شبکه های اجتماعی

چگونه DM های اینستاگرام را مدیریت کنیم

آیا نمی‌دانید چگونه می‌توانید DM‌های اینستاگرام را بدون صرف تمام روز خود در برنامه مدیریت کنید؟ شما جای درست آمده اید!

همانطور که حساب کاربری شما رشد می کند، طبیعتاً شاهد افزایش پیام های مستقیم در صندوق ورودی اینستاگرام خود خواهید بود و این عالی است! این نشانه ای است که مخاطبان شما درگیر هستند و به دنبال ایجاد یک گفتگو با برند شما هستند.

بنابراین برای اینکه به شما کمک کنیم از صندوق ورودی خود بمانید، 7 نکته برای مدیریت DM های اینستاگرام بدون استرس و ایجاد روابط قوی تر با مخاطبان به اشتراک می گذاریم!

نحوه مدیریت پیامک های اینستاگرام نکته شماره 1: لحن و سبک خود را برای پاسخ های خود تنظیم کنید

دانستن چگونه گفتن چیزی به همان اندازه مهم است که بدانیم چه باید بگوییم!

و وقتی نوبت به دی‌ام‌های اینستاگرام شما می‌رسد، باید مطمئن شوید که لحن صدای شما منعکس‌کننده زیبایی‌شناسی و سبک کلی اینستاگرام است.

بنابراین چه آن لحن رسمی باشد و چه سرگرم کننده، حفظ لحن ثابت در هر پیام مهم است. و اگر یک تیم بزرگتر و چندین نفر دارید که DM های اینستاگرام را در نمایه خود مدیریت می کنند، مطمئن شوید که همه از سبک انتخابی آگاه هستند یا یک راهنمای ویرایشی برای توضیح نحوه پاسخگویی داشته باشید.

وقتی لحن شما تنظیم شد، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌توانید از ویژگی‌های بازیگوشی DM اینستاگرام مانند GIF و البته ایموجی‌ها استفاده کنید یا خیر!

ما طرفداران پر و پا قرص استفاده از GIF در استوری اینستاگرام، پست‌های فید، و گاهی اوقات زمانی که به DM دنبال‌کنندگان پاسخ می‌دهیم، هستیم. و چیزی که ما متوجه شدیم این است که مردم دوست دارند یکی را پس بفرستند!

این یک راه عالی برای ایجاد یک رابطه قوی تر با فالوورهای خود و تزریق کمی سرگرمی به یک پاسخ اساسی است.

نحوه مدیریت پیامک های اینستاگرام نکته شماره 2: هر روز زمانی را برای پاسخ دادن به DM خود اختصاص دهید

ناگفته نماند که اینستاگرام دنیای بسیار سریعی است و دی‌ام‌های اینستاگرام شما باید از این روند پیروی کنند.

واقعاً مهم است که فالوورهای خود را در مورد DM منتظر نگذارید، بنابراین هر روز زمانی را برای باز کردن صندوق ورودی خود و پاسخ دادن اختصاص دهید.

هنگامی که وارد یک برنامه معمولی شدید، به راحتی می توانید بدون ایجاد آن پیام های باز نشده وارد شوید و به همه پیام های خود پاسخ دهید!

اگر فالوور سوالی پرسیده است که نمی توانید بلافاصله به آن پاسخ دهید نگران نباشید. فقط به آنها بگویید که به دنبال آن هستید یا با تیم مناسبی که می تواند به آنها کمک کند در تماس هستید.

آنها از پاسخ فوری قدردانی خواهند کرد و صبور خواهند بود که بدانند پیام آنها خوانده شده و در حال بررسی است.

نحوه مدیریت DM های اینستاگرام نکته شماره 3: به پیامک های فیس بوک و اینستاگرام خود به طور همزمان پاسخ دهید

ICYMI: اکنون می توانید به پیامک های اینستاگرام در صندوق ورودی فیس بوک خود پاسخ دهید!

فیس بوک اخیراً اعلام کرده است که توانایی دریافت و پاسخ دادن به DM های اینستاگرام را از صندوق ورودی صفحه فیس بوک شما ارائه می کند!

بنابراین اگر هر روز زمانی را برای پاسخ دادن به DM خود اختصاص می دهید، اکنون می توانید همزمان و در یک مکان با مخاطبان اینستاگرام و فیسبوک خود درگیر شوید!

این ویژگی جدید در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد، اما اگر در ایالات متحده یا برزیل هستید، ممکن است از قبل به صندوق ورودی جدید فیس‌بوک دسترسی داشته باشید – وقتی باز می‌کنید، گزینه‌های «مسنجر» و «دایرکت اینستاگرام» را مشاهده خواهید کرد. صندوق ورودی صفحه فیس بوک شما

به علاوه: صندوق ورودی یکپارچه جدید همچنین از طریق برنامه مدیریت صفحات بر روی تلفن همراه در دسترس خواهد بود و اگر نمی توانید از طریق لپ تاپ خود کار کنید، پاسخ دادن به پیام ها را آسان تر می کند!

نحوه مدیریت DM های اینستاگرام نکته شماره 4: از عملکرد فیلتر برای سازماندهی صندوق ورودی خود استفاده کنید

هنگامی که هر روز زمانی را برای بررسی صندوق ورودی اینستاگرام خود اختصاص دهید، با استفاده از عملکرد فیلتر جدید، واقعاً به شما در سازماندهی پیام ها و زمان صرف شده برای پاسخ دادن کمک می کند.

دکمه فیلتر، در گوشه سمت راست بالای صندوق ورودی DM شما، می‌تواند به راحتی پیام شما را به ترتیب خوانده نشده یا پرچم‌دار مرتب کند (ما در نکته شماره 5 نحوه پرچم‌گذاری یک پیام را توضیح می‌دهیم زیرا برای مدیریت پیام‌های شما واقعاً مفید است!).

هنگامی که فیلتر خود را تنظیم کردید، اینستاگرام فقط پیام‌های خوانده نشده یا پرچم‌گذاری‌شده قبلی را در صندوق ورودی‌تان به شما نشان می‌دهد و پاسخگویی و مدیریت DM‌هایتان را آسان‌تر می‌کند!

ایده خوبی است که روز خود را یا در هر زمانی که تصمیم دارید به DM اختصاص دهید، با فیلتر کردن پیام های خوانده نشده خود شروع کنید. به این ترتیب، فقط پیام‌هایی را می‌بینید که هنوز باز نشده‌اند (از جمله پاسخ‌هایی که ممکن است به پیام‌هایی که قبلاً باز کرده‌اید و به آن‌ها پاسخ داده‌اید دریافت کرده باشید!) و به سرعت و به راحتی قادر به خواندن خواهید بود. و پاسخ دهید.

هنگامی که همه پیام‌های خوانده نشده خود را باز کردید، اینستاگرام به شما اطلاع می‌دهد که همه چیز را گرفتار کرده‌اید!

نحوه مدیریت DM های اینستاگرام نکته شماره 5: پاسخ های سریع ایجاد کنید

اگر کسب‌وکار شما از اینستاگرام به‌عنوان ابزار خدمات مشتری استفاده می‌کند، می‌توانید متوجه شوید که فالوورهای شما مرتباً سؤالات مشابهی مانند «هی، چه ساعتی باز می‌کنی؟» می‌پرسند. یا “چه زمانی این در انبار باز می گردد؟”

بسیار مهم است که در مورد DM های اینستاگرام به سرعت پاسخ دهید، بنابراین برای کمک به سرعت بخشیدن به روند، می توانید پاسخ های سریع ایجاد کنید!

و دو راه برای این کار وجود دارد:

در مرحله اول، اینستاگرام یک ویژگی پاسخ سریع ایجاد کرده است که به شما امکان می دهد برای متداول ترین سؤالات خود پیام ایجاد کنید!

برای ایجاد یک پاسخ سریع، باید نمایه خود را باز کنید و روی دکمه با سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار منوی نوار کناری باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید.

از اینجا، روی دکمه تنظیمات ضربه بزنید و به تنظیمات کسب و کار بروید. در اینجا باید گزینه ای برای پاسخ های سریع ببینید.

سپس روی دکمه “+” در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید تا یک پاسخ سریع جدید ایجاد کنید.

وقتی خوشحال شدید، روی دکمه ذخیره در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. نگران نباشید، شما همچنان می توانید پس از ذخیره شدن پاسخ خود را ویرایش و به روز کنید!

اکنون هنگامی که می خواهید از پاسخ سریع خود استفاده کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که میانبری را که قبلا ایجاد کرده اید در پاسخ خود تایپ کنید. این باید باعث شود که یک دکمه پاسخ سریع آبی رنگ در کادر پیام ظاهر شود.

وقتی روی آن دکمه ضربه می زنید، پیامی که قبلاً به عنوان پاسخ سریع خود نوشته اید به طور خودکار ظاهر می شود! آسان peasy!

این واقعا می تواند به سرعت بخشیدن به روند پاسخگویی کمک کند و بدون هیچ زحمتی به سوالات متداول شما پاسخ دهد!

اگر چندین پلتفرم اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر را مدیریت می‌کنید و سؤالات مشابهی را در آن کانال‌ها نیز مشاهده می‌کنید، ممکن است بخواهید پاسخ‌های سریع خود را از تنظیمات تلفن خود ایجاد کنید.

برای کاربران iOS، می‌توانید به راحتی با استفاده از تنظیمات صفحه‌کلید خود «پاسخ‌های آماده» را تنظیم کنید تا بتوانید به راحتی پاسخ دهید، صرف نظر از اینکه DM شما از کجا آمده است!

در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  • به تنظیمات اینستاگرام خود بروید و “General” و سپس “Keyboard” و “Text Replacement” را انتخاب کنید.

  • از اینجا، لیستی از میانبرهای صفحه کلید از پیش پر شده را خواهید دید. روی علامت + در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید

  • در بخش «عبارت»، پاسخ عمومی را که می‌خواهید ایجاد کنید تایپ کنید، به عنوان مثال: «سلام! ما هر روز از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر باز هستیم. هر وقت می توانید وارد شوید!»

  • در بخش «میانبر»، کلمه یا مخففی را تایپ کنید که نمایانگر آن عبارت کامل است، مانند «IGopening»

اکنون هر زمان که می خواهید از آن نظر خاص استفاده کنید، میانبر خود را تایپ کنید و تلفن شما به طور خودکار عبارت کامل را ایجاد می کند!

به دنبال راهی ساده تر برای مدیریت تمام پلتفرم های اجتماعی خود هستید؟ با Later، می‌توانید برنامه‌ریزی کنید، برنامه‌ریزی کنید، و در اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر و پینترست از یک مکان پست کنید!

نحوه مدیریت DM های اینستاگرام نکته شماره 6: DM هایی را که نمی توانید فوراً به آنها پاسخ دهید پرچم گذاری کنید

گاهی اوقات ممکن است سؤالی پیش بیاید که قبل از پاسخ دادن باید با تیم گسترده تر یا تحقیق کنید.

اجازه ندهید این پیام ها در صندوق ورودی شما گم شوند و فراموش نکنید که پاسخ دهید!

در عوض، فوراً به دنبال کننده خود پاسخ دهید تا پیام آنها را تأیید کنید – یک جمله ساده “از تماس شما متشکرم! ما فقط در حال بررسی این موضوع برای شما هستیم و تا پایان روز دوباره با شما تماس خواهیم گرفت!» می تواند به تعیین انتظارات کمک کند و به دنبال کننده شما بفهماند که در حال کار روی درخواست آنها هستید.

سپس، می‌توانید از ویژگی پیام پرچم استفاده کنید تا مشخص کنید که به توجه شما نیاز دارد. این به عنوان یک یادآوری خوب عمل می کند تا بعداً به آن بازگردید.

برای انجام این کار، پیامی را باز کنید که می‌خواهید برجسته شود و روی نماد پرچم در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

سپس با یک برچسب نارنجی کوچک در صندوق ورودی شما ظاهر می شود، بنابراین یافتن مجدد آن آسان است!

درست مانند استفاده از عملکرد فیلتر برای مرتب کردن صندوق ورودی خود بر اساس خوانده نشده، همچنین ایده خوبی است که روز خود را با فیلتر کردن پیام های خود بر اساس پیام های پرچم گذاری شده به پایان برسانید. به این ترتیب، تمام پیام‌های مهم شما به راحتی پیدا می‌شوند و می‌توانید ببینید کدام پیام‌ها هنوز منتظر پاسخ هستند!

هنگامی که به پیام خود پاسخ دادید، می توانید پرچم را به سادگی با ضربه زدن دوباره روی نماد پرچم در گوشه سمت راست بالای صفحه حذف کنید. پیام در صندوق ورودی شما خواهد ماند، اما این بار بدون هایلایت نارنجی!

اگر چندین عضو تیم DM های شما را مدیریت می کنند، پرچم گذاری پیام ها نیز یک ابزار عالی است – آنها می توانند به سرعت متوجه شوند که شما کجا را ترک کرده اید و هنوز چه چیزی باید به آن رسیدگی شود!

نحوه مدیریت پیامک های اینستاگرام نکته 7: نظرات را فراموش نکنید

فراموش نکنید که کامنت های اینستاگرام شما راه دیگری برای تماس فالوورهای شما با شماست، بنابراین باید در آنجا به هر سوالی پاسخ دهید!

به علاوه، هرچه نظرات بیشتری روی پست‌های شما ارسال شود، الگوریتم اینستاگرام آن را بیشتر به عنوان محتوای جالب معرفی می‌کند و به احتمال زیاد هنگام قرار دادن پست شما در فید فالوورها از آن حمایت می‌کند. بنابراین اگر بتوانید با نظرات خود مکالمه ایجاد کنید، به میزان مشارکت خود نیز کمک خواهید کرد!

اگر پاسخ‌های سریع را با استفاده از صفحه‌کلید تلفن خود تنظیم کنید، این واقعاً می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در وقت در پاسخگویی به سؤالات عمومی‌تر کمک کند. اما حتی یک لایک ساده در یک نظر، پاسخ سریع ایموجی یا “متشکرم!” می تواند راه طولانی برای ایجاد روابط قوی تر با فالوورهای شما داشته باشد!

شما همچنین می توانید نظرات اینستاگرام خود را با Later مدیریت کنید! از داشبورد Later خود در وب، می‌توانید نظرات را مشاهده کنید، به آنها پاسخ دهید و آن‌ها را حذف کنید تا با دنبال‌کنندگان خود درگیر بمانید!

وقتی صحبت از ایجاد یک رابطه قوی تر با فالوورهای شما می شود، صرف زمان برای مدیریت DM های اینستاگرام واقعاً نتیجه می دهد!

در این هفته زمانی را صرف انجام برخی از این نکات کنید و دیگر هرگز دنبال کننده ای را در خواندن باقی نخواهید گذاشت!

به دنبال راهنمایی بیشتر در مورد نحوه مدیریت اکانت اینستاگرام خود هستید؟ به بیش از 1 میلیون نفر دیگر بپیوندید و برای دریافت بهترین استراتژی اینستاگرام و نکات و ترفندهای بازاریابی در خبرنامه هفتگی ما مشترک شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا