شکاف های حزبی را آشکار می کنند

نماینده پاتریک مک هنری. منبع: اسکرین شات ویدئو/Circle.com

قانونگذاران در مجلس نمایندگان ایالات متحده دوباره در حال بررسی مقررات مربوط به استیبل کوین تحت رهبری جدید جمهوری خواهان هستند، اما اختلافات حزبی و مشاجره بین دو طرف ممکن است تصویب هر قانون جدید در این زمینه را به تاخیر بیندازد.

در گزارش اخیر بلومبرگ، نگرش‌های خصمانه در سراسر خطوط حزبی به‌عنوان «نشانه بد» برای هرگونه چشم‌انداز دستیابی به یک توافق سریع توصیف شد، علی‌رغم اینکه استیبل کوین‌ها یکی از معدود حوزه‌هایی بودند که دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در گذشته نقاط مشترکی را در آن پیدا کردند.

این نزاع دوباره در روز چهارشنبه این هفته آشکار شد، زمانی که جمهوری خواهان و دموکرات ها در کمیته فرعی کمیته خدمات مالی مجلس جلسه استماع خود را با عنوان “درک نقش استیبل کوین ها در پرداخت ها و نیاز به قانون” آغاز کردند.

در جلسه استماع، پاتریک مک‌هنری، نماینده جمهوری‌خواه که ریاست کمیته را بر عهده دارد، گفت پیش‌نویس لایحه‌ای که در اوایل ماه جاری منتشر شد – ظاهراً پس از مذاکرات بین او و ماکسین واترز، از دموکرات‌ها – باید پایه و اساس یک چارچوب فدرال در این زمینه باشد.

با وجود این، ماکسین واترز گفت که او و مک هنری هرگز مذاکرات را به پایان نرساندند و پیش نویس اخیر باید نادیده گرفته شود.

متأسفانه در این بین اتفاقات زیادی افتاده است. بلومبرگ به نقل از او گفت: فکر می کنم ما از صفر شروع می کنیم.

وی افزود که جمهوری خواهان نشان داده اند که قصد دارند لایحه خود را بنویسند و گفت که اگر این اتفاق بیفتد، دموکرات ها نیز همین کار را خواهند کرد.

او گفت که زمانی که این کار انجام شود، مذاکرات بین دو طرف می تواند دوباره از نو آغاز شود.

صادرکننده USDC موردی برای استیبل کوین ها ایجاد می کند

از جمله شاهدان جلسه استیبل کوین در روز چهارشنبه، دانته دیسپارت، مدیر ارشد استراتژی و رئیس سیاست جهانی در حلقه صادرکننده USDC بود.

از جمله موارد دیگر، Disparte در این جلسه به این موضوع اشاره کرد که چرا استیبل کوین‌های دلاری برای موارد استفاده مانند کمک‌های خارجی و کمک‌های بلایا بسیار بهتر از پول نقد هستند.

پیش از جلسه استماع، دیسپارت گفت که مشتاقانه منتظر نمایندگی Circle در مقابل قانونگذاران هر دو طرف است و خاطرنشان کرد که این جلسه اولین بار است که یک لایحه جامع استیبل کوین در پاسخ به توصیه‌های گروه کاری رئیس جمهور در بازارهای مالی به اشتراک گذاشته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا