ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت XRP در حالی که شایعاتی مبنی بر استعفای رئیس SEC، گری جنسلر منتشر می شود – XRP چگونه واکنش نشان خواهد داد؟

منبع: TradingView

با وجود گزارش‌هایی مبنی بر استعفای گری جنسلر، رئیس SEC از سمت خود، قیمت XRP در 24 ساعت گذشته به سختی تغییر کرده است.

با 0.482915 دلار، XRP 0.3٪ در یک هفته و 8٪ در 30 روز گذشته کاهش یافته است، اگرچه آلتکوین از ابتدای سال تا 42٪ افزایش یافته است.

با این حال، دارندگان XRP ممکن است امیدوار باشند که دیروز، زمانی که گمانه‌زنی‌ها در رسانه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه جنسلر نامه استعفای خود را تحویل داده است، قیمت سکه حتی بیشتر افزایش یابد.

متأسفانه، مقاله ای که این خبر ادعایی را منتشر کرد، بسیار مشکوک است، با تجزیه و تحلیل ZeroGPT نشان می دهد که توسط هوش مصنوعی نوشته شده است.

پیش بینی قیمت XRP در حالی که شایعاتی مبنی بر استعفای رئیس SEC، گری جنسلر منتشر می شود – XRP چگونه واکنش نشان خواهد داد؟

علیرغم عدم فعالیت XRP امروزه، اندیکاتورهای آن حاکی از افزایش جزئی در حرکت است، چیزی که می‌تواند نشانه‌ای از رالی ورودی باشد.

1688383162 20 پیش بینی قیمت XRP در حالی که شایعاتی مبنی بر
منبع: TradingView

شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) از زمانی که در هفته گذشته به زیر 30 سقوط کرد، همچنان به رشد خود ادامه می دهد، به طوری که این شاخص اکنون به بالای 50 رسیده و همچنان در حال افزایش است که نشان دهنده افزایش فشار خرید است.

به همین ترتیب، میانگین متحرک 30 روزه XRP (زرد) نیز به کندی بالا می رود و در آخر هفته نسبت به میانگین 200 روزه (آبی) خود به پایین ترین سطح رسیده است.

همچنین شایان ذکر است که سطح حمایت XRP (سبز) در حال افزایش است و آلتکوین را با پایه بالاتری برای صعود به رالی‌های آینده فراهم می‌کند.

در مجموع، این سه شاخص نشان می‌دهند که XRP می‌تواند به زودی افزایش یابد، حتی اگر در 24 ساعت گذشته این کار را انجام نداده باشد.

اما همانطور که در بالا ذکر شد، اگر برخی شایعات درست می‌بودند، می‌توانست یکشنبه شلوغ‌تری نسبت به آنچه در پایان داشت داشته باشد.

بر اساس مقاله ای که در thecryptoalert.com منتشر شده است، گری گنسلر، رئیس SEC استعفای خود را پس از پایان تحقیقات داخلی در مورد رفتار وی ارائه کرده است.

نویسنده مقاله مدعی شد که با یک “مقام ناشناس” در رگولاتور اوراق بهادار و همچنین “منبع ناشناس دیگری که با این موضوع آشناست” صحبت کرده است.

این گزارش به سرعت توسط تعدادی از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت، که پیام مقاله را بدون بررسی واقعی محتوای آن منتقل کردند.

در نتیجه، دیروز XRP برای مدت کوتاهی از یک موج کوچک لذت برد، یعنی تا زمانی که روزنامه نگاران در چند رسانه معتبر دیگر نگاه دقیق تری به منبع شایعه انداختند.

آنها با استفاده از الگوریتم تشخیص هوش مصنوعی ZeroGPT، مقاله را آزمایش کردند و دریافتند که امتیاز 98.61٪ را به دست آورده است و نتایج نشان می دهد که “متن شما AI/GPT تولید شده است.”

1688383162 466 پیش بینی قیمت XRP در حالی که شایعاتی مبنی بر
منبع: ZeroGPT

این افشاگری به سرعت سر و صدای اطراف XRP را از بین برد که پس از رالی کوچک خود جایگاه خود را از دست داد.

با این حال، تصویر کلی XRP همچنان مثبت است و ریپل منتظر نتیجه گیری پرونده خود با SEC است.

این اعتقاد همچنان وجود دارد که ریپل شانس بسیار زیادی برای تضمین یک قضاوت خلاصه یا تسویه حساب خوب دارد، با این که احساسات در هفته های اخیر با افشای ایمیل های مورد انتظار Hinman بهبود یافته است.

اینها این را آشکار کردند حتی SEC گیج شده بود در مورد نحوه اعمال قانون اوراق بهادار در مورد ارزهای دیجیتال، افشاگری که دفاع عادلانه ریپل را تقویت می کند.

به این ترتیب، اگر ریپل در چند ماه آینده چیزی نزدیک به پیروزی کسب کند، XRP احتمالا شاهد یکی از بزرگترین رالی های تاریخ خود خواهد بود.

ممکن است ظرف چند هفته به 1 دلار افزایش یابد، قبل از اینکه تا پایان سال به 2 دلار برسد.

توکن های پیش فروش برای سود با پتانسیل بالا

با این حال، مشکل XRP این است که ممکن است هنوز چند ماه طول بکشد تا دادگاه به تصمیم خود برسد، به این معنی که دارندگان احتمالاً نباید نفس جمعی خود را حبس کنند.

به همین دلیل، ممکن است به معامله‌گران توصیه شود که به آلت‌کوین‌هایی نگاه کنند که احتمال بیشتری برای سود در کوتاه‌مدت دارند، به‌ویژه توکن‌های پیش‌فروش متناسب با چنین مشخصاتی هستند.

یکی از داغ‌ترین سکه‌های پیش‌فروش در حال حاضر Thug Life Token (THUG) است، یک توکن میم که خود را با گانگستا رپ و فرهنگ هیپ‌هاپ هماهنگ کرده است.

هفته گذشته پیش فروش خود را راه اندازی کرد و تاکنون بیش از 250000 دلار جمع آوری کرده است که برای چنین پروژه جوانی مجموع چشمگیر است.

با حداکثر عرضه کل 4.2 میلیارد THUG، Thug Life Token 70٪ از این کل را به پیش فروش اختصاص داده است، به این معنی که این جامعه آن است که بیشترین سهم را در میم کوین دارد.

پیش فروش THUG تنها یک مرحله خواهد داشت و میم توکن را با قیمت 0.0007 دلار در دسترس قرار می دهد، قیمتی که پس از فهرست شدن در صرافی ها احتمالاً تا حدودی افزایش می یابد.

فروش پس از رسیدن به سقف سخت خود یعنی 2,058,000 دلار بسته خواهد شد، به این معنی که در حال حاضر بیش از 10 درصد از راه به پایان رسیده است.

و از آنجایی که توکن‌های میم احتمالاً سودآورترین دسته توکن‌های امسال بوده‌اند، THUG واقعاً در چند هفته آینده شانس بهتری برای عملکرد بهتر از بازار دارد.

سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی Thug Life Token به پیش فروش آن بپیوندند، جایی که THUG را می توان با اتصال کیف پول نرم افزاری خود و استفاده از ETH، USDT یا ارز فیات خریداری کرد.

اکنون از Token Thug Life دیدن کنید

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا