ارز دیجیتال

جک دورسی، بنیانگذار توییتر، از آستانه غیرانتفاعی بیت کوین با سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری حمایت می کند – چه کاری انجام می دهد؟

جک دورسی. منبع: اسکرین شات ویدیویی، یوتیوب/تد

جک دورسی، بنیانگذار توییتر، تصمیم گرفته است که 5 میلیون دلار به بیت کوین غیرانتفاعی Brink اختصاص دهد و به این سازمان بودجه برای حمایت مالی از توسعه دهندگان مستقل بیت کوین اختصاص دهد.

برینک در توییتی از این کارآفرین بابت این بودجه تشکر کرد. این سازمان غیرانتفاعی تصریح کرد که این وجوه در پنج پرداخت جداگانه که هر یک به مبلغ یک میلیون دلار است، توزیع خواهد شد.

بودجه برای توسعه دهندگان مستقل BTC

ابتکار بشردوستانه جک دورسی، #StartSmall، این بودجه را با هدف حمایت از توسعه دهندگان مستقل بیت کوین از طریق کمک های مالی تامین می کند.

برینک می گوید که تمام کمک های مالی انجام شده به غیرانتفاعی 501(c)(3) از مالیات کسر می شود و 100٪ کمک های مالی برای ارائه پشتیبانی لازم از توسعه دهندگان مستقل بیت کوین درگیر در ساخت، ایمن سازی، آزمایش و بررسی استفاده می شود. نرم افزار Bitcoin Core که زیربنای شبکه بیت کوین است.

برینک برای تقویت پروتکل و شبکه بیت کوین از طریق تحقیق و توسعه اساسی و حمایت از جامعه توسعه دهندگان بیت کوین از طریق تأمین مالی، آموزش و راهنمایی وجود دارد. به گفته این سازمان غیرانتفاعی، ما از مشارکت‌کنندگان جدید برای توسعه بیت‌کوین منبع باز از طریق برنامه کمک هزینه‌های خود حمایت می‌کنیم و از کار مهندسان پروتکل بیت‌کوین از طریق برنامه کمک‌های مالی خود حمایت می‌کنیم.

در مورد ابتکار مشارکت خود، برینک آن را به عنوان یک برنامه فشرده یک ساله طراحی شده برای ادغام مهندسین نرم افزار درجه یک در فرآیند توسعه پروتکل بیت کوین توصیف می کند.

به عنوان یک همکار برینک، یک سال را در کنار تیم مهندسی ما و سایر همکاران برینک کار خواهید کرد. شما در مورد تمام جنبه های سیستم هسته بیت کوین، از جمله اجماع، شبکه های همتا به همتا، کیف پول و رمزنگاری یاد خواهید گرفت. شما به یک مشارکت کننده منبع باز موثر تبدیل خواهید شد و از روز اول شروع به مشارکت در پروژه خواهید کرد.» این غیر انتفاعی در سایت خود می گوید.

“در پایان دوره تحصیلی خود، سابقه ای از مشارکت های با کیفیت بالا و تاثیرگذاری بالا به بیت کوین Core یا سایر پروژه های منبع باز خواهید داشت، و در موقعیت بسیار خوبی برای جستجوی بودجه یا شغل برای ادامه فعالیت باز خود خواهید بود. منبع شغل بیت کوین،” برینک گفت.

این سازمان بیان می‌کند که توسعه‌دهنده BTC جوایز خود را برای حمایت مالی از توسعه‌دهندگانی که بر ساخت، ایمن‌سازی، آزمایش و مدیریت بیت‌کوین Core متمرکز هستند، اعطا می‌کند.

این سازمان غیرانتفاعی همچنین توضیح می‌دهد که دریافت‌کنندگان کمک هزینه همچنین در مدیریت بیت کوین Optech، یک منبع آموزشی برای توسعه‌دهندگان بیت‌کوین، کمک می‌کنند، و علاوه بر کمک به باشگاه هفتگی بررسی روابط عمومی بیت‌کوین.

برینک همچنین از طریق برنامه هایی مانند Summer of Bitcoin و Qala برای توسعه دهندگان تازه کار راهنمایی ارائه می دهد.

در سال 2020 با حمایت مالی جان ففر و ونس کاسارس راه اندازی شد. برینک می گوید که 100 درصد از طریق کمک های مالی افراد و سازمان ها تامین می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا