ارز دیجیتال

ابزار جدید به دارندگان بیت کوین اجازه می دهد تا کلیدهای خصوصی را به صورت رنگ ذخیره کنند

پیکسابای

یکی از چالش هایی که سرمایه گذاران کریپتو با آن مواجه هستند، موضوع از دست دادن دارایی است. گاهی اوقات، کلاهبرداران با دسترسی به کلیدهای خصوصی کاربران، دارایی های آنها را می دزدند.

در مواقع دیگر، دولت می‌تواند دارایی‌های رمزنگاری سرمایه‌گذاران را هنگام علامت‌گذاری آن‌ها برای تراکنش‌های غیرقانونی یا سایر موارد غیرمرتبط با کریپتو توقیف کند.

اما همه این مسائل با معرفی یک ابزار جدید بیت کوین در شرف تغییر است. کاربران دیگر نیازی به استفاده از حروف الفبا و حروف عددی به عنوان کلید خصوصی ندارند.

آنها اکنون می توانند سکه های خود را در رنگین کمان ذخیره کنند و دسترسی اشخاص ثالث به آنها را دشوار می کند.

ابزار جدید بیت کوین یک فضای ذخیره سازی رنگین کمان ایجاد می کند

ماه گذشته، یک توسعه دهنده بیت کوین، Entero Positivo، ابزاری را راه اندازی کرد به نام “BIP39Colors”. ابزار منبع باز عبارت یادمانی BIP39 کاربر را به رنگ های متنوع تبدیل می کند.

توسعه دهنده ارائه کرده است دستورالعمل ها در مورد اینکه چگونه کاربران می توانند از یک ماشین حساب برای رمزگشایی رنگ های BIP39 خود به عبارت یادگاری خود استفاده کنند.

با توجه به توضیحات پوزیتیوو به یک سایت خبری آنلاین Decrypt از طریق پیام مستقیم، با این روش می توانید عبارت 12 کلمه ای خود را به 8 رنگ (یا عبارت 24 کلمه ای خود را به 16 رنگ) تبدیل کنید، سپس می توانید رنگ های خود را دوباره تبدیل کنید. به دانه اصلی شما

در حالت مثبت پست توییتر در 25 ژوئن، توسعه دهنده تمام عملکردهای ابزار و نحوه استفاده کاربران از آن را تشریح کرد.

نکته قابل توجه، Positivo همچنین بیان کرد که در آن زمان فقط کتابخانه های Python و Javascript در دسترس بودند. با این حال، روش دستی به زودی در دسترس خواهد بود، بنابراین هر کسی می تواند هر دو تبدیل را با استفاده از ماشین حساب خود انجام دهد. شما در واقع به هیچ ابزاری برای بازیابی حافظه اصلی خود وابسته نخواهید بود.

عبارت یادگاری BIP39 برای هکرها آشکار است

پیش از این، سرمایه گذاران رمزارز از استاندارد BIP39 برای تولید عبارت اولیه خود، معمولاً 12 تا 24 کلمه، استفاده می کردند.

این عبارت به سرمایه گذار امکان دسترسی به کیف پول بیت کوین خود را می دهد. نکته قابل توجه، عبارت یادگاری ایجاد شده است تا کاربران بتوانند در صورت گم شدن کیف پول خود، دارایی های خود را به سرعت بازیابی کنند.

همچنین، بسیاری از ارائه دهندگان کیف پول معمولاً نوشتن 12 عبارت کلیدی را روی کاغذ به عنوان پشتیبان پیشنهاد می کنند و مطمئن می شوند که هیچ کس دیگری آن را نمی بیند.

اما به گفته پوزیتیوو، تمرین ذخیره عبارت کلیدی روی کاغذ برای بازیگران بدی که آن را می بینند بسیار واضح است.

به این ترتیب، او پیشنهاد می‌کند که از ابزار جدید استفاده کنید، که عبارت کلیدی را به‌عنوان یک جمله رنگی ذخیره می‌کند، یک کاغذ با 12 کلمه مشکوک‌تر از یک پالت رنگی است که به عنوان مثال «رنگ‌های دیوار خانه جدید من» یا در داخل یک سبک برچسب‌گذاری شده است. css وب سایت شما.

او در ادامه پیشنهاد کرد، می توانید یک رنگ به مادرتان بدهید، رنگ دیگری را به داخل خود بدهید [website]، دیگری که در یک کتاب طراحی وب نوشته شده است… و در آینده بذر خود را از این رنگ های آگنوستیک بازیابی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا