ارز دیجیتال

شیبا اینو با کاهش 10 درصدی قیمت SHIB به صفر می رسد و این میم کوین کمتر شناخته شده ممکن است رمز ارز بعدی باشد که منفجر می شود.

منبع: TradingView

قیمت شیبا اینو (SHIB) در یک ساعت گذشته 1.5 درصد کاهش یافته است و از افزایشی که توکن میم به عنوان بخشی از رالی صبح امروز در بازار کسب کرده بود، کاهش یافت.

با قیمت 0.00000750 دلار، SHIB در 24 ساعت 0.4 درصد افزایش یافته است، با کاهش 4.5 درصدی آلتکوین در دو هفته و 6.6 درصد در 30 روز گذشته.

حتی نگران‌کننده‌تر، SHIB نیز از ابتدای سال 7 درصد سقوط کرده است، در حالی که بسیاری از توکن‌های اصلی با افزایش 85 درصدی بیت‌کوین (BTC) به طور قابل‌توجهی بهبود یافته‌اند.

این پاییز نشان می‌دهد که SHIB می‌تواند در میانه نزول نهایی باشد، با میم‌کوین‌های جدیدتر – مانند Thug Life Token (THUG) – در حال حاضر تبلیغات و علاقه‌مندی بیشتری ایجاد می‌کند.

شیبا اینو با کاهش 10 درصدی قیمت SHIB به صفر می رسد و این میم کوین کمتر شناخته شده ممکن است رمز ارز بعدی باشد که منفجر می شود.

افت SHIB در یک ساعت گذشته نمودار قیمت آن را در موقعیتی مختلط و سردرگم قرار داده است، به طوری که شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) به سمت 40 کاهش یافته است، که قطعا بیشتر نشان دهنده فشار فروش (به جای خرید) است.

1688698670 164 شیبا اینو با کاهش 10 درصدی قیمت SHIB به صفر
منبع: TradingView

در همان زمان، میانگین متحرک 30 روزه (زرد) SHIB به نظر می رسد که در آستانه سقوط به زیر میانگین 200 روزه (آبی) قرار دارد، حرکتی که نشان دهنده ضرر بیشتر است.

یکی از منابع کوچک راحتی بالقوه این واقعیت است که سطح حمایت SHIB (سبز) از اواسط ژوئن اندکی افزایش یافته است، که نشان می دهد هر سقوط بعدی ممکن است خیلی عمیق نباشد.

با این حال، اوضاع برای SHIB عالی به نظر نمی رسد، و یکی از دلایل آن این است که سرمایه گذاران از انتظار برای ورود Shibarium، شبکه لایه دو آن، خسته شده اند.

به عنوان لایه دو، شیباریوم برای ارزان‌تر و سریع‌تر کردن معاملات شیبا اینو طراحی شده است، چیزی که باید به رشد اکوسیستم آن کمک کند.

با این حال، چند ماه است که در مرحله آزمایشی باقی مانده است و به نظر می‌رسد هر ماه راه‌اندازی کامل آن به عقب کشیده می‌شود.

ناامیدی از چنین تاخیرهایی به توضیح اینکه چرا SHIB در جایی که بسیاری از سکه‌های دیگر سود کرده‌اند، کاهش یافته است.

چنین ناامیدی همچنین باعث شده است که بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال منابع جدیدی برای سودهای بالاتر از حد متوسط ​​باشند، با تعدادی از توکن‌های جدید میم که در این سال ظاهر شدند تا در مناسبت‌های مختلف بازار را شکست دهند.

یکی از جدیدترین و هیجان‌انگیزترین آنها Thug Life Token (THUG) است، یک توکن میم ERC-20 که با انجمن‌های گانگستایی رپ و هیپ هاپ متحد شده است.

این پیش فروش خود را بیش از یک هفته پیش راه اندازی کرد و در حال حاضر 500000 دلار جمع آوری کرده است، که نشانه ای مطمئن از پیشرفت قوی در جمع آوری جامعه قابل توجهی از دارندگان است.

پیش فروش Thug Life Token تنها یک مرحله خواهد داشت و تنها در 11 روز به پایان می رسد و به سرمایه گذاران علاقه مند فقط زمان محدودی برای گرفتن بخشی از عرضه آن می دهد.

در مورد عرضه آن، باید گفت که دارای سقف 4.20 میلیارد توکن خواهد بود که 70 درصد از این مقدار برای پیش فروش رزرو شده است.

این تضمین می‌کند که THUG در مقایسه با بسیاری از توکن‌های میم دیگر نسبتاً غیرمتمرکز باقی می‌ماند، در حالی که در آینده سهم بزرگی را برای جامعه خود فراهم می‌کند که به حمایت از قیمت آن کمک می‌کند.

خریداران جدید می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی Thug Life Token و اتصال کیف پول نرم افزاری خود به پیش فروش بپیوندند، با 1 THUG به قیمت 0.0007 دلار.

چنین قیمتی به محض راه اندازی THUG در صرافی ها به راحتی می تواند افزایش یابد، چیزی که انتظار می رود تا پایان ماه اتفاق بیفتد.

اکنون از Token Thug Life دیدن کنید

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا