ارز دیجیتال

حامیان هنر دیجیتال روی زنجیره امیدوارند که این آخرین اهدای بزرگ بتواند فضا را به جلو ببرد

گردآورنده و نویسنده مستعار هنر دیجیتال پشت خبرنامه هنر دیجیتال محبوب Medici Minutes که توسط توییتر @CozomoMedici منتشر می‌شود اخیراً یک اهدای زنجیره‌ای بزرگ به موزه هنر شهرستان لس آنجلس اعلام کرد. طبق یک توییت توسط @CozomoMedici، که نام کاملش در توییتر Cozomo de’ Medici است، او اولین اهدای هنر زنجیره ای را از یک مجموعه دار به یک موزه انجام داد، که نشان دهنده بزرگترین مجموعه هنر دیجیتال برای ورود به موزه است.

به طور خاص، مجموعه Cozomo de’ Medici 22 توکن هنر دیجیتال غیرقابل تعویض، از جمله آثاری از سال 2017 تا 2022، از 13 هنرمند مختلف بین المللی اهدا کرد. Cozomo de’ Medici اظهار داشت که “این آثار اکنون در یکی از بزرگترین مجموعه های هنری تاریخ بشر، در کنار آثار فیزیکی که بیان هنری 6000 سال گذشته را تعریف می کنند، قرار خواهند گرفت”. این آثار عبارتند از: «آثار رامبراند، پیکاسو، فریدا کالو، کاسات، اندی وارهول، مونه، و جورجیا اوکیف».

Cozomo de’ Medici ابراز امیدواری کرد که “این کمک مالی کمک می کند تا برای همیشه جنبش هنری زنجیره ای در قانون تاریخ هنر تثبیت شود… راه را برای موزه ها در همه جا هموار می کند تا بزرگترین آثار دیجیتال را در کنار بزرگترین آثار فیزیکی نگهداری کنند… و همه ما را الهام می بخشد تا به ساختن ادامه دهیم. تاریخ با هم».

راهنمای مبتدیان برای NFT: آنچه باید بدانید

انجمن کریپتو کمک مالی را ستایش می کند

علاقه مندان به هنر دیجیتال به سرعت این کمک مالی را تحسین کردند، که بسیاری اظهار داشتند که به پیشرفت فضای هنر دیجیتال کمک می کند. “از طرف همه ما برای چنین مشارکت سخاوتمندانه ای از شما متشکرم! واقعاً از دیدن چنین کار بزرگی که توسط یک مؤسسه بزرگ اداره می شود هیجان زده هستم!» گفت @pixelpete.

این چیزهایی مانند این است که در واقع فضا را به جلو می برد و به ما کمک می کند تا به پتانسیل کامل خود دست پیدا کنیم. متشکرم، این شگفت انگیز است. نمی‌توانم منتظر بمانم تا وقتی آماده شد، برویم» گفت @500arts.

@iamDCinvestor گفت: “عزیز، شما یک بز واقعی برای انجام این کار هستید… تبریک و سپاسگزارم… راه طولانی را در جهت ایجاد آگاهی در مورد هنر NFT به عنوان یک هنر زیبا خواهید برد.”

به Signore بابت این نقطه عطف بزرگ برای کل فضا تبریک می گویم. همه ما به رهبری و سخاوت شما بسیار افتخار می کنیم.» @kukulabanze گفت.

انقلاب هنری روی زنجیره – هنوز در مراحل اولیه است

Cozomo de’ Medici در تماسی به وب سایت Artnet News با تمرکز بر هنر دیجیتال گفت: “زیبایی این دنیای دیجیتال این است که همه چیز زنجیره ای و آنلاین است.” او می‌گوید: «شما می‌توانید آثار دیگری از هنرمندان مورد علاقه‌تان، مالک آن‌ها، جایی که بوده‌اند و قیمت‌ها را ببینید – در مقایسه با دنیای هنر معاصر، جایی که دسترسی به این داده‌ها به عنوان یک فرد خارجی واقعاً دشوار است. اضافه.

مدیچی به وب‌سایت خبری هنر دیجیتال گفت که امید او این است که دسترسی برتر به هنر دیجیتال و NFTهای زنجیره‌ای در مقایسه با دنیای هنر سنتی، افراد بیشتری را تشویق کند که کلکسیونر شوند. او گفت که این به نوبه خود ممکن است تعداد هنرمندان دیجیتالی را افزایش دهد که بتوانند از کار خود امرار معاش کنند.

طبق گزارش Open Sea، مدیچی در حال حاضر دارای 1124 NFT هنر دیجیتال است. ارزش دقیق این مجموعه مشخص نیست اما احتمالاً ده ها میلیون است. اما طبق NFT Price Floor، این تنها بخش کوچکی از ارزش بازار هنر دیجیتال است. این وب سایت که در حال حاضر 559 مجموعه هنری برتر NFT را دنبال می کند، در حال حاضر ارزش کل بازار NFT را نزدیک به 7.2 میلیارد دلار نشان می دهد. دو مجموعه، Bored Ape Yatch Club و مجموعه های CryptoPunks، بیش از 2.0 میلیارد دلار از این ارزش بازار را به خود اختصاص داده اند.

نحوه خرید NFT در OpenSea

این ممکن است زیاد به نظر برسد، اما بازار NFT همچنان یک فضای بسیار جذاب است. در واقع، کل ارزش بازار NFT ها در مقایسه با بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال، که طبق CoinMarketCap دارای ارزش بازار 1.05 تریلیون دلاری است، کم رنگ می شود. ارزش بازار طلا بیش از 11 تریلیون دلار است و در سال 2020، ارزش بازار سهام جهانی حدود 94 میلیارد دلار بود (اکنون بسیار بالاتر خواهد بود).

اگر طرفدارانی مانند Cozomo de’ Medici در اعتقادات خود در مورد آینده هنر دیجیتال روی زنجیره درست باشند، تصور اینکه ارزش بازار هنر دیجیتال NFT ممکن است روزی به بالای 1.0 تریلیون دلار برسد، غیرمنطقی نخواهد بود.

چگونه با NFT ها شروع کنیم: راهنمای مبتدیان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا