ارز دیجیتال

بزرگترین طلبکار صرافی ورشکسته Mt. Gox که بیت کوین برگشتی را نگه می دارد – از فشار فروش زیاد جلوگیری شد؟

منبع: AdobeStock / 24K-Production

با ادامه روند ورشکستگی Mt. Gox، تحولات جدیدی در مورد صندوق سرمایه گذاری Mt Gox، بزرگترین طلبکار صرافی ظاهر شده است. بر اساس گزارش‌ها، این صندوق قصد ندارد توکن‌هایی را که قرار است اواخر امسال دریافت کند، بفروشد.

یک فرد آشنا با فعالیت های صندوق که خواست نامش فاش نشود به بلومبرگ گفت که استراتژی صندوق سرمایه گذاری Mt Gox نگهداری دارایی های دیجیتالی است که قرار است در اکتبر امسال بازگردانده شوند.

این نهاد به جای انتظار برای تکمیل تمام دعواهای قضایی پیرامون سقوط کوه Gox، دریافت زودهنگام پرداخت را انتخاب کرد. به گفته یک منبع ناشناس، به عنوان بخشی از این ترتیب، صندوق سرمایه گذاری Mt. Gox قرار است 90 درصد از آنچه را که می توان جمع آوری کرد، با نسبت تقریباً 70 درصد بیت کوین (BTC) و 30 درصد پول نقد دریافت کند.

آخرین مهلت طلبکاران پلتفرم ژاپنی برای ثبت روش پرداختی که بر اساس آن می خواهند مطالبات دریافت کنند، تمام شده است 6 آوریل.

وکیل ژاپنی نوبواکی کوبایاشی که به عنوان امین کوه گوکس خدمت می کند، در نامه ای که اوایل این هفته منتشر شد، اظهار داشت:[r]بستانکاران تسهیلاتی که انتخاب و ثبت نام را در مهلت مقرر تکمیل نکرده اند، نمی توانند هیچ یک از بازپرداخت های زیر را دریافت کنند. لیست همراه روش های بازپرداخت شامل موارد زیر است:

  • بازپرداخت زودهنگام یکجا
  • بازپرداخت بخشی از ادعای بازسازی ارزهای دیجیتال در ارزهای دیجیتال
  • بازپرداخت از طریق حواله بانکی
  • بازپرداخت از طریق حواله از طریق ارائه دهنده خدمات انتقال وجه

«لطفاً توجه داشته باشید که طلبکاران توانبخشی که قبلاً گزینش و ثبت نام را تکمیل کرده اند، نیازی به انجام مجدد انتخاب و ثبت نام ندارند. همچنین توجه داشته باشید که این طلبکاران می توانند انتخاب و ثبت نام خود را تا مهلت مقرر تغییر دهند.

از آنجایی که متولی ژاپنی به اندازه 141686 بیت کوین تحت کنترل خود دارد، با ارزش فعلی حدود 3.06 میلیارد دلار، بسیاری از ناظران صنعت نگران این هستند که انتشار بیت کوین از کوه Gox بتواند باعث افزایش فروش ارز دیجیتال شود. بازار. با این حال، تصمیم گزارش شده صندوق می تواند به معنای جلوگیری از این سناریو باشد.

صرافی Mt. Gox مستقر در توکیو زمانی بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان بود، اما در سال 2014 پس از گم شدن حدود 850000 بیت کوین، اعلام ورشکستگی کرد. طلبکاران صرافی تا 6 آوریل فرصت دارند در مورد انتخاب پرداخت ماه اکتبر تصمیم بگیرند یا برای مدت طولانی تری منتظر باشند تا سهم بیشتری از مطالبات خود را پس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا