ارز دیجیتال

رالی بیت‌کوین و کریپتوس، نگران نگرانی‌های BlackRock ETF

منبع: Adobe

بیت کوین (BTC) و بازار گسترده تر کریپتو در روز سه شنبه به سودهای اخیر خود ادامه دادند و به نظر می رسد بیت کوین حمایت خود را بالاتر از سطح 31000 دلار نگه داشته است.

از روز سه‌شنبه در زمان انتشار، بیت‌کوین فقط در شمال 31000 دلار معامله شد که 1.2 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش داشت، در حالی که توکن ETH بومی اتریوم در مدت مشابه کم و بیش بدون تغییر بود و در 1960 دلار معامله شد.

اکثر سکه های اصلی دیگر نیز در 24 ساعت گذشته تغییر چندانی نداشتند و از اواخر ژوئن به سود خود ادامه دادند.

رالی بیت‌کوین و کریپتوس، نگران نگرانی‌های BlackRock ETF
قیمت بیت کوین از ماه می منبع: TradingView

بر اساس 7 روز، بهترین عملکرد در میان 100 دارایی رمزنگاری برتر بر اساس ارزش بازار، توکن COMP پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) بود که نزدیک به 58 درصد افزایش یافت.

پس از این توکن، توکن حاکمیتی MakerDAO MKR قرار گرفت که در همان بازه زمانی 49 درصد افزایش یافت.

سردرگمی در مورد پرونده ETF بلک راک

عملکرد قوی دارایی‌های رمزنگاری بزرگ در روزهای اخیر علیرغم نگرانی‌ها و گمانه‌زنی‌ها در مورد درخواست غول مدیریت دارایی بلک راک برای یک صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) بوده است.

در ابتدا، نگرانی ها بر روی مقاله وال استریت ژورنال متمرکز بود که مدعی بود کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) گفته بودند پرونده ها به اندازه کافی “روشن و جامع” نیستند.

سپس، صادرکنندگان مختلف ETF که برای فهرست کردن یک ETF بیت کوین درخواست داده بودند، از جمله Fidelity، WisdomTree، VanEck و Invesco، همگی درخواست های خود را با اطلاعات به روز شده در مورد صرافی رمزارزی که با آن کار خواهند کرد، طبق درخواست SEC، مجدداً ارسال کردند.

همه ارائه دهندگان ETF، Coinbase را به عنوان صرافی که با آن کار خواهند کرد نام بردند.

چیزی که بعداً بازار را نگران کرد این بود که چرا BlackRock پرونده خود را خیلی دیرتر از سایر متقاضیان دوباره ارسال کرد و باعث شد برخی به حدس و گمان این شرکت علاقه خود را به ETF بیت کوین از دست داده است.

با این حال، معلوم شد که اوضاع آنطور که برخی تصور می‌کردند بد نبوده است، با اطلاعاتی که بعداً منتشر شد مبنی بر اینکه بلک راک واقعاً در 29 ژوئن مجدداً پرونده را ثبت کرده است، اما نزدک وب‌سایت خود را برای منعکس کردن آن به روز نکرده است.

بالچوناس بلومبرگ خاطرنشان کرد: «آنها فقط Coinbase را مانند بقیه اضافه کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا